Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat was dit een geweld gisteren, hier ben ik echt 110% op los gegaan. Wat een track, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

woooooowww wat was deze vet zeg op loudness!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot nu toe m'n favoriete plaat van 2012. Wat ging dit zaterdag abnormaal hard, geniaal nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:01 
 
Hardtraxxer

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer is dit toch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden. :loving: Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:34 
 
Hardtraxx Newbie

katamaran schreef:
Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden. :loving: Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.



zou het niet beter kunnen verwoorden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden. :loving: Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.

Ja deze gaat het So High moeilijk maken, en ik denk ook inderdaad overtreffen, man wat een ge-wel-dig nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 00:44 
 
Hardtraxxer

Mijn hoogte punt van rebirth !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb hem is geluisterd, maar ik vind die kicks echt vreselijk in m'n oren klinken, die verpesten voor mij deze track. voorgaande tracks van b-front vallen me beter in de smaak dan deze -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem wel héél erg op State of Perfection lijken.. maar wel weer een lekkere plaat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker lekker trackje! :)
Maar kan hem jammer genoeg niet meer herinneren op Reverze :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal verslaafd aan dit nummer. Veruit het beste wat ik tot nu toe heb gehoord dit jaar en misschien wel de beste B-Front solo tot nu toe :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummer, maar kan bij mij echt niet tippen aan Virus. :)

katamaran schreef:
Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden. :loving: Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.


Off: The Machine - Mosquito, dat is hem voor mij tot nu toe :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem hoop ik dat deze net zo vaak gedraaid gaat worden als Virus, maar toch ook weer niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Even geknipt uit HWS12.
Niet te veel fappen bij dit nummer trouwens....

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Het beste van het beste wat de mainstream tegenwoordig te bieden heeft. Niks als lof en respect voor iemand die zijn producties op zo'n ongekend hoog niveau kan houden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Normaal gesproken totaal geen fan van B-Front solo, maar wat een bizar vette plaat is dit zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:43 
 

iMark schreef:
Niet te veel fappen bij dit nummer trouwens....


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is gewoon de beste plaat van 2012 :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dit is gewoon de beste plaat van 2012 :love: :love: :love:


Tja of Mosquito van The Machine :P . In ieder geval B-Front z'n beste solo-plaat dit! Echt verliefd op dit nummer geworden, terwijl ik 'm eerst niet zo vet vond (LQ ripje gehoord toen). Geweldige sfeer, heerlijke kicks, screeshes in de mid zijn heel vet en ook die melo pakt mij zooo erg. Pitchende kicks zijn ook niet zo storend! Alleen hij moet z'n breaks wat korter houden.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk! :yay:
Alleen de break mocht wel wat korter van mij. Hopelijk snel een release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben ook zo zwaar verliefd op dit nummer. Veruit het beste nummer van het jaar en grote kans op de beste solo-plaat van hem :loving: :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks