In before het ''huiltraxx radio gedoe''
Klinkt wel als een leuk mainstream plaatje, benieuwd naar de kicks in HQ maar vrees dat ze tegenvallen, en ook de vocals een beetje TÉ.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
J
Hey Jef welkom terug.JEFSKIII wrote:In before het ''huiltraxx radio gedoe''
Klinkt wel als een leuk mainstream plaatje, benieuwd naar de kicks in HQ maar vrees dat ze tegenvallen, en ook de vocals een beetje TÉ.
OT:
Klinkt inderdaad niet heel verkeerd. enige minpunt die ik meteen hoor. vocals in de climax
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Doet me heel erg denken aan de doorsnee radioplaat dit..
Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
De vocals verpesten het echt. Melodie klinkt wel leuk.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik kan van de melodie niks tot weinig maken.. Die pitchkicks doen ook niet veel goeds 
Dit is wel goed voor een producer die mij totaal onbekend is! Breannan, goed werk!
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Zelfde kicks als in FIFO, Freaqshow etcJEFSKIII wrote:In before het ''huiltraxx radio gedoe''
Je vergeet de kicks die voorbij de grens van het waarneembare universum stuiteren.b-plan wrote:Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals
klinkt lekker hoor, fijne melodie ook
weet alleen niet of de vocals me gaan storen, maar denk het niet, zal nog eens luisteren als er een betere sample is maar interesse zeer zeker gewekt!
-
J
Nieuw label van Fabian?"IQON SYDNEY 2013..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door One Blade Music.
Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record 
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Ik kan bevestigen dat dit een nieuw record isb-plan wrote:Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record
Wanneer wordt het nou eens bekend dat BH niet zijn eigen tracks produceert... 
Nee hoor The Prophet is nog altijd record houder!Dennis93 wrote:Ik kan bevestigen dat dit een nieuw record isb-plan wrote:Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record
View on YouTube
@2:07
Nee, brennen heart heeft een keer op hurricane outdoor een remix van max enforcer gedraaid en die pitch vervormde gewoon.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die van Stereotuners - No Strains in de tweede climax gaan ook hóóg..
Verder wacht ik wel op een HQ voor ik oordeel, want hier kan ik niet veel op uit maken.
Verder wacht ik wel op een HQ voor ik oordeel, want hier kan ik niet veel op uit maken.
Vind 't gek genoeg nog best leuk klinken. De vocals en melodie matchen wel aardig goed en op zich vind ik de melo best leuk voor BH zijn doen. Maar ik vrees inderdaad voor de kicks in HQ 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
J
- 7 posts member since 2013
- last seen Nov 2013
Zover ik kan horen best een leuke melody, maar de vocals nee