Wat een plaat zeg, potverdorie

Zin om deze volgende week te aanschouwen
Zin om deze volgende week te aanschouwen
Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tjeForbidden Phobia wrote:nu baal ik als een stekker! Symphonic Sound is echt heerlijk!!! maar niks aan te doenJEFSKIII wrote:Symphonic Sound doet hij niks mee.
waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicksKepro wrote:Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk.
Analoxx wrote:waarom zeikt iedereen altijd over die pitchkicksKepro wrote:Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk.![]()
Wordt er echt helemaal gek van altijd hetzelfde gezeur..
Beter repecteer je eens een keer de producties..
Het klinkt toch gewoon f#cking dik? alsof die kicks storen maargoed....
good idea.. ga ik doenPNXRMX wrote:Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tjeForbidden Phobia wrote:nu baal ik als een stekker! Symphonic Sound is echt heerlijk!!! maar niks aan te doenJEFSKIII wrote:Symphonic Sound doet hij niks mee.
Komt waarschijnlijk nog wel.PNXRMX wrote: Symphonic Sound is een beetje door Virus vervangen denk ik. Zitten wel wat dingen van SS in Virus iig, al vond ik 'm zelf heeeeel erg vet. Mss kunnen we smeken om een free'tje
via Twitter.Tomorrow morning mastering of my new track: "mysterias"