Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even terug komend op mijn eerdere reactie, live is deze dus wel heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 00:24 
 

Ik wil deze zo graag hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, ik zou deze ook heel graag willen hebben.

Zo'n dikke track imo.... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ik elke keer maar weer denken alstie opduikt: Is het dan eindelijk zover!? ennn nee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
This month, it's all about finally finishing 'The Impact of Sin', with @DjChainReaction!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo hèhè dat wordt tijd. Benieuwd naar het eindresultaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar deze track. Meer Chain Reaction invloeden in deze plaat, dus dat is veelbelovend voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:24 
 
Hardtraxxer

yesss zon fijne plaat deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



25:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat dit een Edit want de oude versie klinkt een stuk dikker :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom praat hier een mc doorheen terwijl het de podcast van Luna is?

EDIT: weet t al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom praat hier een mc doorheen terwijl het de podcast van Luna is?


Het is de HDE liveset van Minus is More, hij heeft die in z'n podcast gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Ik hoop dat dit een Edit want de oude versie klinkt een stuk dikker :/

kan zijn dat het op de andere filmpjes gewoon dikker klonk, lijkt alsof de kick wel enigszins is aangepast of in ieder geval het sfeertje wat eromheen zat. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

Kick klinkt behoorlijk anders, sfeertje klinkt ook minder hier.. Maar nog steeds leuke plaat :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks