Prachtige vocals en lekker gevoel in de melodie.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Atmozfears & Xense - Eye of the Storm
- View the latest post: Frontliner - Running Running Running (TIH...)
- View the latest post: Darren Styles - Save Me (Rebelion Remix)
- View the latest post: Jay Reeve & Sogma & Max Alexander - Outro (Jay Reeve Music)
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Kicks gaan best hoog, dat is jammer. Voorderest een heerlijk plaatje, beste van Brennan Heart sinds LTWDO
.
Ik vind het allemaal erg veel lijken op Never Break Me.
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Ik heb helemaal niks meer met de nummers die Brennan Heart maakt de laatste jaren, maar dit klinkt echt prachtig! 
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Heerlijke plaat

Dat gevoel kreeg ik gisteren op Fuze ook ineens. Alsnog een heel fijn plaatjetoffee wrote:Ik vind het allemaal erg veel lijken op Never Break Me.
dit dus,Khadber wrote:Prima toch?:)iMark wrote:Is Brennan Heart ziek geworden, door een track zo snel te releasen? Ik had hem pas over een jaar verwacht!
Leuk plaatje! Vocals zijn echt goed verwerkt in een dergelijke plaat!
lekker brennan heart zijn eigen oude stijl terug
Ik had hem de hele nacht in mijn hoofd! Echt een heel vet nummer
De meeste mainstream hardstyle vind ik maar niets, maar dit nummer bewijst dat het ook anders kan.
De meeste mainstream hardstyle vind ik maar niets, maar dit nummer bewijst dat het ook anders kan.
Vond hier eerst weinig aan, maar man man wat een geniale melodie
Dit soort vocals zijn normaal gesproken helemaal niks voor mij, maar ik vind ze hier wel goed verwerkt.
Kicks zijn dan helaas wat minder.
Dit soort vocals zijn normaal gesproken helemaal niks voor mij, maar ik vind ze hier wel goed verwerkt.
Kicks zijn dan helaas wat minder.
Heb hem binnen!
Wat een top plaat en prachtige vocals ! 
Meteen gekocht! Wat een heeeerlijk plaatje is dit
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
sinds de defqon endshow echt een van mn favoriete mainstream hs plaat geworden, het gevoel sleept je helemaal mee, top productie fabian! 
Vind dit ook een prima nummer. Kan me niet ergeren aan de kicks, daar is de rest te catchy voor 
Jup! Had er alleen graag Headhunterz kicks onder gehoord ofzoPommer wrote:Sowieso de beste BH track in tijden, hele vette melodie! Lekker snelle release ook