Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over de pitchkicks: Adaro gaf aan (een antwoord op een tweet van me) dat ie de track met pitchkicks vetter vind. Hij probeert altijd met en zonder en kiest dan wat ie het beste vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem top klinken zo! Benieuwd naar de HQ indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere drive in die climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Van bijvoorbeeld Octavius Augustus, Let's Rock en Cocaine MF hoor je nu telkens die remixes. Terwijl Zany eerst nog vaak de original van Octavius Augustus draaide.

Vergeet Tonight niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht eerst 'Neeeeeeee niet answers, afblijven!', maar ben verrast. Toch kan die niet tippen aan 't origineel, mis toch die heerlijke sfeer in de climax. En die pitch is lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan niet tippen aan het origineel mede door die verschrikkelijke kicks :thumbdown:
Zit wel een lekkere drive in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt toch allemaal mee met dat gepitch zo op het eerste gehoor. Zou me er niet te druk om maken totdat je het een keertje op een normale kwaliteit hebt gehoord.
Op het eerste gehoor gaat die track wel lekker door :). Ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Valt toch allemaal mee met dat gepitch zo op het eerste gehoor. Zou me er niet te druk om maken totdat je het een keertje op een normale kwaliteit hebt gehoord.
Op het eerste gehoor gaat die track wel lekker door :). Ik ben wel benieuwd!

En dat hebben de meesten ook. Op Loudness wel te verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel is een pareltje maar dit kan ook wel tellen! Die toegevoegde vocalen zijn zo'n meerwaarde! Wat een kippenvel. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal weer. Gewoon helemaal mijn ding! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bacchus schreef:
Geniaal weer. Gewoon helemaal mijn ding! :D


niets aan toe te voegen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:37 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Adaro mag trouwens wel weer eens een normale solo track maken


Dit dus..
Iedereen prijst hem de hemel in maar hij maakt geen 1 solo track en zijn mixwerk is om te janken tegenwoordig (alles uitmixen na 1e climax :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Hij produceert ook weinig, weinig tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wUflZiZPQ#!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt in LQ inderdaad al zeer leuk! ^^

Het valt mij ook op dat hij zelf heel weinig tracks heeft. (als je de remixen/bootleg/G4H er niet bijrekent)
Ik zie hem bijvoorbeeld de raw-area van Thrillogy al hosten, maar dat zou niet echt verdiend zijn imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor écht gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:07 
 
Hardtraxxer





klinkt echt super
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit er weer afschuwelijk veel drive in die mid :love:
Klinkt heerlijk tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vid hierboven!! :woot: :woot: dit is echt veelbelovend, zit zoveel kracht in! WAT EEN :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

klinkt echt superdik!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:36 
 

Heb hem afgelopen maandag en dinsdag op Shock kunnen horen van Adaro en van Chain Reaction. Ik wist dat dit nummer er was maar expres niet geluisterd en gewacht totdat ik hem live kon horen. Ik ben dan wel erg fan van de stijl van Adaro maar godsamme hee wat een vet nummer!! Pitchkicks heb ik helemaal niet heel erg opgemerkt en dat is een goed teken. En de drive die in dit nummer zit is echt bloedverziekend :worship:
Natuurlijk, een remix is bijna altijd minder dan het origineel maar dit komt toch verdomd dicht in de buurt hoor wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt veelbelovend :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow die camera heeft goed wat drank op. Wil deze echt in HQ horen! Klinkt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 20:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ge-ni-aal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren live gehoord. Godsteringtyfusgodverdomme wat een epische track :worship: Die pitchkicks passen er ontzettend goed bij ook naar mijn mening!

HQ is hier trouwens te horen:


Rond 37:30
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks