Last edited by TheSoundOfHardstylez on 25 Jun 2012 17:51, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Alles achter de en inclusief het & teken even weghalen.
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
voor zover ik kan horen een dikke track 
-
DHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
doet me denken aan tonight (alpha twinz remix)... klinkt prima voor zover het te horen is.
klinkt dik, hier wil ik wel meer van horen 
dj-zzx wrote:(alpha twinz)
Zo te zien een aantal nieuwe Donkey Rollers, thuis gelijk luisteren natuurlijk!
Klinkt goed! Leuke afwisseling tussen de wat melodischer stukjes en het rauwere stukkie. 
Deed me direct denken aan de mid-intro van Virus 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
heb meer het gevoel dat ik naar een B-front plaat aan het luisteren ben! niet erg overigens maar ik wacht wel ff op een officiele bron + hq 
Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is? 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschattommetjeuh wrote:Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is?
Forbidden Phobia wrote:ik wacht wel ff op een officiele bron
Leuke melo, wil hier wel meer van horen
Ik hoor hier ook ziek veel B-Front in! Wel lekker trackje 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ik zeg niet dat het een B-front plaat is maar het heeft wel veel weg van de sounds van bob!Jurheinen wrote:Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschattommetjeuh wrote:Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is?
wat?Nando wrote:Forbidden Phobia wrote:ik wacht wel ff op een officiele bron
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ben ik in ieder geval niet de enigejaron123 wrote:Ik hoor hier ook ziek veel B-Front in! Wel lekker trackje
Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..wootum wrote:Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.
Benieuwd naar hqb-ram wrote:Deed me direct denken aan de mid-intro van Virus
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Waarom vraag je dan om een bron als je het al weet?Forbidden Phobia wrote:dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..wootum wrote:Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.
Forbidden Phobia wrote:wat?Nando wrote:Forbidden Phobia wrote:ik wacht wel ff op een officiele bron
Het is een Donkey Rollers plaat.
Omdat dat geen officiiële bron is.Jurheinen wrote:Waarom vraag je dan om een bron als je het al weet?Forbidden Phobia wrote:dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..wootum wrote:Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
post boven mij dat is je antwoord 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Klinkt echt gaaf!