Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom krijg je daar dan gehuil over?


Omdat de fans van bijvoorbeeld Headhunterz op zijn stijl zijn gevallen en waarschijnlijk minder of niets om een thera stijl geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:28 
 

Zo is het, maar niet alleen daaraan, denk maar eens dat een producer voor elke nieuwe track totaal op nieuw moet beginnen?
Dan moet je blij zijn dat elke artiest 2 releases per jaar haalt ... daar zit ik totaal niet op te wachten...

Doet mij weinig dat 'ie een kick voor 3 dezelfde nummers gebruikt, zolang die plaat goed is, dansbaar is, energie opwekt ... ik sta echt ook niet op een feest elke track punten op 10 te geven, mixtechniek tot in detail te beoordelen... Nee want ik betaal om te feesten en zolang ik geen informatief collum moet schrijven over een feest hou ik me er totaal niet mee bezig.

Muziek op dit niveau maken is al niet simpel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:27 
 
Artiest

Sounds zijn kenmerkend, zoals G4H kenmerkende leadsynths hebben, WMF, PP etc. kenmerkende vocalen. Noisecontrollers kenmerkende fx en intro sounds. etc. etc.
Die dingen horen er nu eenmaal bij, Guns 'n' Roses verwisselt ook niet opeens een gitaarsolo voor een klarinet solo. Alleen moet je in de dance muziek wel wat sneller sounds vernieuwen. In geval van hardstyle zeker op gebied van kicks en leadsynths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

Net als Activated gaat deze er bij mij ook wel in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Zo is het, maar niet alleen daaraan, denk maar eens dat een producer voor elke nieuwe track totaal op nieuw moet beginnen?
Dan moet je blij zijn dat elke artiest 2 releases per jaar haalt ... daar zit ik totaal niet op te wachten...

Kwantiteit boven kwaliteit dus?
Citaat:
Doet mij weinig dat 'ie een kick voor 3 dezelfde nummers gebruikt, zolang die plaat goed is, dansbaar is, energie opwekt ... ik sta echt ook niet op een feest elke track punten op 10 te geven, mixtechniek tot in detail te beoordelen... Nee want ik betaal om te feesten en zolang ik geen informatief collum moet schrijven over een feest hou ik me er totaal niet mee bezig.

Dan ligt daar het verschil tussen de meeste mensen hier en jij. Voor jou is hardstyle niet meer dan de muziek waar jij op losgaat tijdens feesten. Jij bent dus meer een liefhebber van hardstylefeesten dan van hardstyle. Voor ons is de muziek onze passie en zijn feesten slechts een plek waar we van onze passie kunnen genieten. En hoe langer/meer je hardstyle luistert, des te meer je gaat letten op de kleinere dingen. En als je op feesten komt voor het muziekaspect in plaats voor het feest aspect dan let je automatisch op hele andere dingen.
Citaat:
Muziek op dit niveau maken is al niet simpel :)

Wat is er niet simpel aan dan? Voor een leek is het inderdaad verrekte moeilijk, maar volgens mij als je eenmaal de vaardigheden van het produceren een beetje onder de knie hebt dan is het echt niet zo moeilijk meer. En als goede muziek maken te moeilijk is voor iemand, had ie beter een ander vak kunnen leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Doet mij weinig dat 'ie een kick voor 3 dezelfde nummers gebruikt, zolang die plaat goed is, dansbaar is, energie opwekt
ik sta echt ook niet op een feest elke track punten op 10 te geven, mixtechniek tot in detail te beoordelen.
Nee want ik betaal om te feesten en zolang ik geen informatief collum moet schrijven over een feest hou ik me er totaal niet mee bezig.


Citaat:
Dan ligt daar het verschil tussen de meeste mensen hier en jij.
Voor jou is hardstyle niet meer dan de muziek waar jij op losgaat tijdens feesten.
Jij bent dus meer een liefhebber van hardstylefeesten dan van hardstyle.
Voor ons is de muziek onze passie en zijn feesten slechts een plek waar we van onze passie kunnen genieten.
En hoe langer/meer je hardstyle luistert, des te meer je gaat letten op de kleinere dingen.
En als je op feesten komt voor het muziekaspect in plaats voor het feest aspect dan let je automatisch op hele andere dingen.


Oké moet toegeven dat je hier wel gelijk in hebt. Maar het gaat er hier een beetje over dat bepaalde mensen verwachten van een producer dat ze hun sounds veranderen.
Wasted Penquinz is imo niet de naam die zelf divers wil zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers.

Hier ging het om. Niet of WP divers moeten produceren, maar om dat hij vind dat scantraxx divers/origineel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk is die uitspraak van Emmerick wel onderschrift-waardig :lol:

Zal deze trouwens uitkomen samen met Activated?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Eigenlijk is die uitspraak van Emmerick wel onderschrift-waardig :lol:

Zal deze trouwens uitkomen samen met Activated?

Ja komt in februari uit op Fusion samen met Activated ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Eigenlijk is die uitspraak van Emmerick wel onderschrift-waardig :lol:

Zal deze trouwens uitkomen samen met Activated?

denk het wel.
zou een beetje stom zijn van Fusion van om 2 Code Black & Wasted Penguinz collabs (die ongeveer te gelijkertijd gemaakt zijn), apart te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:36 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Zo is het, maar niet alleen daaraan, denk maar eens dat een producer voor elke nieuwe track totaal op nieuw moet beginnen?
Dan moet je blij zijn dat elke artiest 2 releases per jaar haalt ... daar zit ik totaal niet op te wachten...

Kwantiteit boven kwaliteit dus?


Niet per sé :) je kan veel releasen en toch enkel kwaliteit afleveren ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
NaarDeQlote schreef:
hurricane schreef:
Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!


hij stond niet eens op qlimax dit jaar..

miereneuqer :P


haha kon het niet laten :P

En @ lyst: Je kan je passie toch ook delen door gewoon te genieten van de muziek en lekker los te gaan met je maten (en de andere bezoekers)? Het is maar net waar je waarde aan hecht en hoe je dit uit naar andere lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tuurlijk, je kunt een passie hebben voor zowel feesten als hardstyle. Maar ik kan niet spreken over een passie als je zegt dat het een je niet zoveel uitmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar wat ik eruit begrijp is dat hij daar wel om geeft, alleen op feesten wat minder. maar als hij er helemaal niet om geeft dan snap ik je punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:24 
 

Thuis ben ik er wel mee bezig :) ik vind ook niet alles goed...

Maar mijn passie voor hardstyle ligt gewoon een beetje anders dan bij jou, ik geniet van de tracks die ik goed vind, degene die ik minder vind laat ik links liggen.
Wat mensen gewoon irriteert is dat jij alle platen die je niet goed vindt tot op het bot afkraakt wat het voor anderen niet amusant maakt om erover te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mag ik vragen hoe lang je luistert en hoe intensief? Want het duurde bij mij ook een aanzienlijke tijd voordat ik pas gaf om dingen als originaliteit, diversiteit en creativiteit. Zoals ik zei, hoe meer tracks je beluisterd hebt, des te meer je op kleinere dingen gaat letten.

Ik zit overigens op dit forum om mijn mening te uiten. Een mening kan zowel positief als negatief zijn. Ik zeg gewoon wat ik vind van een track. Dat maakt het juist amusanter om over te praten. Want als iedereen het altijd maar met elkaar eens was en in ieder topic alleen nog maar positieve reacties stonden (positieve reacties zijn ook nog eens bijna nooit onderbouwt) dan wordt het lezen van en daarmee ook het deelnemen aan een dergelijk forum juist een stuk minder amusant. Het probleem zit hem dan ook niet in dat ik ook negatieve reacties plaats, maar in het feit dat mensen moeite hebben om een afwijkende mening te respecteren. Ik vind het juist interessant om te lezen waarom mensen tracks die ik wel goed vind, negatief beoordelen. Dan krijg ik beter inzicht in hoe en waarop zij een track beoordelen en daarmee ook direct meer respect voor zijn/haar mening. Van mensen die dat niet doen krijg ik juist het idee dat ze altijd alles maar goed vinden en amper iets geven om de inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 19:36 
 

Luister sinds 2007 - 2008 hardstyle, pas sinds 2009 ben ik er intensief mee bezig :)
Voor mij is intensief bezig zijn, zoveel mogelijk te weten komen over de muziek, zoveel mogelijk muziek verzamelen en zoveel mogelijk beluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk komt dat dan nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:16 
 

Hangt er volledig vanaf hoe je muziek beleefd... Kan zijn dat jij met een studio'tje thuis zit en de muziek langs de technische kant bekijkt.
Ik bekijk hem via een andere kant en zoek in muziek gevoel en dingen die mij aanspreken :) Ik ga van tracks houden als er een herinnering achter zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De opbouw naar de climax toe, echt typisch Wasted Penquinz. Wasted Penquinz hebben gewoon fijne luisterplaten, maar je kan me er niet echt blij mee maken op de dansvloer. Melancholia, en Aniexty wel een beetje. Dit klinkt ook gewoon fijn, beetje jammer van de kicks van WP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



langere en betere sample, klinkt behoorlijk lekker als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt idd wel lekker, hoop op een 2e climax met Code Black kicks + melo iets anders. Zou perfect zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel heel erg goed moet ik zeggen. Ben wel beniewd wat de track op hogere kwaliteit doet (ruis bladiebla). Laat in ieder geval maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:26 
 
Hardtraxxer

Wel aanstaande zaterdag zend q-dance de sets van qountdown uit, dus idan wordt de set van brennan heart ook uitgezonden, en daarin is die te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles? Hoop ook op de Frontliner + Q-dance Showcase featuring: D-Liciouz, Arkaine, E-Force / Live & Adaro
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks