Tering wat was dit een geweld gisteren, hier ben ik echt 110% op los gegaan. Wat een track, heerlijk!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
woooooowww wat was deze vet zeg op loudness!! 
Tot nu toe m'n favoriete plaat van 2012. Wat ging dit zaterdag abnormaal hard, geniaal nummer 
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden.
Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden.
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
katamaran wrote:Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden.Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.
zou het niet beter kunnen verwoorden.
Ja deze gaat het So High moeilijk maken, en ik denk ook inderdaad overtreffen, man wat een ge-wel-dig nummerkatamaran wrote:Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Dit moet wel DE TRACK van het jaar worden.Er moeten nog hele hoge ogen gegooid worden wil je hier over heen komen. En in HQ kan hij volgens mij alleen maar beter worden. Dit is de reden waarom ik deze muziek luister. Wat een climax. Geen woorden voor die hoge tonen, B-Front op z'n best.
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Mijn hoogte punt van rebirth !
ik heb hem is geluisterd, maar ik vind die kicks echt vreselijk in m'n oren klinken, die verpesten voor mij deze track. voorgaande tracks van b-front vallen me beter in de smaak dan deze 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik vind hem wel héél erg op State of Perfection lijken.. maar wel weer een lekkere plaat ja.
Helemaal verslaafd aan dit nummer. Veruit het beste wat ik tot nu toe heb gehoord dit jaar en misschien wel de beste B-Front solo tot nu toe 
Lekker nummer, maar kan bij mij echt niet tippen aan Virus.
!
Off: The Machine - Mosquito, dat is hem voor mij tot nu toekatamaran wrote:Hou d'r helemaal niet van om te zeggen, nu al. Maar;
Stiekem hoop ik dat deze net zo vaak gedraaid gaat worden als Virus, maar toch ook weer niet. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Het beste van het beste wat de mainstream tegenwoordig te bieden heeft. Niks als lof en respect voor iemand die zijn producties op zo'n ongekend hoog niveau kan houden 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Normaal gesproken totaal geen fan van B-Front solo, maar wat een bizar vette plaat is dit zeg 
-
S
iMark wrote:Niet te veel fappen bij dit nummer trouwens....

Tja of Mosquito van The Machineroberttt wrote:Dit is gewoon de beste plaat van 2012![]()
![]()
Heerlijk!
Alleen de break mocht wel wat korter van mij. Hopelijk snel een release
Alleen de break mocht wel wat korter van mij. Hopelijk snel een release