Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een plaat zeg, potverdorie :D :D :D

Zin om deze volgende week te aanschouwen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
JEFSKIII schreef:
Symphonic Sound doet hij niks mee.

nu baal ik als een stekker! Symphonic Sound is echt heerlijk!!! maar niks aan te doen :(


Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

super dik nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, maar ik vind dit nou niet een van zijn beteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:03 
 
Hardtraxx Newbie

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk live gestoord gisteren op Reverze , lekker harde kicks :)
Wat een gevoel in deze track
En dan alweer zo'n zieke synth en melo. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaaaaaah :D
En ik luister m voor t eerst zacht op de laptop,als je dan al kippevel krijgt! :woot:
Benieuwd benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was veel te dik :loving:
Weer een bom :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem tegen vallen van wat ik hieruit kan opmaken. Vind de kicks niet echt wat, vooral in de climax niet. Misschien dat een hq preview me meer weet te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:32 
 
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(


waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicks :/
Wordt er echt helemaal gek van altijd hetzelfde gezeur..
Beter repecteer je eens een keer de producties..
Het klinkt toch gewoon f#cking dik? alsof die kicks storen maargoed....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Kepro schreef:
Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(


waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicks :/
Wordt er echt helemaal gek van altijd hetzelfde gezeur..
Beter repecteer je eens een keer de producties..
Het klinkt toch gewoon f#cking dik? alsof die kicks storen maargoed....


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de sfeer in deze plaat is echt weer fenomenaal! :drool: ik stoor me niet aan de pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Forbidden Phobia schreef:
JEFSKIII schreef:
Symphonic Sound doet hij niks mee.

nu baal ik als een stekker! Symphonic Sound is echt heerlijk!!! maar niks aan te doen :(


Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tje :D

good idea.. ga ik doen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil dit in hogere kwalteit horen, maar zo klinkt het wel weer typisch B-Front. Krachtige sfeer neergezet die je meteen meeneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:52 
 
Artiest

Intro en climax! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tje :D

Komt waarschijnlijk nog wel. ;) Vind Symphonic Sound ook zo een fucking gruwelijk dikke plaat.. Echt jammer dat we er zo lang op moeten wachten. :(

Over deze track:
Denk dat B-Front nu toch op het punt komt dat ie z'n sound iets aan moet gaan passen, het wordt wel een beetje eentonig. Ook al is het wel gewoon een vette track. Mid-intro klinkt lekker, je hoort vanaf de 1e seconde dat het van B-Front is. Sfeer en break zitten goed in elkaar, zoals gewoonlijk heeft ie dat weer erg vet gedaan! Climax vind ik iets minder. Melodie is het hem voor mij gewoon net niet. Die sfeer tussen de 2 climaxen in is zo vet. :worship: Had het persoonlijk ook dikker gevonden als de 2e climax wat anders was. Kicks zijn volgens mij wel een stuk verbeterd sinds Virus. Klinken weer lekker vol, vooral in de intro en outro. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Symphonic Sound = kippenvel. Wacht daar ook nog steeds op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die intro screech :drool: ...opbouw naar melo is ook weer met zoveel sweer en die melo klapt er heerlijk in :)
pitchkicks zijn minimaal dus stoor me er niet aan, heerlijk stukje muziek van onze bob weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Die screech in de intro is zoooo bruut. Precies wat ik vet vind. Kick ook monsterlijk. Vraag me af hoe hoe hij het toch steeds weer opnieuw voor elkaar krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat n bazentrack! Dikke sfeer en die kicks zijn echt gru-we-lijk dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit heel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dan dat dit Mysterias is.

Citaat:
Tomorrow morning mastering of my new track: "mysterias" :)

via Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

In/Mid-intro vind ik heel vet! De break duurt me wat te lang al voel je de sfeer die erin zit wel. Opbouw is prima, maar de climax vind ik dan weer standaard .. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vriend van me heeft hem gefilmd op Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat moet ik deze plaat hebben zeg, die sweer en melo :drool: :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks