Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

Artiest: Breannan Heart

Track(s): Imaginary

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 12:59 
 

In before het ''huiltraxx radio gedoe''

Klinkt wel als een leuk mainstream plaatje, benieuwd naar de kicks in HQ maar vrees dat ze tegenvallen, en ook de vocals een beetje TÉ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
In before het ''huiltraxx radio gedoe''

Klinkt wel als een leuk mainstream plaatje, benieuwd naar de kicks in HQ maar vrees dat ze tegenvallen, en ook de vocals een beetje TÉ.


Hey Jef welkom terug.

OT:

Klinkt inderdaad niet heel verkeerd. enige minpunt die ik meteen hoor. vocals in de climax :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me heel erg denken aan de doorsnee radioplaat dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 23:28 
 
Hardtraxx Elite

De vocals verpesten het echt. Melodie klinkt wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan van de melodie niks tot weinig maken.. Die pitchkicks doen ook niet veel goeds >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel goed voor een producer die mij totaal onbekend is! Breannan, goed werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
In before het ''huiltraxx radio gedoe''

Klinkt wel als een leuk mainstream plaatje, benieuwd naar de kicks in HQ maar vrees dat ze tegenvallen, en ook de vocals een beetje TÉ.

Zelfde kicks als in FIFO, Freaqshow etc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals :thumbdown:

Je vergeet de kicks die voorbij de grens van het waarneembare universum stuiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt lekker hoor, fijne melodie ook :) weet alleen niet of de vocals me gaan storen, maar denk het niet, zal nog eens luisteren als er een betere sample is maar interesse zeer zeker gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nummer zeg!!! Zeker in dit nieuwe filmpje is het echt heel vet!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:17 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een aids xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"IQON SYDNEY 2013..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door One Blade Music.
Nieuw label van Fabian? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Imaginary begint bij 1:35

Volledig nummer op dit filmpje, ik vind hem vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

b-plan schreef:
Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record :lol:

Ik kan bevestigen dat dit een nieuw record is :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wanneer wordt het nou eens bekend dat BH niet zijn eigen tracks produceert... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
b-plan schreef:
Als die pitch echt zo hoog gaat als ik denk hebben we een nieuw record :lol:

Ik kan bevestigen dat dit een nieuw record is :sick:

Nee hoor The Prophet is nog altijd record houder!

@2:07
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, brennen heart heeft een keer op hurricane outdoor een remix van max enforcer gedraaid en die pitch vervormde gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Die van Stereotuners - No Strains in de tweede climax gaan ook hóóg..
Verder wacht ik wel op een HQ voor ik oordeel, want hier kan ik niet veel op uit maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 't gek genoeg nog best leuk klinken. De vocals en melodie matchen wel aardig goed en op zich vind ik de melo best leuk voor BH zijn doen. Maar ik vrees inderdaad voor de kicks in HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:09 
 
Hardtraxx Newbie

Zover ik kan horen best een leuke melody, maar de vocals nee
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks