Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Heerlijke melodie, pakt me echt! :love:
Kicks doen het ook prima bij mij, heerlijke track! :worship:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
heerlijke mainstream plaat!
A
Vanwege vooroordelen nog niet eerder geluisterd, maar toch wel een prima plaat eigenlijk. Zang is iets (veel) teveel van het goede maar afgezien daarvan prima mainstream trackje.

Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
AndyAsteroids wrote:
Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ahh gossie :kiss:, zo werkt het nou tegenwoordig..
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
AndyAsteroids wrote:Vanwege vooroordelen nog niet eerder geluisterd, maar toch wel een prima plaat eigenlijk. Zang is iets (veel) teveel van het goede maar afgezien daarvan prima mainstream trackje.

Dan ben ik benieuwd wat je doet als je echt boos bent..
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Benieuwd wat je dan wel wilt zien in een clip, want die van My Life was eens anders en dan was het nog niet goed. :P
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Leuke melodie die goed in je hoofd blijft hangen :)
Vocals en kicks zijn ook prima.
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2013
last seen Nov 2017
Fijne kicks, perfecte melodie :love: Alleen de vocals had ik graag anders gezien.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
MrK wrote: klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.
Hoor hem dan, raw hardstyle hater numero uno. Kinderachtig ventje.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
MrK wrote: klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.
Wie ben jij?
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
hoe meer ik hem luister, hoe beter ik hem vind.
stem van mendelsohn vond ik al schitterend uit zijn nummers met dash berlin
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Aardig vette plaat. De beste Brennan Heart in tijden, gevoel druipt er vanaf!
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Cruelty wrote:Zang vind ik eigenlijk zelden leuk, ik stoor me er hier iig niet aan.
Melodie is aardig, hoogste pitch is me wat te stuiterig.

Geen heel verkeerde track, klinkt wel alsof ie wil scoren in de top 40.
Life That We Dream Of blaast dit wel nog altijd ver weg.
Sluit me hier helemaal bij aan, Life That We Dream Of :drool:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Kut plaat imo. Zang is echt schijt irritant niet normaal. Helemaal niks voor mij.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Vind hem wel oke, al is er weinig vernieuwends/origineels aan.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Deze doet me eigenlijk helemaal niks
A
Qlown wrote:Benieuwd wat je dan wel wilt zien in een clip, want die van My Life was eens anders en dan was het nog niet goed. :P
AndyAsteroids wrote:Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow
Nouja dit dus. De clip van My Life was inderdaad wat kazig maar daar was tenminste werk van gemaakt. Zat een idee achter. Ik zei tevens ook niet dat ik die clip ook irritant vond :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
View on YouTube
Weliswaar een alternatief tweede deel van de melodie, maar die melodie is zo ontzettend vaak al gebruikt in nagenoeg alle genres, ook binnen hardstyle (Food For Woofers). Het is ook het enige stukje wat deze melodie catchy maakt, wat op mij over komt als simpel scoren. Kicks zijn lachwekkend en de popvocalen blijf ik verafschuwen, hoe vaak ze die onderhand al in hun tracks gestopt hebben. Alles is puur gericht op het scoren van een hit, zelfs de officiële clip begint nog met het werven van stemmen voor de DJ Mag top100. Wal-ge-lijk.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Lyst wrote:Alles is puur gericht op het scoren van een hit, zelfs de officiële clip begint nog met het werven van stemmen voor de DJ Mag top100. Wal-ge-lijk.
Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Stefann4 wrote:Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.
Welkom op de planeet Aarde.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Cheesy en gay als de tering maar ik vind hem best gaaf eigenlijk :cool:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
dawasiknie wrote:Cheesy en gay als de tering maar ik vind hem best gaaf eigenlijk :cool:
Dit.
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Als je zo'n plaat maakt, prop er dan minstens oh oh oh vocalen in.

Maaar... Wat een euforie :drool: niet normaal... :love:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
jeff wrote:Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:

Album BH kwam 'na de zomer'...