Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze plaat is echt een bommetje!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ben deze wel meer gaan waarderen, vooral live echt een lekker plaatje.

Release gaat trouwens ergens in augustus komen
Adaro @ Youtube comments:
somewhere in august on minus is more!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

:bomb: :bomb:

hier is hij full!

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks