Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet zo lyrisch over als iedereen hier. :P Komt voor mij niet eens in de búúrt van een nr. 1 positie van 2012 :D Meer dan prima plaat, maar niet veel meer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ben ook zo zwaar verliefd op dit nummer. Sowieso een van de beste nummers van het jaar tot nu toe en grote kans op de beste solo-plaat van hem :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Ben ook zo zwaar verliefd op dit nummer. Sowieso een van de beste nummers van het jaar tot nu toe en grote kans op de beste solo-plaat van hem :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ben er niet zo lyrisch over als iedereen hier. :P Komt voor mij niet eens in de búúrt van een nr. 1 positie van 2012 :D Meer dan prima plaat, maar niet veel meer. :)


Voor mij geldt precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor nu dat er in de tweede climax koorzang achter de melo zit. Hoe vet is dat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon niet normaal meer. Alles is hier al gezegd, grote kans op beste plaat 2012 en misschien wel beste B-Front solo. En inderdaad die koorzang in de 2e climax, man wat ziek. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

overhyped already :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
overhyped already :thumbdown:

Hou alsjeblieft gewoon een keer je mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:53 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Wildstylerz schreef:
overhyped already :thumbdown:

Hou alsjeblieft gewoon een keer je mond.

lololololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wildstylerz schreef:
overhyped already :thumbdown:

Hou alsjeblieft gewoon een keer je mond.

raakt het je omdat het je onderschrift is? :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
raakt het je omdat het je onderschrift is? :kiss:

Ja. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxxer

Vind het een beetje het kleinere broertje van face the truth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:42 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Ben ook zo zwaar verliefd op dit nummer. Veruit het beste nummer van het jaar en grote kans op de beste solo-plaat van hem :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wildstylerz schreef:
raakt het je omdat het je onderschrift is? :kiss:

Ja. :cry:

achgerum :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt het allemaal wel meevallen.. Maar wel vet als nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een overdreven reacties hier xd
Hij is wel leuk, maar verre van de beste plaat van het jaar ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hij is wel leuk, maar verre van de beste plaat van het jaar ofzo.

Wat vind jij tot nu toe dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:34 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een vette plaat, beter dan Virus. Alleen weer een lange break, heel erg jammer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wildstylerz schreef:
overhyped already :thumbdown:


No Escape is ook overhyped


no escape is niet overhyped, daar wordt niet gegild dat het de beste release is van het jaar oid. vind het ook overdreven om dat over deze plaat te zeggen. fantastische sfeeropbouw maar ik haat die kut pitchkicks die een hele boel vernaggelen aan deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een vet plaatje maar ik hou 't zaad nog ff in mn ballen in tegenstelling tot de meesten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Wildstylerz schreef:
overhyped already :thumbdown:


No Escape is ook overhyped

wat heeft dat hier mee te maken:') lose my mind is ook overhyped wist je dat?

Gangsterdwerg schreef:
Wel een vet plaatje maar ik hou 't zaad nog ff in mn ballen in tegenstelling tot de meesten hier.


haha indd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Wel een vet plaatje maar ik hou 't zaad nog ff in mn ballen in tegenstelling tot de meesten hier.


Top opmerking! +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 00:35 
 
Hardtraxx Elite

Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..


Idd! Laten we B-front nog commercieler maken dan dat hij op dit moment al is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:38 
 

hotymoty schreef:
Ik zeg 1 ding!!: B-Front MOET op Qlimax 2012 staan!!! wat een baze producer/dj zeg..


Soms is 1 ding al teveel.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks