Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ben echt zoooo verliefd op deze :loving:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt, wat een geweldige track :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

deze heb ik al heel lang op een mobiel staan , maar alsnog een lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ben echt zoooo verliefd op deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Ben ik dan de enige die dit nummer niet echt veel aan vind?
Denk dat ik 'm live moet horen, om er over te kunnen oordelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best een leuke plaat maar zo ongelooflijk vet vind ik hem nu ook niet, er ontbreekt iets imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Ben ik dan de enige die dit nummer niet echt veel aan vind?
Denk dat ik 'm live moet horen, om er over te kunnen oordelen..

hier ook. heb persoonlijk meer met Everything Starts/Everything Changes.
The 4th Kind heeft wel wat maar komt net iet overtuigend over. heb ook een beetje het gevoel alsof ik naar een nieuwe donkey plaat luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
The $th Kind


Een hoofdletter werkt niet in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Forbidden Phobia schreef:
The $th Kind


Een hoofdletter werkt niet in dit geval.

wat een faal xd al aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Forbidden Phobia schreef:
The $th Kind


Een hoofdletter werkt niet in dit geval.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Forbidden Phobia schreef:
The $th Kind


Een hoofdletter werkt niet in dit geval.


The 4th Kind

Welles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is vals spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel de beste van het jaar tot nu toe. Heerrrrlijk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik dit :drool: Kicks zijn ook erg fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Misschien wel de beste van het jaar tot nu toe. Heerrrrlijk. :love:

Eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ben ik dan de enige die dit nummer niet echt veel aan vind?
Denk dat ik 'm live moet horen, om er over te kunnen oordelen..


Ik heb 'm zelf gister @ Last World 2x voorbij horen komen, hij klonk 10x vetter als thuis. Wat een briljante plaat!

SoundTunerZ schreef:
Deze track is gewoon een en al perfectie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook één van de betere platen van dit jaar, hoe vaker ik 'm luister hoe meer ik 'm ga waarderen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk heerlijke plaat is dit zeg. Ik hoopte dat het in HQ net zo goed klonk als de LQ in de topicstart, dat het geen drive zou missen, maar dat is gelukt hoor. Holy shit, wat een topplaat. Give give give give!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 08:59 
 
Hardtraxxer

saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
saai.

Wacht maar, nog een paar keer luisteren en waarschijnlijk vind jij hem dan ook vet :P
Had bij mij ook ff tijd nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al bekend wanneer deze eens released wordt? Brute track namelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Misschien wel de beste van het jaar tot nu toe. Heerrrrlijk. :love:


:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 van me lievelings platen op dit moment. Constant kippenvel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks