Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Adaro

Track(s): Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Klonk erg vet gisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo dan, wat een goed nummer weer :oh: de elementen van het orgineel komen er heel goed in terug!!

Adaro mag trouwens wel weer eens een normale solo track maken, ben wel benieuwd waar hij dan mee komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

heel vet dat Adaro deze mag remixen :worship: ook een goed nummer om te remixen :)
Kan uit het filmpje niet zoveel halen dus wacht met een oordeel tot er een goed filmpje/preview is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite

WAUW! klinkt mega dik!!
Alleen vrees voor de pitch kicks.. hopen dat het niet te erg is!
En hij is nu bezig met een nieuwe solo track. Zag ik op twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dit klinkt goooeeed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:40 
 
Hardtraxx Elite

tomac schreef:
Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.

Dat vind ik toch zo'n dom iets altijd, van wie en waarom zou dat niet mogen? Moet iedereen toch lekker zelf weten, je hebt altijd de keuze om iets niet te luisteren.

Over plaat: Klinkt tot nu toe erg dik, origineel is natuurlijk ook genieten! Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wat ik nu hoor, denk ik dat het origineel niet is overtroffen. Desalniettemin klinkt hij niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

dat laatste stuk :worship: :worship: gvd zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Erg benieuwd naar HQ. Dit stukje klinkt lekker maar er zit een flinke pitch in die kicks, daar vrees ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor heul lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:32 
 

Origineel is :bomb:, maar deze remix heeft m'n interesse ook meer dan gewekt! Zeer benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:36 
 

Ik vond'm enorm saai gisteren. Enorm standaard, misschien weet ie me nog te verassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel is één van mijn favorieten aller tijden, klinkt wel vet dit, maar zal niet gaan tippen aan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel vet! Top dattie de vocals gewoon intact heeft gelaten. :thumbup: Weet nog dat ik 't begin wat langdradig vond, en er niet zoveel vertrouwen in had maar de rest was echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Van wat ik nu hoor, denk ik dat het origineel niet is overtroffen. Desalniettemin klinkt hij niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt in zo in LQ wel vet! :thumbup:

Alleen..

hotymoty schreef:
Alleen vrees voor de pitch kicks.. hopen dat het niet te erg is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 01:23 
 
Hardtraxx Newbie

Die :bomb: beukte er gisteren toch wel best op in! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond dit live een erg vette plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
tomac schreef:
Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.

Dat vind ik toch zo'n dom iets altijd, van wie en waarom zou dat niet mogen? Moet iedereen toch lekker zelf weten, je hebt altijd de keuze om iets niet te luisteren.

Over plaat: Klinkt tot nu toe erg dik, origineel is natuurlijk ook genieten! Benieuwd naar HQ!


Zo dacht ik vroeger ook, maar het punt is dat je dan die originele versie nooit meer op feesten hoort.

Van bijvoorbeeld Octavius Augustus, Let's Rock en Cocaine MF hoor je nu telkens die remixes. Terwijl Zany eerst nog vaak de original van Octavius Augustus draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een goede remix! Het overtreft het origineel zeker niet, maar deze ging toch echt enorm hard zaterdag. Wat had ik een grote smile op m'n gezicht toen ik dat filmde :loving: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Wat heerlijke drive in dit nummer zeg! :yay:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks