Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me hem niet echt herinneren van het feest, maar mijn god wat klinkt dit lekker zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:29 
 
Hardtraxxer

Super Nays!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

GRU-WE-LIJK :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 22:35 
 
Artiest

Wauw! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 23:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja hoor. is er weer eentje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:28 
 
Hardtraxxer

weer een pareltje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 03:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

High Voltage :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, dit klinkt wel weer heel erg goed hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:38 
 

Releasennnnnnnnn maar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaaf nummer ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Driveeeee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeeeel erg vet, alles klopt! En al mijn haren gingen omhoog staan toen ik hoorde dat er vocals uit deze ziekelijk vette film in zitten (te zien vanaf 1:30) :worship: :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:27 
 

_O_O_
_O_O_
_O_O_
_O_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:43 
 
Hardtraxx Newbie

wow!!!! Bob for president!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Heeeeeel erg vet, alles klopt! En al mijn haren gingen omhoog staan toen ik hoorde dat er vocals uit deze ziekelijk vette film in zitten (te zien vanaf 1:30) :worship: :worship:



Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:48 
 
Hardtraxx Elite

ik vind het niet heel bijzonder dit, gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Best vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Damn, dit klinkt wel weer heel erg goed hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Zoo verliefd hierop :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is echt heel vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
ik vind het niet heel bijzonder dit, gewoon prima.

Heb hetzelfde. Kan altijd nog veranderen natuurlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump. Hoop zo hard dat we deze volgende week in Gelredome te horen krijgen :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Bump. Hoop zo hard dat we deze volgende week in Gelredome te horen krijgen :love: :love:

Ik hoop met je mee :D

Wat een heerlijke drive er in. De kicks zijn niet eens kneiterhard, maar 't loopt gewoon zo lekker door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:14 
 
Hardtraxxer

dit kan ik wel waarderen :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks