Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer een :bomb: van B-Front!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxxer

Super dik, een van de beste platen van b-front van het afgelopen jaar imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb B-Front 'm dit jaar nog niet horen draaien, en High Voltage draait deze (Z'n enige eigen nieuwe track) niet eens in The Magic Show, ik zie het somber in voor deze track, zal wel weer zoiets als bij Fanatics worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:36 
 
Hardtraxxer

drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb B-Front 'm dit jaar nog niet horen draaien, en High Voltage draait deze (Z'n enige eigen nieuwe track) niet eens in The Magic Show, ik zie het somber in voor deze track, zal wel weer zoiets als bij Fanatics worden.


Denk dat ze hem gerushed hebben voor Loudness om in ieder geval een draaibare versie te hebben en dat ze erna niet meer aan gewerkt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front @ FB
Citaat:
Tomorrow gonna finish/mix the track with High voltage!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer dik :thumbsup: Kicks hadden wel iets meer aangedikt mogen worden though
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
B-Front @ FB
Citaat:
Tomorrow gonna finish/mix the track with High voltage!!


Oké nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was ik blij toen frequencerz deze gister op Rebirth draaiden, dit is echt DIK :bomb: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:42 
 
Hardtraxxer

henkshenk schreef:
Wat was ik blij toen frequencerz deze gister op Rebirth draaiden, dit is echt DIK :bomb: :worship: :worship: :worship:


Wat klonk deze gister dik ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:

E-force wordt steeds beter en beter


Wat heeft E-Force hier mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:01 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Snitch_MP schreef:

E-force wordt steeds beter en beter


Wat heeft E-Force hier mee te maken?


had nog een andere thread openstaan betreft e-force :P verkeerd gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


41.38
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 4th Kind dus :D
Gaaaaaaaaffffff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dat tweede stuk is echt epic, eerste doet me wat minder. Toch nog een geslaagd totaalplaatje voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat! :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere plaat! Enigste wat me een beetje tegen valt zijn de kicks helaas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel goed. Toch vind ik dat B-Front zijn oude kicks mag houden want na Undiscovered, Qapital anthem, Fearless 2012 en nu ook weer deze track heb ik zin in een track met zijn oude kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks missen een beetje kracht imo, maar verder is het wel een toffe plaat, vooral het tweede deel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdag gehoord bij Bass Acadamy!
Jezus wat een heerlijke track is dit! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister bij Festivaart live gehoord, kon er niet op komen welke het nou was, maar wat een heerlijk nummer :worship:

B-front is w.m.t echt de absolute koning, wat een held :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Vette plaat! :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:13 
 

HEBBENNNNNNNNN :worship: :worship: :worship: :worship:

Deze gaat hoog eindigen in me top 10 dit jaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben echt zoooo verliefd op deze :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks