Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Audiofreq

Track(s): TBA8

Sample/video:
Citaat:
Some triplety glitch hop thing that I've been working on today. Work in Progress.
Mind u, its just the break... the whole track isn't gonna be like this! ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

vind ut wel wat hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft veel weg van Alive, Volgensmij heeft Sam genoeg platen klaar liggen laat Scantraxx daar maar eens wat van releasen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Heeft veel weg van Alive, Volgensmij heeft Sam genoeg platen klaar liggen laat Scantraxx daar maar eens wat van releasen..


Dat word een album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die geluidjes vind ik wel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het is niet veel, maar het bevestigd wel weer dat deze man een held is op het gebied van produceren.
ben benieuwd naar de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:53 
 
Hardtraxxer

Klinkt leuk met al die kleine geluidjes, zou een mooie opbouw zijn naar een anti-climax
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks