Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
heel dit plaatje klopt gewoon weer. Wat een juweeltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks zijn thuis JUIST beter te pruimen dan live. Op een groot systeem drukt het door de overdreven bass vrijwel alles weg. Enige wat er overblijft is een gigantische BWWWOOIING.

Voor mij doet dit afbreuk aan tracks, maar als jij er wel van houdt is dat prima :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaalface schreef:
Vriend van me heeft hem gefilmd op Rebirth


Ja "vind ik leuk" voor je, maar er is er al een met beter kwaliteit in de openingspost :)

OT: Heerlijke sfeer weer, pwoah kan je hard opgaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Man, wat een heerlijke climax zeg! En die screeches in de intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die uithaal in de tweede climax geeft me constant kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite

:love: :love: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch egt geweldig dit :love:
Hoe die B-front ook losgaat, heerlijk hoe die zijn screeches doet met zijn handen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite

Roebén schreef:
Toch egt geweldig dit :love:
Hoe die B-front ook losgaat, heerlijk hoe die zijn screeches doet met zijn handen :thumbsup:


En het mooie eraan was dat ook iedereen hem nadeed. was echt een koningmoment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Die uithaal in de tweede climax geeft me constant kippenvel.


+1 die zijn lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit was zaterdag zo ongelooflijk hard genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Dit was zaterdag zo ongelooflijk hard genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tha-B schreef:
wootum schreef:
Dit was zaterdag zo ongelooflijk hard genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxxer

:bomb: :bomb: :love: :love: :drool: :drool: :loving: :loving: :yay: :yay: :clap: :clap: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:26 
 
Hardtraxxer

ja ja daar heb je hem weer!!! klinkt echt vetjes!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stel mijn mening ook bij, wat een gruwelijke track is dit (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxxer

:love: (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geweldig :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook een beetje moeten wennen aan deze track. Sfeer, kicks en mid-intro vond ik al geniaal, maar de climax doet het nu bij mij ook een stuk beter dan eerst. Melodie is toch wel geil en de 2e climax maakt het nog net even beter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt weer een meesterwerk :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens kom ik spontaan klaar als ik deze live hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:17 
 

Erg goede B-front track, sterke melodie imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
sterke melodie imo

Echt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:38 
 

Showey schreef:
Almighty schreef:
sterke melodie imo

Echt? :D

Què?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Showey schreef:
Almighty schreef:
sterke melodie imo

Echt? :D

Què?

Beetje simpel niet? Lijkt op 50 andere dingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:47 
 

Weet je wat imo betekend?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks