ditFestuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.
Related topics
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated / Your Moment (FUSION140)
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated (Code Black Edit)
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wildstylerz en emmerick, het is wel duidelijk dat jullie dit een goede track vinden, maar om nou 4 x te reageren waarvan 1 reactie over de track gaat is toch wat kinderachtig.
OT: ik vind Wasted Penguinz en Code Black allebei echt super maar met alle respect ik maak hier niks uit op.
OT: ik vind Wasted Penguinz en Code Black allebei echt super maar met alle respect ik maak hier niks uit op.
Je kan wel de moraalridder gaan uithangen, je doet hier zelf volop aan mee, zij het bij andere artiesten:Festuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.
View on YouTube
Festuca: Klinkt erg vet!
View on YouTube
Festuca:
View on YouTube
Festuca: Klinkt goed
View on YouTube
Festuca: Klinkt wel leuk zover ik kan horen
View on YouTube
Festuca: Klinkt wel lachen
En JA ik verveel me en heb niks beters te doen.
Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.
Ja mn drol ook.Taxi wrote:Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.
http://bit.ly/af7MJTZygoma wrote:Ja mn drol ook.Taxi wrote:Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.
Niks tegen Festuca trouwens hoor. Gefeliciteerd met je release.
Ik was ook sarcastisch meneerTaxi wrote:http://bit.ly/af7MJT
Niks tegen Festuca trouwens hoor. Gefeliciteerd met je release.
En idd niks tegen Festuca, alleen wel af en toe tegen zijn posts :p
Zullen we OT onder deze lijn ?
Dit heeft er helemaal niks mee te maken, ik heb het over de mensen die alleen al vooroordelen roepen als ze de naam zien.Zygoma wrote:Je kan wel de moraalridder gaan uithangen, je doet hier zelf volop aan mee, zij het bij andere artiesten:Festuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.
[youtube][/youtube]
Festuca: Klinkt erg vet!
[youtube][/youtube]
Festuca:![]()
![]()
[youtube][/youtube]
Festuca: Klinkt goed![]()
[youtube][/youtube]
Festuca: Klinkt wel leuk zover ik kan horen
[youtube][/youtube]
Festuca: Klinkt wel lachen![]()
En JA ik verveel me en heb niks beters te doen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zo, iedereen zijn zegje gedaan? Dan zullen we het vanaf nu terug over de track zelf hebben! 
Op Qountdown klonk deze erg lekker moet ik zeggen!
Als was die beoordeling niet geheel nuchter
Melodieus lijkt het aardig te klinken. Benieuwd naar meer op een normale kwaliteit.
haha hier moest ik toch wel even om lachen!NaarDeQlote wrote:Op Qountdown klonk deze erg lekker moet ik zeggen!
meeste nummers klinken dan wel fijn..
On: Melodie klinkt veel belovend maar de rest kan ik nog niet over oordelen.
Taxi wrote:Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
hej jij bent grappigmrazura wrote:Taxi wrote:Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.Raap me op
wil jij alsjeblieft een keer ontopic blijven ipv bashen? triest figuuremmerick wrote:hej jij bent grappigmrazura wrote:Taxi wrote:Festuca is nu natuurlijk een artiest, hij mag niet meer zoveel kritiek uiten.Raap me op
plezier lol haha
Iemand enig idee of deze samen met die andere collab gereleased wordt? Lijkt me wel toch? Beetje jammer dat hier dan nog geen preview van on staat
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Melodie!!! Spacend!
Voor de rest nog niks te melden.
Voor de rest nog niks te melden.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
hej jij bent grappig
wil jij alsjeblieft een keer ontopic blijven ipv bashen? triest figuur
Iemand enig idee of deze samen met die andere collab gereleased wordt? Lijkt me wel toch? Beetje jammer dat hier dan nog geen preview van on staat
haha ik ontopic blijven? Je wilt mij vertellen dat die andere 2 ontopic aan het praten waren en dat ik de 1e was die offtopic ging?
iemand heeft er hier honger. hap hap hap.
ben noooooit een WP hater geweestWildstylerz wrote:waar zijn de penguinz haterz ineenkeer?? haha dit vind ik nou vet
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
niet om je de grond in te trappen ofzo maar jij doet dit ook bij een kut filmpje van WP alles wat WP is, is goedFestuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.
OT: ondanks dat ik echt een ontiegelijke haat aan WP heb.. moet ik toch toegeven dat dit ontzettend lekker klinkt!
al denk ik wel dat Code Black hier het meeste van de track heb gedaan
deze was live ook zeer genieten
Daar is een hele simpele reden voorSvonD wrote:niet om je de grond in te trappen ofzo maar jij doet dit ook bij een kut filmpje van WP alles wat WP is, is goedFestuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.![]()
Denk dat hij er al te ver met zijn vuist in zitFestuca wrote:Daar is een hele simpele reden voorSvonD wrote:niet om je de grond in te trappen ofzo maar jij doet dit ook bij een kut filmpje van WP alles wat WP is, is goedFestuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.![]()