Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ben ik de enige die de vocals echt heerlijk vind in deze track, voegen echt iets toe


Eens. vind ze best dik. lekker sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ben ik de enige die de vocals echt heerlijk vind in deze track, voegen echt iets toe


Nee, ik deel je mening! Vocals zijn heerlijk, vind de climax wat minder maar de vocals en het sfeertje daarvan maken veel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fijn plaatje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 00:19 
 
Hardtraxxer

Youtube-comment:
Citaat:
Dat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Gewoon een goede plaat, anders ga je lekker underground rawstyle luisteren...
Vind die euforische platen sinds het begin al beter.
sinds mijn 14e al helemaal gek van hardste


Valt nu toch wel iets mee hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 09:23 
 
Hardtraxxer

Davalize schreef:
Youtube-comment:
Citaat:
Dat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Gewoon een goede plaat, anders ga je lekker underground rawstyle luisteren...
Vind die euforische platen sinds het begin al beter.
sinds mijn 14e al helemaal gek van hardste


Valt nu toch wel iets mee hoor :huh:

klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
I still ???????????????????, imaginary

I still feel the same release / relieve o.i.d.

Heerlijke plaat, die lange break is hier eigenlijk prima op z'n plek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Never Break Me 2.0 :$ Wat een heerlijke stukje zang, lekker melodie, jammer van die valse kick even in de climax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie! Break had inderdaad iets korter gemogen. En de kicks: tsja, ik zag het wel aankomen dus daar laat ik me niet over uit. Al met al een fijn (festival)plaatje. De plaat doet me ook wel een beetje denken aan 'We Can Escape'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit :sick:


Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De melodie heeft veel weg van Never Break Me, en ik ben ook geen fan van die vocals, zo pop-achtig en zeikerig :yawn:
Die kicks gaan er wel mee door (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 11:38 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit :sick:


Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?


+1
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davalize schreef:
Youtube-comment:
Citaat:
Dat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Gewoon een goede plaat, anders ga je lekker underground rawstyle luisteren...
Vind die euforische platen sinds het begin al beter.
sinds mijn 14e al helemaal gek van hardste


Valt nu toch wel iets mee hoor :huh:

Jij gaat er serieus vanuit dat dat soort volk hun uitspraken ook daadwerkelijk ergens op baseren? xd Goedkoop scoren gaat het om
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit :sick:


Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?

Buiten het feit dat je de gebroeders Kokke over het algemeen niet al te serieus in hun 'kritiek' moet nemen, moeten we natuurlijk niet gaan doen alsof alles wat een producer goed (of in jouw geval geïnspireerd) vindt, het label goed (/ geïnspireerd) ook mag dragen. Vind deze melodie nou niet zo spannend om er een punt aan te wijden.

OT: ik denk niet dat er ook maar iemand is die mij kent, die ook maar ergens verwachtte dat ik dit iets zou vinden...en dat klopt ook. Geinig radioplaatje, maar mij zul je hem niet horen draaien, puur uit eigen voorkeur al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik blijf erbij, heerlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Toch een voordeel dat Code Black voor hem produced. Lekker krachtige kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk dit! Mooie stem heeft die kerel!
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een leuk plaatje :)
De vocals zijn erg mooi, maar vind de climax niet zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:52 
 
Hardtraxxer

vind dit echt niks.. Brennan Heart mag wel weer wat andere nummers maken zoals van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind de zang bijna mooier dan de plaat. Mendelson heeft een geniale stem en aan meerdere, vooral house, platen goed toegevoegd. Ik vind dit keer alleen de plaat niet zo speciaal of spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 23:25 
 
Hardtraxxer

Kick had iets minder op de achtergrond mogen zitten imo, maar voor de rest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een super lekker nummer om naar te luisteren, zat er op te wachten sinds Defqon endshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dub mixje graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks