Davalize schreef:
Youtube-comment:
Citaat:
Dat gejank van mensen op hardtraxx die continue zitten te zeiken op BH,
Gewoon een goede plaat, anders ga je lekker underground rawstyle luisteren...
Vind die euforische platen sinds het begin al beter.
sinds mijn 14e al helemaal gek van hardste
Valt nu toch wel iets mee hoor

Jij gaat er serieus vanuit dat dat soort volk hun uitspraken ook daadwerkelijk ergens op baseren?

Goedkoop scoren gaat het om
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
saai, ongeïnspireerd met zn lange zang break, nee helemaal niks voor mij dit

Ik blijf het fascinerend vinden als mensen zeggen dat een plaat 'ongeïnspireerd' is, bepaal jij dat voor de desbetreffende dj?
Buiten het feit dat je de gebroeders Kokke over het algemeen niet al te serieus in hun 'kritiek' moet nemen, moeten we natuurlijk niet gaan doen alsof alles wat een producer goed (of in jouw geval geïnspireerd) vindt, het label goed (/ geïnspireerd) ook mag dragen. Vind deze melodie nou niet zo spannend om er een punt aan te wijden.
OT: ik denk niet dat er ook maar iemand is die mij kent, die ook maar ergens verwachtte dat ik dit iets zou vinden...en dat klopt ook. Geinig radioplaatje, maar mij zul je hem niet horen draaien, puur uit eigen voorkeur al.