Heerlijke melodie, pakt me echt!
Kicks doen het ook prima bij mij, heerlijke track!
Kicks doen het ook prima bij mij, heerlijke track!
Ahh gossieAndyAsteroids wrote:
Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dan ben ik benieuwd wat je doet als je echt boos bent..AndyAsteroids wrote:Vanwege vooroordelen nog niet eerder geluisterd, maar toch wel een prima plaat eigenlijk. Zang is iets (veel) teveel van het goede maar afgezien daarvan prima mainstream trackje.
Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Hoor hem dan, raw hardstyle hater numero uno. Kinderachtig ventje.MrK wrote: klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.
Wie ben jij?MrK wrote: klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.
Sluit me hier helemaal bij aan, Life That We Dream OfCruelty wrote:Zang vind ik eigenlijk zelden leuk, ik stoor me er hier iig niet aan.
Melodie is aardig, hoogste pitch is me wat te stuiterig.
Geen heel verkeerde track, klinkt wel alsof ie wil scoren in de top 40.
Life That We Dream Of blaast dit wel nog altijd ver weg.
Qlown wrote:Benieuwd wat je dan wel wilt zien in een clip, want die van My Life was eens anders en dan was het nog niet goed.
Nouja dit dus. De clip van My Life was inderdaad wat kazig maar daar was tenminste werk van gemaakt. Zat een idee achter. Ik zei tevens ook niet dat ik die clip ook irritant vondAndyAsteroids wrote:Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow
Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.Lyst wrote:Alles is puur gericht op het scoren van een hit, zelfs de officiële clip begint nog met het werven van stemmen voor de DJ Mag top100. Wal-ge-lijk.
Welkom op de planeet Aarde.Stefann4 wrote:Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.
Dit.dawasiknie wrote:Cheesy en gay als de tering maar ik vind hem best gaaf eigenlijk
jeff wrote:Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit