Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja... Ik kan niet meer zeggen dan dat B-Front mijn absolute favoriet is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:21 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Heb er nog helemaal niets mee en waarom de pitch kicks. Ik dacht dat de pitchkicks in state of perfection door harddriver kwamen maar misschien heb ik wel ongelijk. :(

Ik vind de pitchkicks hier juist wel wat toevoegen, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

WHAAAAAAAT :love:
B-Front z'n solo's worden beter en beter, echt absurd lekker dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een geniale sfeer! :worship:
Tot nu toe, weer een geniaal dikke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:30 
 

Klinkt als een doorsnee B-Front, wel oke opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klonk gisteren echt absurd lekker :p
Deze pitchkicks vindk niet zo storend zoals in S.O.P. , waar ik overigens vind dat de 'normale' kicks ook slecht zijn.

B-front z'n setje was echt wel mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bi-zar! Kan niet wachten om deze volgende week live te horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Bi-zar! Kan niet wachten om deze volgende week live te horen :woot:

helemaal vergeten! Dit wordt zo vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk energiek nummer! Toch knap hoe B-front bijna al z'n tracks zo'n heerlijke sfeer en energie weet mee te geven. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:24 
 

Forbidden Phobia schreef:
A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:


Symphonic Sound doet hij niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze doet me dan helaas vrij weinig.

Na platen als Night Colours Black, Audiobot remix en Virus waren m'n verwachtingen denk ik te hoog.

En die hoogste kick is nergens voor nodig en voegt helemaal niets toe :/
Die andere pitch is overigens wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat zit hier weer een heerlijke sfeer in zeg :worship:

Pitchkicks voegen wel wat toe, alhoewel ze er op deze kwaliteit een beetje raar klinken aangezien hij gaat storen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict

Vind het een goed nummer, maar niet een van zijn betere. Toch moet deze vast keihard zijn gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Holy shit wat zit hier weer een heerlijke sfeer in zeg

Ik vind dit nummer juist net de sfeer missen om het bijzonder te maken. Best leuk nummer maar het blinkt nergens echt in uit. Pitchkick voelt niet echt lekker aan, had denk ik beter geklonken als ie 8 tellen mee had gelopen ipv 4. Nu komt het er wel heel plotseling in. Gelukkig is ie niet zo lelijk zoals in de meeste hardstyle van tegenwoordig.

Toch knap dat B-Front zo ongelofelijk goed blijft produceren, ik ken bijna geen een nummer van hem waar ik helemaal niks aan vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus! Kippenvel x10000, de hele track door. Wat is dit lekker zeg.
Hij was altijd al mijn favoriete producer en hij gaat vrolijk door hoor :worship:
Wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

was zooooo gaaffffffff :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die plaat ging zo facking hard gisteren eah niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typisch voorbeeldje waar pitchkick niet storend zijn of zelfs iets bijdragen aan de track. Prima nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Forbidden Phobia schreef:
A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:


Symphonic Sound doet hij niks mee.

nu baal ik als een stekker! Symphonic Sound is echt heerlijk!!! maar niks aan te doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:00 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:

B-Font's Twitter:
"The new track i played isn't Called "paranoia" ;) no name yet! Let you know Soon ;)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Tienus schreef:
Forbidden Phobia schreef:
A1. B-front - Paranoia
B1. B-front - Symphonic Sound

hoop dat het zo gereleased word :worship:

B-Font's Twitter:
"The new track i played isn't Called "paranoia" ;) no name yet! Let you know Soon ;)"

ja dat weet ik maar voordat hij het getwitterd had, had ik mijn reactie al geplaatst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat er nog geen vocals in zitten hopelijk komt dat nog ! Echt een heerlijke track !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij flikt het weer! Wat een track! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Hij flikt het weer! Wat een track! :worship: :loving:

geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg vet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks