Ook deze is erg lekker!
Al iets bekend dan over wanneer dat album van hem dan ongeveer moet komen?
Al iets bekend dan over wanneer dat album van hem dan ongeveer moet komen?
niet alleen coreyWildstylerz wrote:lekker sam , jammer dat alles tegen corey gaat XD
Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.emmerick wrote:ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.
Verder vind ik dat ze beide goede muziek maken!
Van mij mogen ze meer van die Australiers naar nederland halen hoor
tear u down is niet door bioweapon gemaakt maar door Sam dat heeft die zelf gezegd, daar hebben ze niet samen aan gewerkt, als dat wel zo zou zijn zou visions ook een bioweapon track zijn.jambekkie wrote:Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.emmerick wrote:ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.
idd als corey het brein achter bioweapon zou zijn waarom zou Sam dan solo verder gaanCruelty wrote:Wat dacht je dan van Code Black - Visions.jambekkie wrote: Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.
Ook best grappig is dat je eerst overal reacties zag dat Corey het brein achter Bioweapon was. Na deze paar Audiofreq tracks is dat ook over.
Omdat hij zegt dat het zo is, dan zal dat uiteraard wel zo zijn... Verder na denken dan dat je neus lang is!emmerick wrote:tear u down is niet door bioweapon gemaakt maar door Sam dat heeft die zelf gezegd, daar hebben ze niet samen aan gewerkt, als dat wel zo zou zijn zou visions ook een bioweapon track zijn.jambekkie wrote:Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.emmerick wrote:ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.
Sam was ook van plan door te gaan onder bioweaponWildstylerz wrote:tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde
Indd vind het zelf ook maar dom dat die nu onder Audiofreq staat. Bioweapon had veel mee naambekendheid.Festuca wrote:Sam was ook van plan door te gaan onder bioweaponWildstylerz wrote:tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde
idd volgensmij is visions ook gemaakt door de 2 heren ipv alleen corey. Zou vreemd zijn als Corey een track zou maken in zijn eentje die heel erg op deze track van Sam lijkt. En tear u down is volgensmij echt alleen door Sam gedaan, als ze het samen hebben gemaakt dan alsnog is het eerlijk dat de track onder audiofreq gereleased wordt aangezien visions onder Code Black is gereleased.Festuca wrote:Dat Corey het brein achter bioweapon was is complete onzin, sterker nog luister deze track van Sam maar is View on YouTube
Doet je denken aan Visions nietwaar?
helaas ook veel negatieve naambekendheid. Misschien pakt die na een tijdje als alle haat een beetje is gaan liggen ook de bioweapon alias weer op.wesskeej wrote:Indd vind het zelf ook maar dom dat die nu onder Audiofreq staat. Bioweapon had veel mee naambekendheid.Festuca wrote:Sam was ook van plan door te gaan onder bioweaponWildstylerz wrote:tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde
wie maakt zich druk dan als ik mag vragenJEFSKIII wrote:Ja anders maak je je druk om onder welke naam ze verder gaan.