Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:29 
 

p-stylez schreef:
Qlown schreef:
Almighty schreef:
ik snap de hype ook niet rondom dat

Ik gok door dat driehoekje boven zijn naam. Snap het verder ook niet.

Heel die art is één en al illuminatie, niet alleen het oog :P

Wat is het punt dat het illuminati is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wat is het punt dat het illuminati is?


Een of andere domme hype om daarover te zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat hier nog iets mee gebeuren verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gaat hier nog iets mee gebeuren verder?

Tijdje geleden had Bob de artwork van de release getwitterd, dus zal binnenkort wel aangekondigd worden. Verder is hij al full te koop in Itunes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:27 
 
Hardtraxxer

helpt je 's ochtends om een beetje op gang te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaat hier nog iets mee gebeuren verder?

Tijdje geleden had Bob de artwork van de release getwitterd, dus zal binnenkort wel aangekondigd worden. Verder is hij al full te koop in Itunes :P

Is wel 256 kbps
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Gaat fusion nog eens opschieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaat hier nog iets mee gebeuren verder?

Tijdje geleden had Bob de artwork van de release getwitterd, dus zal binnenkort wel aangekondigd worden. Verder is hij al full te koop in Itunes :P

Is wel 256 kbps

Is met alle iTunes tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij is uit , had iemand op twitter gezet :P
maar niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Hij is uit , had iemand op twitter gezet :P
maar niet waar


jawel, ik heb hem 320 kbps

radio en original mix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
kakabeeyo schreef:
Hij is uit , had iemand op twitter gezet :P
maar niet waar


jawel, ik heb hem 320 kbps

radio en original mix ;)


Ik heb hem ook ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Wildstylerz schreef:
kakabeeyo schreef:
Hij is uit , had iemand op twitter gezet :P
maar niet waar


jawel, ik heb hem 320 kbps

radio en original mix ;)


Ik heb hem ook ja ;)


waar hebben jullie dat vandaan gehaald? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat mag ik hier helaas niet plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon hier:
https://itunes.apple.com/nl/album/myste ... 555975675#
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:


Sorry, werkt wel. Is echter een link naar Explosive Cartuning
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:10 
 
Hardtraxx Elite

B-Front had getwitterd dat ie laatst een meeting had en dat er grote dingen gingen gebeuren ;)
Vorige week of 2 weken terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Fusionmania schreef:


Werkt niet (meer).

Oh :P
Maar als ik op Google ''B-front Mysterias origional mix'' opzoek dan krijg ik allemaal FusionXXX? :huh:
lijkt mij dat ie dan gelekt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
jefta21 schreef:
Fusionmania schreef:


Werkt niet (meer).

Oh :P
Maar als ik op Google ''B-front Mysterias origional mix'' opzoek dan krijg ik allemaal FusionXXX? :huh:
lijkt mij dat ie dan gelekt is?


Hij is ook gelekt ja.. Ik heb hem namelijk samen met de Original Edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat deze zo uitlekt. Deze track verdient zoooo veel meer.

1 van de besten van het jaar :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jammer dat deze zo uitlekt. Deze track verdient zoooo veel meer.

1 van de besten van het jaar :worship: :worship:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jammer dat deze zo uitlekt. Deze track verdient zoooo veel meer.

1 van de besten van het jaar :worship: :worship:

Nee hoor, heb ik hem ook eerder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Jammer dat deze zo uitlekt. Deze track verdient zoooo veel meer.

1 van de besten van het jaar :worship: :worship:

Nee hoor, heb ik hem ook eerder :cool:

Ik vind het gewoon kut voor Bob dat deze uitlekt. Doodzonde na het maken van zo'n geweldig nummer.
En ik had deze ook al wel een tijdje, maar koop deze denk ik alsnog wel.
Ge-wel-dige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Jammer dat deze zo uitlekt. Deze track verdient zoooo veel meer.

1 van de besten van het jaar :worship: :worship:

Nee hoor, heb ik hem ook eerder :cool:

Ik vind het gewoon kut voor Bob dat deze uitlekt. Doodzonde na het maken van zo'n geweldig nummer.
En ik had deze ook al wel een tijdje, maar koop deze denk ik alsnog wel.
Ge-wel-dige sfeer.


Moet die Fusion maar eens aan z'n oor trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:06 
 
Hardtraxx Newbie

Kut, vind hem niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uiteindelijk niet die geweldige (evt TOTY) plaat geworden voor mij. Vond hem op het begin geweldig maar dat werd om de een of andere manier steeds minder. Blijft natuurlijk fenomenaal hoe B-Front die sfeer neerzet en ook die melodie is prachtig, weet eigenlijk ook niet waarom ie me niet meer zo pakt als toen haha.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks