Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/b-front-high-voltage-the-4th-kind-fusion192-t39151.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg sterke sfeervolle track als ik het zo hoor. Intro en outro zijn heel energiek en die lege climax die langzaam opbouwt is echt heel vet gedaan, die schelle screeches klinken heel strak. Interesse zeker gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wederom als een super dikke plaat van hun. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nummer is wel ok, alleen die tekst verneukt het weer. Beetje dom en kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sooooooooo :loving: Vind die opbouw naar de climax egt gaaf :corn: en die 2e climax klapt er ook lekker in hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles aan dit nummer is goed. Vocals zijn erg vet verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, echt wow! Heeft B-Front de laatste 2 jaar eigenlijk al wat slecht geproduced? Echt weer superdikke plaat dit. Meest constante producer voor mijn part.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg tof! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:08 
 
Hardtraxxer

Holy crap! Wat een vet nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:15 
 

Beste nummer die ik de laatste tijd voorbij heb horen komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeker weer prima :) Hun laatste samenwerkingen waren ook zeer geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klinkt heel erg tof! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat zeg! (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Alles aan dit nummer is goed.


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Climax valt eigenlijk wat tegen na de geniale opbouw er naar toe. Jammer ook dat daar die tekst nog tussenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?

Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dik! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Duruz schreef:
Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?

Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.


"Iedereen". Niet alles wat ik zeg letterlijk nemen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
JVDM schreef:
Duruz schreef:
Wat heeft iedereen tegen de vocals/tekst?

Met mij erbij 2 is echt wel iedereen. En ik alleen net voor de climax, de rest is prima te pruimen. De timing vind ik alleen wat jammer.


"Iedereen". Niet alles wat ik zeg letterlijk nemen haha.

De generalisatie die je voor de volgende keer zoekt, is 'men'. Wat heeft men tegen de vocals? Als je echt op eieren wilt lopen, zeg je: "wat hebben sommigen tegen de vocals?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
De generalisatie die je voor de volgende keer zoekt, is 'men'. Wat heeft men tegen de vocals? Als je echt op eieren wilt lopen, zeg je: "wat hebben sommigen tegen de vocals?"


Bedankt voor de tip, ik zal er aan denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow dan! wat een dikke track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave track weer :worship: :loving:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks