Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een Parel zeg, Niet normaal! :love:
Die sound en vocalen geven een berg energie mee zeg, en ook nog eens een heerlijke drive! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: :woot: :love: :drool: :worship:

Wat een drive!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict



@37:31
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:38 
 
Hardtraxx Addict

:surrender:
Wát een remix zeg! Screeches a la Adaro met die vocals die me nog steeds kippenvel bezorgen. Hij maakt dan de laatste tijd wel echt amper solo tracks, maar wat is die man hier toch goed in zeg. Nog enorm veel drive in deze track ook. Hij heeft het origineel op een waardige manier geremixt. Dat is iets wat niet veel producers lukt. Hulde voor Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Holy Fuck, nu weet ik weer waarom ik zo graag naar hardstyle luister!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:51 
 
Hardtraxxer

Hoho dag moeder, wat gaat dit goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:51 
 

Leuk, maar niet veel meer dan dat. Diezelfde elementen behouden als het origineel is vet maar het origineel blijft onovertroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Dikke drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:58 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk, alleen de kick vind ik persoonlijk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet mijn mening toch wel gaan bijstellen, pitch van de kick's zijn best te doen :P
Wat een :bomb: van een remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij heeft er zoiets vets van gemaakt, vind de opbouw hier veel vetter live. Mid intro bijvoorbeeld, met die lekker overdreven Jajox pitch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:08 
 
Hardtraxxer

Grote fan van het origineel, en dit is zeker geen verslechtering. Heerlijk nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk dikke plaat is dit toch geworden! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Honour, Code, Loyalty..


YOU FUCK WITH THE WRONG MARINE! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Tering wat een heerlijke track zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:11 
 
Hardtraxx Elite

Echt een hele vette plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:11 
 
Hardtraxx Elite

Dubbel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Strakke remix. Vind die gepitchte kicks er goed bij passen. Quality stuff :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Wauw! :loving:
Vind hem misschien zelfs wat beter als het origineel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
met die lekker overdreven Jajox pitch :loving:

Bij Be Reborn pitchen ze naar beneden en hier naar boven dus weet niet waar jij op doelt?
En de midintro is idd zeer dik maar de climax is echt ubersaai en de pitchkicks klinken matig :/
Kan sws niet tippen aan het origineel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:17 
 

De mid vind ik echt heerlijk, alles zit goed in elkaar met een dikke bak drive ^^
Alleen had ik het toch liever zonder pitchkicks gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vertel mij wat Dennis, het idee is hetzelfde en weet precies waarom Adaro 't hier in zet. Vind het hier helemaal niet storend ook, in de climax had het van mij weer niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave remix! Drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een remix! :worship: Die climax klapt er zeer netjes op! :loving:

Ik hoor alleen in de kick toch wel iets Ran-D achtigs
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks