Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Klonk erg vet gisteren!
zo dan, wat een goed nummer weer
de elementen van het orgineel komen er heel goed in terug!!
Adaro mag trouwens wel weer eens een normale solo track maken, ben wel benieuwd waar hij dan mee komt
Adaro mag trouwens wel weer eens een normale solo track maken, ben wel benieuwd waar hij dan mee komt
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
heel vet dat Adaro deze mag remixen
ook een goed nummer om te remixen
Kan uit het filmpje niet zoveel halen dus wacht met een oordeel tot er een goed filmpje/preview is
Kan uit het filmpje niet zoveel halen dus wacht met een oordeel tot er een goed filmpje/preview is
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
WAUW! klinkt mega dik!!
Alleen vrees voor de pitch kicks.. hopen dat het niet te erg is!
En hij is nu bezig met een nieuwe solo track. Zag ik op twitter.
Alleen vrees voor de pitch kicks.. hopen dat het niet te erg is!
En hij is nu bezig met een nieuwe solo track. Zag ik op twitter.
Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dat vind ik toch zo'n dom iets altijd, van wie en waarom zou dat niet mogen? Moet iedereen toch lekker zelf weten, je hebt altijd de keuze om iets niet te luisteren.tomac wrote:Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.
Over plaat: Klinkt tot nu toe erg dik, origineel is natuurlijk ook genieten! Benieuwd naar HQ!
Van wat ik nu hoor, denk ik dat het origineel niet is overtroffen. Desalniettemin klinkt hij niet verkeerd 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
dat laatste stuk
gvd zeg
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Erg benieuwd naar HQ. Dit stukje klinkt lekker maar er zit een flinke pitch in die kicks, daar vrees ik voor.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
lekker!
Klinkt op het eerste gehoor heul lekker! 
-
I
Origineel is
, maar deze remix heeft m'n interesse ook meer dan gewekt! Zeer benieuwd naar HQ.
-
S
Ik vond'm enorm saai gisteren. Enorm standaard, misschien weet ie me nog te verassen.
Origineel is één van mijn favorieten aller tijden, klinkt wel vet dit, maar zal niet gaan tippen aan het origineel.
Heel vet! Top dattie de vocals gewoon intact heeft gelaten.
Weet nog dat ik 't begin wat langdradig vond, en er niet zoveel vertrouwen in had maar de rest was echt geniaal.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
patrickjeb wrote:Van wat ik nu hoor, denk ik dat het origineel niet is overtroffen. Desalniettemin klinkt hij niet verkeerd
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Klinkt in zo in LQ wel vet!
Alleen..
Alleen..
hotymoty wrote:Alleen vrees voor de pitch kicks.. hopen dat het niet te erg is!
-
FHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2013
- last seen Jan 2014
Die
beukte er gisteren toch wel best op in! 
Zo dacht ik vroeger ook, maar het punt is dat je dan die originele versie nooit meer op feesten hoort.Millard Fillmore wrote:Dat vind ik toch zo'n dom iets altijd, van wie en waarom zou dat niet mogen? Moet iedereen toch lekker zelf weten, je hebt altijd de keuze om iets niet te luisteren.tomac wrote:Dikke drive zit er in deze track, maar de pitchkicks waren live niet echt lekker. Eigenlijk mag hij niet aan zo'n klassieker zitten, maar hij heeft er wel iets origineels van gemaakt. Hoorde ook niet gelijk dat het een remix was.
Over plaat: Klinkt tot nu toe erg dik, origineel is natuurlijk ook genieten! Benieuwd naar HQ!
Van bijvoorbeeld Octavius Augustus, Let's Rock en Cocaine MF hoor je nu telkens die remixes. Terwijl Zany eerst nog vaak de original van Octavius Augustus draaide.
Ik vind het ook een goede remix! Het overtreft het origineel zeker niet, maar deze ging toch echt enorm hard zaterdag. Wat had ik een grote smile op m'n gezicht toen ik dat filmde

-
D
- 5 posts member since 2013
- last seen Sep 2013
Wat heerlijke drive in dit nummer zeg!