Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, pakt me echt! :love:
Kicks doen het ook prima bij mij, heerlijke track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijke mainstream plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:58 
 

Vanwege vooroordelen nog niet eerder geluisterd, maar toch wel een prima plaat eigenlijk. Zang is iets (veel) teveel van het goede maar afgezien daarvan prima mainstream trackje.

Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:22 
 
Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:

Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Ahh gossie :kiss:, zo werkt het nou tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:29 
 
Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
Vanwege vooroordelen nog niet eerder geluisterd, maar toch wel een prima plaat eigenlijk. Zang is iets (veel) teveel van het goede maar afgezien daarvan prima mainstream trackje.

Maar god wat erger ik me aan die 'videoclips' zeg. Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow, niet een stel festivalopnames achter mekaar plakken met zo lekker mogelijke wijven erin en af en toe een shot van de artiest zelf. Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.


Dan ben ik benieuwd wat je doet als je echt boos bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd wat je dan wel wilt zien in een clip, want die van My Life was eens anders en dan was het nog niet goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke melodie die goed in je hoofd blijft hangen :)
Vocals en kicks zijn ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 10:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fijne kicks, perfecte melodie :love: Alleen de vocals had ik graag anders gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.

Hoor hem dan, raw hardstyle hater numero uno. Kinderachtig ventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 18:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MrK schreef:
klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.


Wie ben jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe meer ik hem luister, hoe beter ik hem vind.
stem van mendelsohn vond ik al schitterend uit zijn nummers met dash berlin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig vette plaat. De beste Brennan Heart in tijden, gevoel druipt er vanaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 21:45 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Zang vind ik eigenlijk zelden leuk, ik stoor me er hier iig niet aan.
Melodie is aardig, hoogste pitch is me wat te stuiterig.

Geen heel verkeerde track, klinkt wel alsof ie wil scoren in de top 40.
Life That We Dream Of blaast dit wel nog altijd ver weg.


Sluit me hier helemaal bij aan, Life That We Dream Of :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kut plaat imo. Zang is echt schijt irritant niet normaal. Helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem wel oke, al is er weinig vernieuwends/origineels aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet me eigenlijk helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 11:53 
 

Qlown schreef:
Benieuwd wat je dan wel wilt zien in een clip, want die van My Life was eens anders en dan was het nog niet goed. :P


AndyAsteroids schreef:
Bedenk eens iets origineels zoals de videoclip van Sorrow


Nouja dit dus. De clip van My Life was inderdaad wat kazig maar daar was tenminste werk van gemaakt. Zat een idee achter. Ik zei tevens ook niet dat ik die clip ook irritant vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker


Weliswaar een alternatief tweede deel van de melodie, maar die melodie is zo ontzettend vaak al gebruikt in nagenoeg alle genres, ook binnen hardstyle (Food For Woofers). Het is ook het enige stukje wat deze melodie catchy maakt, wat op mij over komt als simpel scoren. Kicks zijn lachwekkend en de popvocalen blijf ik verafschuwen, hoe vaak ze die onderhand al in hun tracks gestopt hebben. Alles is puur gericht op het scoren van een hit, zelfs de officiƫle clip begint nog met het werven van stemmen voor de DJ Mag top100. Wal-ge-lijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Alles is puur gericht op het scoren van een hit, zelfs de officiƫle clip begint nog met het werven van stemmen voor de DJ Mag top100. Wal-ge-lijk.


Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Precies dit. Tegenwoordig draait het alleen nog maar om geld en bekendheid.


Welkom op de planeet Aarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cheesy en gay als de tering maar ik vind hem best gaaf eigenlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Cheesy en gay als de tering maar ik vind hem best gaaf eigenlijk :cool:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je zo'n plaat maakt, prop er dan minstens oh oh oh vocalen in.

Maaar... Wat een euforie :drool: niet normaal... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 18:39 
 
Hardtraxxer

Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:



Album BH kwam 'na de zomer'...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks