Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

SvonD schreef:
weer een pareltje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey, wordt eens gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hey, wordt eens gereleased.

Dit nummer is echt net nieuw gast! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en ik wil 'm nu!

Ik weet zelf ook best hoe lang het kan duren voordat een track gereleased wordt hoor ;) Maar ik wil deze gewoon zo snel mogelijk hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
en ik wil 'm nu!

Ik weet zelf ook best hoe lang het kan duren voordat een track gereleased wordt hoor ;) Maar ik wil deze gewoon zo snel mogelijk hebben :D

Haha oh zo bedoel je het. Dan deel ik die mening uiteraard! Hebben! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice plaat :D. Wel totaal andere stijl dan Everything Starts/Changes, maar hij doet er niet voor onder.

High Voltage ook nog n collabje met Radical Redemption voor op z'n nieuwe album, hij wordt wat actiever dan de afgelopen tijd :D, en ik denk niet dat ik dat ga betreuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hey, wordt eens gereleased.

verpest het nou niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooooh man wat is deze vet. Heel ziek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Veel beter dan Delusion naar mijn mening, die kick klinkt zo heilig :woot:

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:28 
 

Ox_Ite schreef:
Veel beter dan Delusion naar mijn mening, die kick klinkt zo heilig :woot:

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt?


Denk eind dit jaar pas met een beetje geluk Fusion ''tegenwoordig'' kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze track is gewoon een en al perfectie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Die kick klinkt zo heilig :woot:

Weet niet of het op HardBass anders was, maar op Inception viel deze qua kicks nogal tegen. Voor de rest een fantastische plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat was erg jammer. Had hem wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ox_Ite schreef:
Die kick klinkt zo heilig :woot:

Weet niet of het op HardBass anders was, maar op Inception viel deze qua kicks nogal tegen. Voor de rest een fantastische plaat :)


Daar werd ie helaas niet gedraaid, had 'm wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op de Qapital website in HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Staat op de Qapital website in HQ :thumbsup:


LQ bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Daveytl schreef:
Staat op de Qapital website in HQ :thumbsup:


LQ bedoel je denk ik?

I think you is overdriving. Is better kwaliteit then heard before.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Staat op de Qapital website in HQ :thumbsup:


http://www.qapital.net/wp-content/theme ... a-2/05.mp3 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:47 
 
Hardtraxxer

Wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Asylum schreef:
Daveytl schreef:
Staat op de Qapital website in HQ :thumbsup:


LQ bedoel je denk ik?

I think you is overdriving. Is better kwaliteit then heard before.

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kende hem nog niet :$ Maar mijn god zeg wat een plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is hier eigenlijk al wat meer over bekend? Heb er tot nu toe nog niks weer over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had echt een heel vette plaat geweest als de kick (jezus wat zeik ik veel over kicks vandaag) wat steviger was geweest. Desalniettemin kijk ik uit naar het moment dat ik 'm kan draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 02:20 
 

Toch fijn om zo nu en dan eens te zien dat er nog originele tracks worden gemaakt :P

Maar even serieus, heeeeeeeerlijk nummertje! Wil ik zeker live horen! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks