Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:43 
 

Best een lekker nummer. De drive is er wel en de sfeer is wel behouden in de remix. De kick vind ik dan weer niet zo overweldigend. Ik vind de originele track wel veel beter dan deze remix, omdat die bijna perfect is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mweh ik vind hem lang niet zo goed als veel anderen hier.
Intro klinkt heel slap, kicks zijn ook niet echt je van het vooral niet als ze pitchen.
Nee geef mij het origineel maar.

Jammer dat Adaro me steeds minder weet te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Leuk, maar niet veel meer dan dat. Diezelfde elementen behouden als het origineel is vet maar het origineel blijft onovertroffen.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Het is een prima plaat, meer ook niet. Niets speciaal in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

Legendarische vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele goede remix! Hele andere plaat er van gemaakt maar toch herkenbaar. En de drive is top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke remix, maar het origineel is meer mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer van de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxxer

wat een parel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Dit is awesome.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al meerdere keren live mogen aanschouwen, wat een berg energie zit hierin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

Vind deze net zo vet als het origineel. Vooral de 2e climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Erg goed geslaagd! Wat een baas die Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:53 
 
Hardtraxx Newbie

Fantastische plaat, helemaal in mijn straatje! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HO-LY-SHIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Leuke remix, maar het origineel is meer mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Uberhout schreef:
Leuke remix, maar het origineel is meer mijn ding.


Ook ik deel deze mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne opbouw naar de mid en die mag er zelf ook wel wezen. Maar de climax komt er echt plotseling in en klinkt ook niet zo boeiend. Na de mid even opnieuw beginnen Adaro! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:15 
 
Hardtraxx Elite

drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



HQ versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

blackercontrol schreef:
HQ versie

Die stond hier al, maar nog niet in de OP zie ik net.
Aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stuk agressiever dan het origineel, dat bevalt me op zich wel. Het epische is er wel een beetje uit maar vind dat er best een aardige plaat is overgebleven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks