Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

Ja klopt en Headhunterz kwam in de spring op Ultra met een EP, eerst zien dan geloven, en het is dan nog maar de vraag of de tracks er full op staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Lenny schreef:
jeff schreef:
Betrap me erop dat ik deze elke dag wel een keer luister, wat een plaat, wordt hier elke keer als ik het luister vrolijk van.
Waar ik niet vrolijk van wordt is het label WE R, deze plaat komt misschien in 2015 x uit :cry:



Album BH kwam 'na de zomer'...


Klopt :) komen aardig wat WE R releases vrij kort achter elkaar uit

Ik hoop het, hoe weet je dat trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Die kerel is van Top 40 @ Q-Dance radio, hij zal wel wat contacten hebben met artiesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:32 
 
Hardtraxxer

Ofcourse schreef:
vind dit echt niks.. Brennan Heart mag wel weer wat andere nummers maken zoals van vorig jaar.


Na een paar keer luisteren is mijn mening toch anders over deze track.... Vind hem steeds lekkerder klinken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Blijf bij mijn eerste mening. Vind hem niks.. ook tijdens de Endshow op Defqon had ik er helemaal niks mee! Kicks zijn het lelijkste in de track! Melodie wel leuk gedaan maar wordt er niet warm of koud van! Vocals ga ik geen woorden aan vuil maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutzang- en kicks zeg. Helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beste plaat sinds tijden van BH, erg mooie melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Fijne melodie, en de vocal blijft ook snel in je hoofd zitten. Toch vind ik het echt te pop achtig.
Wisselende gevoelens over deze. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke foute plaat! Volle kicks, pakkende melodie, vocalen zitten wel ietwat tegen het irritante aan maar ik ben niet per definitie een tegenstander van popvocals in mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
b-plan schreef:
Vond als hij de laatste tijd met FIFO enzo weer in stijgende lijn ging maar dit en dan vooral de vocals :thumbdown:

Je vergeet de kicks die voorbij de grens van het waarneembare universum stuiteren.


helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 08:09 
 

Hier staat ie :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks