haha excuses, heb t veranderdDanny H wrote:Meld ook even dat het om het eerste nummer gaat.
Best vet plaatje
Related topics
- View the latest post: Chain Reaction & Radical Redemption - Don't Push Me
- View the latest post: Radical Redemption & Chain Reaction - Rulers
- View the latest post: Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
- View the latest post: Chain Reaction & Radical Redemption - TBA
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
Ik vind hem heel vet. Heerlijk sfeertje en niet overdreven hard of rauw proberen te zijn
Zo erg valt die pitch toch ook weer niet op? Ik vind hem juist wel plezant omdat die zo subtiel is.patrickjeb wrote:Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
Jammer van de standaard CR kick, verder leuke plaat.
Er staat wel test versie, dus ik hoop dat er nog in ieder geval een beetje aan die kick gesleuteld word.
Rest van de track vind ik wel vetjes
Rest van de track vind ik wel vetjes
Hij valt niet erg op, maar een aantal keer live gehoord en vind de pitch op dat moment totaal niet klinkenDaveytl wrote:Zo erg valt die pitch toch ook weer niet op? Ik vind hem juist wel plezant omdat die zo subtiel is.patrickjeb wrote:Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
Heerlijke track! ik vind het allemaal gewoon kloppen. de kicks, de synth, het sfeertje en het is weer is wat anders dan de meeste doorsnee raw track. 
-
A
Dit dus! Dat sfeertje, oeeeeeeeeh wat vind ik dit lekker zegVentrue wrote:Heerlijke track! ik vind het allemaal gewoon kloppen. de kicks, de synth, het sfeertje en het is weer is wat anders dan de meeste doorsnee raw track.
patrickjeb wrote:Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Deze zou toch een release krijgen??
Tsjah, ik wacht hier ook al een tijdje op. Typsich MiM dit want ik vroeg in maart aan CR wanneer deze een preview/release kreeg. toen zei hij preview nog voor Qapital en release waarschijnlijk wat later daarna.
je hoort hier nooit iets meer van?
allemaal weer lekker amateuristisch.
je hoort hier nooit iets meer van?
Deze zou toen destijds voor Qapital tegelijk komen met Barricade als ik mijn eigen niet vergis.Ventrue wrote:Tsjah, ik wacht hier ook al een tijdje op. Typsich MiM dit want ik vroeg in maart aan CR wanneer deze een preview/release kreeg. toen zei hij preview nog voor Qapital en release waarschijnlijk wat later daarna.
je hoort hier nooit iets meer van?allemaal weer lekker amateuristisch.
Nu hebben ze volgens mij wel 2 verschillende versies ervan gemaakt.
Las laatst (1-2 maanden) terug een post van Radical op zijn Facebook dat hij nog altijd werkt aan een collab met Chain Reaction (waarschijnlijk deze). Misschien dat ze er nog aan werken, want ik kan mij ook herinneren dat Chain Reaction al een tijd terug zei dat deze binnenkort gereleased zou worden.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Kan best dat dit dalijk een vergeten track is en niet meer wordt gereleased
Oh, it's not forgotten my friend.Pipa wrote:Kan best dat dit dalijk een vergeten track is en niet meer wordt gereleased
Chain Reaction heeft um zaterdag nog gedraaid dus denk niet dat deze plaat zomaar vergeten wordt 
Deze mag idd wel uitkomen. Gruwelijk vette sfeer!
Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Yup duurt wel weer erg lang bij de herenTBA-ID wrote:Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat
Denk dat ze nu vooral bezig zijn met het MM album af te maken. Daarnaast is CR ook bezig met collabs met E-Force, The Machine en Kold Konnexion. Laat die release dan maar even duren ipv dat ze het nu rushen.CiRiXxX wrote:Yup duurt wel weer erg lang bij de herenTBA-ID wrote:Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ja dat is wel zo, maar als er vaker is aangegeven dat ze em zouden releasen of een preview zouden droppen duurt het lang (valse hooppim0412 wrote:Denk dat ze nu vooral bezig zijn met het MM album af te maken. Daarnaast is CR ook bezig met collabs met E-Force, The Machine en Kold Konnexion. Laat die release dan maar even duren ipv dat ze het nu rushen.CiRiXxX wrote:Yup duurt wel weer erg lang bij de herenTBA-ID wrote:Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat
En qua rushen, volgens mij werken ze er al een tijd aan toch?