Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 23:30 
 

Ook deze is erg lekker!

Al iets bekend dan over wanneer dat album van hem dan ongeveer moet komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze is zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer z'n heerlijke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

lekker sam , jammer dat alles tegen corey gaat XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel 'ok' plaatje, niet heel speciaal, en die kicks gaan echt te hoog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:12 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:loving: heerlijk weer zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
lekker sam , jammer dat alles tegen corey gaat XD

niet alleen corey
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje kinderachtig om je op deze manier naar Corey te uiten, vooral omdat iedereen waarschijnlijk wel weet dat hij het naar hem bedoelt. Maarja, moeten ze lekker samen uitvechten.

Jammer weer van die pitchkicks, want er zit wel goed energie in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo over Corey? misschien gaat het wel over iedereen die hem zowat uitkotste en uitschold van wat hij heeft gedaan ;)

Wel een lekkere track hoor.. gelukkig is z'n stijl niet veranderd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 18:26 
 
Hardtraxx Elite

ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.

Verder vind ik dat ze beide goede muziek maken!
Van mij mogen ze meer van die Australiers naar nederland halen hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 18:37 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.

Verder vind ik dat ze beide goede muziek maken!
Van mij mogen ze meer van die Australiers naar nederland halen hoor


Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:29 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
emmerick schreef:
ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.

Verder vind ik dat ze beide goede muziek maken!
Van mij mogen ze meer van die Australiers naar nederland halen hoor


Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.


tear u down is niet door bioweapon gemaakt maar door Sam dat heeft die zelf gezegd, daar hebben ze niet samen aan gewerkt, als dat wel zo zou zijn zou visions ook een bioweapon track zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
jambekkie schreef:
Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.


Wat dacht je dan van Code Black - Visions.

Ook best grappig is dat je eerst overal reacties zag dat Corey het brein achter Bioweapon was. Na deze paar Audiofreq tracks is dat ook over.


idd als corey het brein achter bioweapon zou zijn waarom zou Sam dan solo verder gaan :oh: beetje vreemde redenering
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 02:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
jambekkie schreef:
emmerick schreef:
ik vind zowiezo die hele rage tegenover sam niet terecht. Iedereen deed alsof hij bioweapon voor zichzelf wou en met de eer wou strijken maar hij goed nu volgensmij alleen nog maar door onder de naam audiofreq. Onder bioweapon heeft die nog niks uitgebracht. En op het moment is code black toch wel wat bekender dan audiofreq. Dus denk niet dat Sam het deed om bioweapon voor zichzelf te houden.

Verder vind ik dat ze beide goede muziek maken!
Van mij mogen ze meer van die Australiers naar nederland halen hoor


Hij heeft gereageerd op een facebookbericht van mij. Hij heeft nog 17 Bioweapon tracks die hij af wil maken. Ik zei: release ze maar op een album. En dat bevestigde hij. Of hij die tracks dan ook allemaal gaat releasen, geen idee, omdat hij allemaal nieuwe Audiofreq nummers heeft laten horen. Maar Sam heeft die Bioweapon tracks dus in zijn 'bezit'. Net zoals Tear U Down, dat is een Bioweapontrack gereleased onder de naam Audiofreq.


tear u down is niet door bioweapon gemaakt maar door Sam dat heeft die zelf gezegd, daar hebben ze niet samen aan gewerkt, als dat wel zo zou zijn zou visions ook een bioweapon track zijn.

Omdat hij zegt dat het zo is, dan zal dat uiteraard wel zo zijn... Verder na denken dan dat je neus lang is!

OT:
Wat een verschrikkelijke track. Kicks zijn niet om aan te horen, gaan te hoog. Synths zijn te standaard en melodie veel te eentonig. bah. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 03:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat Corey het brein achter bioweapon was is complete onzin, sterker nog luister deze track van Sam maar is

Doet je denken aan Visions nietwaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 03:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk, maar ik vind de kwaliteit van de tracks van Code Black gewoon beter dan die van Audifreq. Dit klinkt allemaal zo droog en bot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde

Sam was ook van plan door te gaan onder bioweapon
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:20 
 

Festuca schreef:
Wildstylerz schreef:
tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde

Sam was ook van plan door te gaan onder bioweapon

Indd vind het zelf ook maar dom dat die nu onder Audiofreq staat. Bioweapon had veel mee naambekendheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb die hele hype rondom bioweapon nooit gesnapt. Ze zijn in mijn ogen minder dan Toneshifterz en die zijn al niet bijzonder. Op de remixes na, kan ik me niet eens een boeiende track bedenken van hun samen of één van beide apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
Dat Corey het brein achter bioweapon was is complete onzin, sterker nog luister deze track van Sam maar is

Doet je denken aan Visions nietwaar?


idd volgensmij is visions ook gemaakt door de 2 heren ipv alleen corey. Zou vreemd zijn als Corey een track zou maken in zijn eentje die heel erg op deze track van Sam lijkt. En tear u down is volgensmij echt alleen door Sam gedaan, als ze het samen hebben gemaakt dan alsnog is het eerlijk dat de track onder audiofreq gereleased wordt aangezien visions onder Code Black is gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:30 
 
Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:
Festuca schreef:
Wildstylerz schreef:
tear u down is indd van bio samen want zo stond het in de zomer nog bij hard with style en later is het audiofag geworde

Sam was ook van plan door te gaan onder bioweapon

Indd vind het zelf ook maar dom dat die nu onder Audiofreq staat. Bioweapon had veel mee naambekendheid.


helaas ook veel negatieve naambekendheid. Misschien pakt die na een tijdje als alle haat een beetje is gaan liggen ook de bioweapon alias weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:48 
 

Ja anders maak je je druk om onder welke naam ze verder gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 00:22 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Ja anders maak je je druk om onder welke naam ze verder gaan.


wie maakt zich druk dan als ik mag vragen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks