Over de pitchkicks: Adaro gaf aan (een antwoord op een tweet van me) dat ie de track met pitchkicks vetter vind. Hij probeert altijd met en zonder en kiest dan wat ie het beste vindt.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Vind hem top klinken zo! Benieuwd naar de HQ indd
Vergeet Tonight niet.Delt-A wrote: Van bijvoorbeeld Octavius Augustus, Let's Rock en Cocaine MF hoor je nu telkens die remixes. Terwijl Zany eerst nog vaak de original van Octavius Augustus draaide.
Dacht eerst 'Neeeeeeee niet answers, afblijven!', maar ben verrast. Toch kan die niet tippen aan 't origineel, mis toch die heerlijke sfeer in de climax. En die pitch is lelijk
Kan niet tippen aan het origineel mede door die verschrikkelijke kicks
Zit wel een lekkere drive in
Zit wel een lekkere drive in
Valt toch allemaal mee met dat gepitch zo op het eerste gehoor. Zou me er niet te druk om maken totdat je het een keertje op een normale kwaliteit hebt gehoord.
Op het eerste gehoor gaat die track wel lekker door
. Ik ben wel benieuwd!
Op het eerste gehoor gaat die track wel lekker door
En dat hebben de meesten ook. Op Loudness wel te verstaan.Khadber wrote:Valt toch allemaal mee met dat gepitch zo op het eerste gehoor. Zou me er niet te druk om maken totdat je het een keertje op een normale kwaliteit hebt gehoord.
Op het eerste gehoor gaat die track wel lekker door. Ik ben wel benieuwd!
Origineel is een pareltje maar dit kan ook wel tellen! Die toegevoegde vocalen zijn zo'n meerwaarde! Wat een kippenvel. 
niets aan toe te voegen!!!Bacchus wrote:Geniaal weer. Gewoon helemaal mijn ding!
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Dit dus..Rickzel wrote:Adaro mag trouwens wel weer eens een normale solo track maken
Iedereen prijst hem de hemel in maar hij maakt geen 1 solo track en zijn mixwerk is om te janken tegenwoordig (alles uitmixen na 1e climax
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hij produceert ook weinig, weinig tracks.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt in LQ inderdaad al zeer leuk!
Het valt mij ook op dat hij zelf heel weinig tracks heeft. (als je de remixen/bootleg/G4H er niet bijrekent)
Ik zie hem bijvoorbeeld de raw-area van Thrillogy al hosten, maar dat zou niet echt verdiend zijn imo.
Het valt mij ook op dat hij zelf heel weinig tracks heeft. (als je de remixen/bootleg/G4H er niet bijrekent)
Ik zie hem bijvoorbeeld de raw-area van Thrillogy al hosten, maar dat zou niet echt verdiend zijn imo.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Volgens mij zit er weer afschuwelijk veel drive in die mid
Klinkt heerlijk tot nu toe.
Klinkt heerlijk tot nu toe.
Die vid hierboven!!
dit is echt veelbelovend, zit zoveel kracht in! WAT EEN 
-
PHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
klinkt echt superdik!!!!
-
A
Heb hem afgelopen maandag en dinsdag op Shock kunnen horen van Adaro en van Chain Reaction. Ik wist dat dit nummer er was maar expres niet geluisterd en gewacht totdat ik hem live kon horen. Ik ben dan wel erg fan van de stijl van Adaro maar godsamme hee wat een vet nummer!! Pitchkicks heb ik helemaal niet heel erg opgemerkt en dat is een goed teken. En de drive die in dit nummer zit is echt bloedverziekend
Natuurlijk, een remix is bijna altijd minder dan het origineel maar dit komt toch verdomd dicht in de buurt hoor wat mij betreft!
Natuurlijk, een remix is bijna altijd minder dan het origineel maar dit komt toch verdomd dicht in de buurt hoor wat mij betreft!
Wow die camera heeft goed wat drank op. Wil deze echt in HQ horen! Klinkt heel dik!
Gisteren live gehoord. Godsteringtyfusgodverdomme wat een epische track
Die pitchkicks passen er ontzettend goed bij ook naar mijn mening!
HQ is hier trouwens te horen:
View on YouTube
Rond 37:30
HQ is hier trouwens te horen:
View on YouTube
Rond 37:30