Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pitchkicks.......................................... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Pitchkicks.......................................... :cry:

:aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:44 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Kepro schreef:
Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(


waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicks :/
Wordt er echt helemaal gek van altijd hetzelfde gezeur..
Beter repecteer je eens een keer de producties..
Het klinkt toch gewoon f#cking dik? alsof die kicks storen maargoed....

Omdat ze storend zijn? Ik vind die pitchkicks hier extreem storend. In sommige andere tracks zijn ze zeer goed gebruikt naar mijn mening maar in deze track totaal niet. En dat verkracht voor mij het halve nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
wat moet ik deze plaat hebben zeg, die sweer en melo :drool: :love:

Ja toch swa :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Kepro schreef:
Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(


waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicks :/
Wordt er echt helemaal gek van altijd hetzelfde gezeur..
Beter repecteer je eens een keer de producties..
Het klinkt toch gewoon f#cking dik? alsof die kicks storen maargoed....


Omdat ze live voor geen meter klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Omdat ze live voor geen meter klinken.

Thuis ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Kepro schreef:
Omdat ze live voor geen meter klinken.

Thuis ook niet. :P


wat een onzin. zowel live als thuis klinkt het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Nando schreef:
Kepro schreef:
Omdat ze live voor geen meter klinken.

Thuis ook niet. :P


wat een onzin. zowel live als thuis klinkt het goed.

Emmerick moet je nou serieus overal op ingaan? ken je het woord: Mening niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Nando schreef:
Kepro schreef:
Omdat ze live voor geen meter klinken.

Thuis ook niet. :P


wat een onzin. zowel live als thuis klinkt het goed.

Oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Emmerick moet je nou serieus overal op ingaan? ken je het woord: Mening niet?


Niet overal , wel soms. maar komop hoezo zouden pitchkicks live kut zijn? ik vind die live helemaal niet zo kut en snap ook niet waarom ze dat wel zouden zijn :/ maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:01 
 

emmerick schreef:
Nando schreef:
Kepro schreef:
Omdat ze live voor geen meter klinken.

Thuis ook niet. :P


wat een onzin. zowel live als thuis klinkt het goed.


Klopt het echt dat ze zeggen dat je een IQ hebt van 150? Want je komt voor mij niet anders over dan een ingevroren visstick.

Is en blijft een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:

Klopt het echt dat ze zeggen dat je een IQ hebt van 150? Want je komt voor mij niet anders over dan een ingevroren visstick.

Is en blijft een mening


ja stoer enzo zo'n reactie . respect +50 . reageer nou maar inhoudelijk op waarom het live dan niet vet zou zijn. Ok? bedankt! jo.

ps:
Citaat:
Omdat ze live voor geen meter klinken.
zo verkondig je geen mening maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien omdat dat zijn MENING is? Moet je dat uitgetekend hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:06 
 

emmerick schreef:
Citaat:

Klopt het echt dat ze zeggen dat je een IQ hebt van 150? Want je komt voor mij niet anders over dan een ingevroren visstick.

Is en blijft een mening


ja stoer enzo zo'n reactie . respect +50 . reageer nou maar inhoudelijk op waarom het live dan niet vet zou zijn. Ok? bedankt! jo.


Omdat? Als iemand het live kut vind klinken, dan vind ie dat toch zo, wat moet je er dan aan toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:06 
 
Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Misschien omdat dat zijn MENING is? Moet je dat uitgetekend hebben?


hahahahahahhahaha is deze reactie seriues? dus omdat het een MENING is kan je het niet onderbouwen of er een reden voor hebben? ow god..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:07 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Klopt het echt dat ze zeggen dat je een IQ hebt van 150? Want je komt voor mij niet anders over dan een ingevroren visstick.

Is en blijft een mening


ja stoer enzo zo'n reactie . respect +50 . reageer nou maar inhoudelijk op waarom het live dan niet vet zou zijn. Ok? bedankt! jo.


Omdat? Als iemand het live kut vind klinken, dan vind ie dat toch zo, wat moet je er dan aan toevoegen?


je kan toch heel duidelijk onderbouwen WAAROM je het kut vindt. als je een mening over iets hebt dan heb je daar toch ook een motivatie voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Misschien omdat dat zijn MENING is? Moet je dat uitgetekend hebben?


het gaat hem erom dat je inhoudelijk op zn reactie in gaat en neit zomaar wat neer zet :P
verder moet hij idd niet zo serieus reageren want hij blijft een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou waarom vind jij het Thuis en Live dan wel mooi klinken? Heb jou ook geen onderbouwde mening zien geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Nou waarom vind jij het Thuis en Live dan wel mooi klinken? Heb jou ook geen onderbouwde mening zien geven!


Omdat ik die al heel vaak heb gegeven. Ik stoor mij er niet aan omdat ik het vaak gewoon extra energie mee vind geven aan een track. het zorgt ook voor wat variatie in de track. En er zijn mensen die beweren dan dat live de Bass wegvalt . Daar heb ik ook nooit last van. Ik heb zelfs meegemaakt dat de Bass harder gaat als die pitched.

En tot slot van rekening kun je er toch niks aan doen dus of je legt je er bij neer of je blijft trappen tegen iets wat toch niet gaat veranderen. hoelang zijn die pitchkicks er nou? zouden ze er echt zomaar mee stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emmerick, waar woon jij in Amersfoort, ik woon daar ook namelijk, naja woonde, woon nu in leusden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
The Indicator schreef:
Nou waarom vind jij het Thuis en Live dan wel mooi klinken? Heb jou ook geen onderbouwde mening zien geven!


Omdat ik die al heel vaak heb gegeven. Ik stoor mij er niet aan omdat ik het vaak gewoon extra energie mee vind geven aan een track. het zorgt ook voor wat variatie in de track. En er zijn mensen die beweren dan dat live de Bass wegvalt . Daar heb ik ook nooit last van. Ik heb zelfs meegemaakt dat de Bass harder gaat als die pitched.

En tot slot van rekening kun je er toch niks aan doen dus of je legt je er bij neer of je blijft trappen tegen iets wat toch niet gaat veranderen. hoelang zijn die pitchkicks er nou? zouden ze er echt zomaar mee stoppen?

Wat voor subwoofer heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze heet toch Mysterias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Deze heet toch Mysterias?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
emmerick schreef:
The Indicator schreef:
Nou waarom vind jij het Thuis en Live dan wel mooi klinken? Heb jou ook geen onderbouwde mening zien geven!


Omdat ik die al heel vaak heb gegeven. Ik stoor mij er niet aan omdat ik het vaak gewoon extra energie mee vind geven aan een track. het zorgt ook voor wat variatie in de track. En er zijn mensen die beweren dan dat live de Bass wegvalt . Daar heb ik ook nooit last van. Ik heb zelfs meegemaakt dat de Bass harder gaat als die pitched.

En tot slot van rekening kun je er toch niks aan doen dus of je legt je er bij neer of je blijft trappen tegen iets wat toch niet gaat veranderen. hoelang zijn die pitchkicks er nou? zouden ze er echt zomaar mee stoppen?

Wat voor subwoofer heb je?


Ik heb thuis gewoon headphone. maar ik had het nu even over feesten he. Daar zal het geluid wel goed geregeld zijn lijkt me :whistle: .

Kepro schreef:
Emmerick, waar woon jij in Amersfoort, ik woon daar ook namelijk, naja woonde, woon nu in leusden


dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soms zijn ze echt wel te erg en dat alles weg valt.. Was op Qlimax 2011 extreem bij Zatox.. Die draaide 'It must be' en bij de hoge pitchkicks stikte je bijna :lol: Dat ging werkelijk waar nergens over op die boxen.. En zo waren er wel meer nummers

Pitchkicks oke, zolang ze maar niet overdreven zijn :) Vind dit wel een leuk plaatje :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks