Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Total Domination / Not Afraid (FUS165)

Label: Fusion Records
WEB release: 11-03-2013

Tracks:
Total Domination
Not Afraid

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Not Afraid vind ik gewoon niks aan,
Total Domination heeft nog wel een leuke intro maar voor de rest ook niet interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vind ik lekkah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Het enige goed van Total Domination is de nieuwe Youtube layout.

Not Afraid vind ik wel lekker!.









En release verdomme D.O.N.K.E.Y. nou maar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:13 
 

Not Afraid is leuk, meer niet
Total Domination is gewoon te slecht voor woorden

Leuk een 2-tracker, nou gas erop, alhoewel deze vast wel 2 weken NA de Re-Volt release zal komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit.

Mee eens.

Enige die ik zou willen hebben is D.O.N.K.E.Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minste Donkey release ooit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:28 
 

Slim Shore - Into Space/Call Out The Ravers/Wauw! (& Focuz)
Zany - Causing Hysteria/Quakers (& Frequencerz)
Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U
Titan - Necropsy/Born To Fight
B-Front - Undiscovered/Our Curse (& Jack of Sound)
B-Freqz tracks

Doe dat nou eens Fusionnnnnnn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dit doet mij net als de andere recente Donkey releases gewoon niks :(. Beter releasen ze D.O.N.K.E.Y. inderdaad een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide wel leuk, maar niet het niveau van DR van voor 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hadden altijd een vrij unieke stijl, maar nu gaan ze de meute achteraan met deze "net-niet-raw" platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Beide wel leuk, maar niet het niveau van DR van voor 2012

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Total Domination. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.

Eens, al vind ik Not Afraid toch wel dik. Jammer dat de kicks weer zwaar onder de maat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Total domination is een combinatie van Hoodoo Voodoo (sounds) en Revolution Is Here (NC Remix) (screeches). Niet heel erg origineel dus...

Not Afraid is vet, maar de kicks vind ik toch iets te hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Total Domination is zoo dik he :love:
Not Afraid nog niet aandachtig geluisterd maar vind het maar een saaie pop-plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In beide tracks zitten goede elementen maar het zijn inderdaad geen top tracks tegenover vroeger. Jammer. En ja, bekende elementen uit andere tracks wat het niet echt origineel maakt en dat stoort me ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit.

Echt exact dit... Wat zijn de Donkey Rollers toch zwaar afgezwakt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Total Domination is nog best oké. Maar net als de vorige release niet echt zo episch als de Donkey Rollers kunnen zijn (remix van Revolution is Here vond ik wel gruwelijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:06 
 

Ik vind total domination ook best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.

Ben het hiermee eens, hoop dan ook dat ze op Loudness meer oudere platen gaan draaien. Ook als ik de Zany van nu vergelijk met die van bijvoorbeeld 2010/2011 nog .... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 01:16 
 

Ooh maar dat komt wel goed denk ik. Denk dat de liveact van DR niet aan het begin staat dus moeten ze wel beuken. Daarbij komt nog dat Zany vorig jaar meer dan prima/geweldig heeft gedraaid op Loudness. Ja, er is afgelopen jaar veel gebeurd, maar Zany kan gewoon knallen als het moet. Maar na zo'n lange carriere hoef je niet meer zo te knallen en ga je voor het geld xd. Daarom doet hij het niet meer, gewoon luiheid ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 02:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had de track van met The Pitcher samen hier ook wel bij verwacht
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle