Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet wat hier nou zo vet aan is, niets wat we niet eerder hebben gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Snap niet wat hier nou zo vet aan is, niets wat we niet eerder hebben gehoord.


:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Snap niet wat hier nou zo vet aan is, niets wat we niet eerder hebben gehoord.


Iets wat we al vaker gehoord hebben kan toch ook vet zijn??? :thumbsup:

OT: Wat een dikke remix :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering! ik vind dat deze wel weer heerlijk dik gaat hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ordinary Joe schreef:
Snap niet wat hier nou zo vet aan is, niets wat we niet eerder hebben gehoord.


Iets wat we al vaker gehoord hebben kan toch ook vet zijn??? :thumbsup:


Soms wel, soms niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuke plaat, maar geeft mij het origineel maar. Die steekt nog altijd met kop en schouders boven deze remix uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 21:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er vrij weinig aan, geef mij het origineel maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem met de keer beter worden. Wat een geweldige drive zit hierin! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren is me pas echt duidelijk hoe dik deze remix in elkaar zit.

Echt zoveel toffe elementen bevat deze track. Origineel wordt niet overtroffen maar de track in zo'n nieuw jasje steken is echt wel een toevoeging. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

De laatste minuut is episch, maar het origineel vind ik leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxxer

Origineel ietsje beter denk ik, maar dit is zeker een geslaagde remix. Enige minpuntje zijn de kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima remix! Origneel valt nog veel van te horen, maar hier zit toch ook een grote laag Adaro overheen. Ontzettend fan van zijn sound! Enige kleine minpuntje is dat ik misschien iets minder onderbreking zou willen horen van de plaat waar de plaat helemaal stilvalt voor de vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren heb ik ' t gevoel al dat hij snel gaat vervelen.
Geef mij de originele maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind trouwens die intro wel een beetje weg hebben van die anti van Davide Sonar - My World :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere track toch wel. Climax knalt lekker door, intro is wel prima en de pitchkicks vind ik ook vet. Doet me dneken aan Shade van The Rebelz. Gevarieerde track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 11:32 
 
Hardtraxx Elite

Ik krijg bij adaro en ran-d platen vaak een sterk Egypte gevoel, zo ook bij deze plaat eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben deze plaat toch wel heel erg gaan waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 00:27 
 

Heerlijke plaat maar hij gaat vervelen na een paar keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 00:49 
 
Hardtraxx Elite

Live gaat hij never nooit vervelen! Volgas ragge met deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het origineel al een geweldige plaat en voor deze remix geldt precies hetzelfde! Heerlijke Adaro sfeertje en live moet je er gewoon op los gaan. Op Defqon 3 of 4 keer gehoord en elke keer was het GAAAN!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bump voor deze plaat, nu een paar keer live gehoord, superdikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd super dit! Heel veel drive en vette sounds in deze track.
Vooral de mid-intro is bizar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Beter gaan ze 'm releasen :P Wordt op MiM gereleased, dus kan nog wel ff duren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 11:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Live doet deze het zo goed, lekker die vocals meebleren en dan die ontzettende drive gedurende de hele track. Denk alleen niet dat ie het origineel overtreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive in die mid-intro :D ! Climax is ook dikke prima! Het origineel was ik beu, en Adaro heeft hem in zijn eigen style een uitstekende verfrissing gegeven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks