Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Weet je wat imo betekend?

Nee totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imo betekent 'in my opinion'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Imo betekent 'in my opinion'


Volgens mij was Showey VIES sarcastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was ik een VIEZE troll.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHA zeg je nu! vuile hond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Rawbin schreef:
Imo betekent 'in my opinion'


Volgens mij was Showey VIES sarcastisch.

Hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat het 'in mijn ogen' betekende! :/
Nu snap ik het niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:08 
 
Hardtraxxer

KIPPENVEL DIT :$ Geweldig is die B-Front ook live hè :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals al eerder gezegt, wat een zieke mid!
Heerlijke screeches :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo blij dat ik deze al live heb meegemaakt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:01 
 
Hardtraxxer

Vind er echt niks aan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Live meegemaakt, deed me nog niet heel veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil 'm vanavond horen!
Hopen dat Bob 'm voor na 00:00 bewaard, anders heb ik denk ik pech :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thew schreef:
Vind er echt niks aan. :thumbdown:

Maak jij een grapje, of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet, alleen altijd dezelfde melodien bij b-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track live is echt :worship:
Hoop hem vanavond te horen ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk plaatje! B-Front stelt nooit teleur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer ontzettend vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briljante melodie, beste track van het jaar tot nu toe. Krijg elke keer weer kippenvel als die break begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 04:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er is iets met die melodie. Vind dat als die laatste noten wat hoger gingen er nog meer gevoel in zou zitten. Maar goed dan moet ie de kicks ook meer pitchen waarschijnlijk ofzo. Desondanks een hele dikke track, ik vind dit na(ast) Inner creativity zijn beste solo plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Errgg dik live! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Zonder die pitchkicks zou ie denk ik harder gaan, maar fuck it. Klinkt wel als een aardig B-Front Track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje weer! :thumbsup:

Die intro/mid intro :drool: overtreft die van virus imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig genoeg gisteren niet live meegemaakt, op Reverze was dit trackje echt puur genieten. Wat een geweld :$
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks