Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
post boven mij dat is je antwoord :thumbup:


Jezus man, hij wordt gedraaid door de Donkey Rollers. DUS IS HET EEN DONKEY ROLLERS PLAAT!
Waarom moet je nou gaan mieren neuken dat je een officiële bron wil. Het is een donkey rollers plaat, klaar. Wil je nou echt dat iemand van fusion even tweet of hier langs komt en zegt dat het een Donkey Rollers plaat is? Man man, haal je kop eens uit het zand
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Forbidden Phobia schreef:
post boven mij dat is je antwoord :thumbup:


Jezus man, hij wordt gedraaid door de Donkey Rollers. DUS IS HET EEN DONKEY ROLLERS PLAAT!
Waarom moet je nou gaan mieren neuken dat je een officiële bron wil. Het is een donkey rollers plaat, klaar. Wil je nou echt dat iemand van fusion even tweet of hier langs komt en zegt dat het een Donkey Rollers plaat is? Man man, haal je kop eens uit het zand


Wat ben je chagerijnig vandaag :cry:
ot: klinkt wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Wat ben je chagerijnig vandaag :cry:
ot: klinkt wel leuk


Ik wordt gewoon zo moe van sommige mensen. Het is altijd hetzelfde :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hoeft niet eens een productie van Donkey Rollers te zijn :P Het kan ook een geremixte plaat zijn gemaakt door bijvoorbeeld B-Front.
Laatst draaiden Donkey Rollers in hun liveset namelijk ook de Silver Bullet remix van Toneshifterz.

Ik zeg dit overigens aan de hand van de reacties, en niet aan de hand van het filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aan de fx,s in de track kan ik hier 99% zeker zeggen dat dit onder de naam van donkey rollers komt,of het nou door Raoul gemaakt is of door Michel Pollen ect.. geen idee maar deze fx,s in de tracks worden hoe dan ook zeker alleen door donkey gebruikt. tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die niet horen dat dit een donkey plaat is kunnen nu beter een afspraak maken bij de KNO-arts! Die sound, pure Donkey Power :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Mensen die niet horen dat dit een donkey plaat is kunnen nu beter een afspraak maken bij de KNO-arts! Die sound, pure Donkey Power :loving:


ga ziek hard lachen als dit een b-front plaat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Aan de fx,s in de track kan ik hier 99% zeker zeggen dat dit onder de naam van donkey rollers komt,of het nou door Raoul gemaakt is of door Michel Pollen ect.. geen idee maar deze fx,s in de tracks worden hoe dan ook zeker alleen door donkey gebruikt. tot nu toe

Goeiemorrgeeeeeen, hij werd gedraaid door de Donkey Rollers? Lijkt me behoorlijk logisch dat hij dan van hun is.

Klinkt weer gruwelijk overigens. Niet anders gewend eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:11 
 

Ik wil weer tracks a la 3/4 jaar geleden, dat waren nog echte knallers met een echte Donkey sound. Dit klinkt jammer genoeg veel te veel B-Front / The Pitcher achtig. Maargoed ik ben benieuwd hoe het in HQ klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Timmer schreef:
Mensen die niet horen dat dit een donkey plaat is kunnen nu beter een afspraak maken bij de KNO-arts! Die sound, pure Donkey Power :loving:


ga ziek hard lachen als dit een b-front plaat is


Waarom denk je dat? vanwegen alleen die screech? die screech hebben ze ook al is gebruikt bij Revo was here remix !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
jaron123 schreef:
Timmer schreef:
Mensen die niet horen dat dit een donkey plaat is kunnen nu beter een afspraak maken bij de KNO-arts! Die sound, pure Donkey Power :loving:


ga ziek hard lachen als dit een b-front plaat is


Waarom denk je dat? vanwegen alleen die screech? die screech hebben ze ook al is gebruikt bij Revo was here remix !

Is geen B-Front plaat, Deze screech gaat terug tot The Fusion Of Sound (En wss zelfs verder, maar er is niks wat me atm meteen te binnen schiet), DR hebben dit soort screeches bijna uitgevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Is geen B-Front plaat

Dat zegt ie ook. >.< Kansloze discussie dit. LEZEN mensen, LE-ZEN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:00 
 

Lekker plaatje van Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker plaatje van Wildstylez

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die screech in de mid-intro kennen we onderhand ook wel. Ik ben nog niet overtuigd (is ook moeilijk met zo'n filmpje natuurlijk) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die screech in de mid-intro kennen we onderhand ook wel. Ik ben nog niet overtuigd (is ook moeilijk met zo'n filmpje natuurlijk) :P

Bereid je dan maar voor, heb in die set misschien wel in 5 verschillende nummers die screech gehoord. ;)

Fusion wordt langzamerhand steeds meer standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Forbidden Phobia schreef:
post boven mij dat is je antwoord :thumbup:


Jezus man, hij wordt gedraaid door de Donkey Rollers. DUS IS HET EEN DONKEY ROLLERS PLAAT!
Waarom moet je nou gaan mieren neuken dat je een officiële bron wil. Het is een donkey rollers plaat, klaar. Wil je nou echt dat iemand van fusion even tweet of hier langs komt en zegt dat het een Donkey Rollers plaat is? Man man, haal je kop eens uit het zand

niet zo op je teentjes getrapt.. ik heb ook weleens een remix van een Dr plaat voorbij horen komen in een liveset van DR dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Welke plaat moet hier in godennaam geremixed zijn dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:05 
 

Wedden, dat dit die nieuwe The Pitcher plaat is jochiezzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:09 
 

Forbidden Phobia schreef:
Jurheinen schreef:
Forbidden Phobia schreef:
post boven mij dat is je antwoord :thumbup:


Jezus man, hij wordt gedraaid door de Donkey Rollers. DUS IS HET EEN DONKEY ROLLERS PLAAT!
Waarom moet je nou gaan mieren neuken dat je een officiële bron wil. Het is een donkey rollers plaat, klaar. Wil je nou echt dat iemand van fusion even tweet of hier langs komt en zegt dat het een Donkey Rollers plaat is? Man man, haal je kop eens uit het zand

niet zo op je teentjes getrapt.. ik heb ook weleens een remix van een Dr plaat voorbij horen komen in een liveset van DR dus ;)


Alleen de Showtek remix van No One Can Stop Us zover ik weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Alleen de Showtek remix van No One Can Stop Us zover ik weet...


Revolution is here remix ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

Atrocity (B-front remix), Silver bullet (toneshifterz remix, follower(noisecontrollers remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Marv schreef:
Atrocity (B-front remix), Silver bullet (toneshifterz remix, follower(noisecontrollers remix)?


Dat er remixes zijn betekent natuurlijk niet automatisch dat ze gedraaid worden door de live-act zelf he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Marv schreef:
Atrocity (B-front remix), Silver bullet (toneshifterz remix, follower(noisecontrollers remix)?


Dat er remixes zijn betekent natuurlijk niet automatisch dat ze gedraaid worden door de live-act zelf he ;)

Atrocity remix heb ik dus wel gehoord in hun act :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Newbie

Als het goed is draaide ze die atrocity remix toen op defqon 2009 en zany draaide toen op inqontrol 2009 een soort van edit van followers weet iemand daar meer van?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks