Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Arrow schreef:

:drool: :love:

Meld ook even dat het om het eerste nummer gaat. :)

Best vet plaatje :thumbsup:


haha excuses, heb t veranderd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran



:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem heel vet. Heerlijk sfeertje en niet overdreven hard of rauw proberen te zijn :thumbsup:

patrickjeb schreef:
Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.

Zo erg valt die pitch toch ook weer niet op? Ik vind hem juist wel plezant omdat die zo subtiel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de standaard CR kick, verder leuke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat wel test versie, dus ik hoop dat er nog in ieder geval een beetje aan die kick gesleuteld word.
Rest van de track vind ik wel vetjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.

Zo erg valt die pitch toch ook weer niet op? Ik vind hem juist wel plezant omdat die zo subtiel is.

Hij valt niet erg op, maar een aantal keer live gehoord en vind de pitch op dat moment totaal niet klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind um echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track! ik vind het allemaal gewoon kloppen. de kicks, de synth, het sfeertje en het is weer is wat anders dan de meeste doorsnee raw track. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:09 
 

Ventrue schreef:
Heerlijke track! ik vind het allemaal gewoon kloppen. de kicks, de synth, het sfeertje en het is weer is wat anders dan de meeste doorsnee raw track. :thumbsup:

Dit dus! Dat sfeertje, oeeeeeeeeh wat vind ik dit lekker zeg :woot: Had me al voorbereid op een teleurstelling maar nee hoor, klasse track! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Afschuwelijke kick. Pitch klinkt ook voor geen meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Deze zou toch een release krijgen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsjah, ik wacht hier ook al een tijdje op. Typsich MiM dit want ik vroeg in maart aan CR wanneer deze een preview/release kreeg. toen zei hij preview nog voor Qapital en release waarschijnlijk wat later daarna.
je hoort hier nooit iets meer van? :/ allemaal weer lekker amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Tsjah, ik wacht hier ook al een tijdje op. Typsich MiM dit want ik vroeg in maart aan CR wanneer deze een preview/release kreeg. toen zei hij preview nog voor Qapital en release waarschijnlijk wat later daarna.
je hoort hier nooit iets meer van? :/ allemaal weer lekker amateuristisch.


Deze zou toen destijds voor Qapital tegelijk komen met Barricade als ik mijn eigen niet vergis.
Nu hebben ze volgens mij wel 2 verschillende versies ervan gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Las laatst (1-2 maanden) terug een post van Radical op zijn Facebook dat hij nog altijd werkt aan een collab met Chain Reaction (waarschijnlijk deze). Misschien dat ze er nog aan werken, want ik kan mij ook herinneren dat Chain Reaction al een tijd terug zei dat deze binnenkort gereleased zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, nog steeds niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kan best dat dit dalijk een vergeten track is en niet meer wordt gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kan best dat dit dalijk een vergeten track is en niet meer wordt gereleased


Oh, it's not forgotten my friend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 14:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chain Reaction heeft um zaterdag nog gedraaid dus denk niet dat deze plaat zomaar vergeten wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mag idd wel uitkomen. Gruwelijk vette sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 10:51 
 
Hardtraxx Addict

TBA-ID schreef:
Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat :worship:


Yup duurt wel weer erg lang bij de heren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
TBA-ID schreef:
Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat :worship:


Yup duurt wel weer erg lang bij de heren

Denk dat ze nu vooral bezig zijn met het MM album af te maken. Daarnaast is CR ook bezig met collabs met E-Force, The Machine en Kold Konnexion. Laat die release dan maar even duren ipv dat ze het nu rushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 11:01 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
CiRiXxX schreef:
TBA-ID schreef:
Wanneer komt er nou eens een official preview of een release van deze plaat :worship:


Yup duurt wel weer erg lang bij de heren

Denk dat ze nu vooral bezig zijn met het MM album af te maken. Daarnaast is CR ook bezig met collabs met E-Force, The Machine en Kold Konnexion. Laat die release dan maar even duren ipv dat ze het nu rushen.


Ja dat is wel zo, maar als er vaker is aangegeven dat ze em zouden releasen of een preview zouden droppen duurt het lang (valse hoop :P ).
En qua rushen, volgens mij werken ze er al een tijd aan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag nou toch wel eens tijd worden.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks