Eens. vind ze best dik. lekker sfeertje.Pipa wrote:Ben ik de enige die de vocals echt heerlijk vind in deze track, voegen echt iets toe
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Nee, ik deel je mening! Vocals zijn heerlijk, vind de climax wat minder maar de vocals en het sfeertje daarvan maken veel goed.Pipa wrote:Ben ik de enige die de vocals echt heerlijk vind in deze track, voegen echt iets toe
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Youtube-comment:

Valt nu toch wel iets mee hoorDat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Gewoon een goede plaat, anders ga je lekker underground rawstyle luisteren...
Vind die euforische platen sinds het begin al beter.
sinds mijn 14e al helemaal gek van hardste
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
klopt, het gehaat op mainstream is erger geweest. ventjes zijn eindelijk moe van zichzelf.Davalize wrote:Youtube-comment:Valt nu toch wel iets mee hoorDat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
I still feel the same release / relieve o.i.d.Paultheone wrote: I still ???????????????????, imaginary
Heerlijke plaat, die lange break is hier eigenlijk prima op z'n plek!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Never Break Me 2.0
Wat een heerlijke stukje zang, lekker melodie, jammer van die valse kick even in de climax..
Heerlijke melodie! Break had inderdaad iets korter gemogen. En de kicks: tsja, ik zag het wel aankomen dus daar laat ik me niet over uit. Al met al een fijn (festival)plaatje. De plaat doet me ook wel een beetje denken aan 'We Can Escape'.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Intervention wrote:saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?Intervention wrote:saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit
De melodie heeft veel weg van Never Break Me, en ik ben ook geen fan van die vocals, zo pop-achtig en zeikerig
Die kicks gaan er wel mee door (:
Die kicks gaan er wel mee door (:
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
+1Millard Fillmore wrote:Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?Intervention wrote:saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Jij gaat er serieus vanuit dat dat soort volk hun uitspraken ook daadwerkelijk ergens op baseren?Davalize wrote:Youtube-comment:Valt nu toch wel iets mee hoorDat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Buiten het feit dat je de gebroeders Kokke over het algemeen niet al te serieus in hun 'kritiek' moet nemen, moeten we natuurlijk niet gaan doen alsof alles wat een producer goed (of in jouw geval geïnspireerd) vindt, het label goed (/ geïnspireerd) ook mag dragen. Vind deze melodie nou niet zo spannend om er een punt aan te wijden.Millard Fillmore wrote:Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?Intervention wrote:saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit
OT: ik denk niet dat er ook maar iemand is die mij kent, die ook maar ergens verwachtte dat ik dit iets zou vinden...en dat klopt ook. Geinig radioplaatje, maar mij zul je hem niet horen draaien, puur uit eigen voorkeur al.
Toch een voordeel dat Code Black voor hem produced. Lekker krachtige kicks 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heerlijk dit! Mooie stem heeft die kerel!

Best een leuk plaatje 
De vocals zijn erg mooi, maar vind de climax niet zo bijzonder.
De vocals zijn erg mooi, maar vind de climax niet zo bijzonder.
Last edited by Grozny on 10 Aug 2013 01:34, edited 2 times in total.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
vind dit echt niks.. Brennan Heart mag wel weer wat andere nummers maken zoals van vorig jaar.
Vind de zang bijna mooier dan de plaat. Mendelson heeft een geniale stem en aan meerdere, vooral house, platen goed toegevoegd. Ik vind dit keer alleen de plaat niet zo speciaal of spannend.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Kick had iets minder op de achtergrond mogen zitten imo, maar voor de rest 
Een super lekker nummer om naar te luisteren, zat er op te wachten sinds Defqon endshow.
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Heerlijk