Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Donkey Rollers

Track(s): Domination?

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Alles achter de en inclusief het & teken even weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 00:43 
 
Hardtraxxer

voor zover ik kan horen een dikke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:56 
 
Hardtraxxer

doet me denken aan tonight (alpha twinz remix)... klinkt prima voor zover het te horen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt dik, hier wil ik wel meer van horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-zzx schreef:
(alpha twinz)


:lol:

Zo te zien een aantal nieuwe Donkey Rollers, thuis gelijk luisteren natuurlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Leuke afwisseling tussen de wat melodischer stukjes en het rauwere stukkie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deed me direct denken aan de mid-intro van Virus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

heb meer het gevoel dat ik naar een B-front plaat aan het luisteren ben! niet erg overigens maar ik wacht wel ff op een officiele bron + hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is? :P


Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
ik wacht wel ff op een officiele bron

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke melo, wil hier wel meer van horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor hier ook ziek veel B-Front in! Wel lekker trackje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
tommetjeuh schreef:
Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is? :P


Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschat :P

ik zeg niet dat het een B-front plaat is maar het heeft wel veel weg van de sounds van bob! ;)

Nando schreef:
Forbidden Phobia schreef:
ik wacht wel ff op een officiele bron

>.<

wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Ik hoor hier ook ziek veel B-Front in! Wel lekker trackje :drool:

ben ik in ieder geval niet de enige :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.

dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Deed me direct denken aan de mid-intro van Virus :P


Benieuwd naar hq ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
wootum schreef:
Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.

dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..


Waarom vraag je dan om een bron als je het al weet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Nando schreef:
Forbidden Phobia schreef:
ik wacht wel ff op een officiele bron

>.<

wat?

>.<

Het is een Donkey Rollers plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Forbidden Phobia schreef:
wootum schreef:
Ze bedoelen dat dit opgenomen is tijdens een live-act van de Donkey Rollers, dan mag je toch wel aannemen dat dit een Donkey Rollers plaat is.

dan neem ik ook wel aan vind het alleen totaal geen DR plaat..


Waarom vraag je dan om een bron als je het al weet? :huh:


Omdat dat geen officiiƫle bron is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

post boven mij dat is je antwoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt gaaf!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks