Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Audiofreq

Track(s): Dance 2 Music

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite

nieuwe-tracks-hs/audiofreq-tba-t21981.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn eerste productie sinds Tear U Down die me wel bevalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Waarom staat deze er nu pas :P ? Iedereen lam of zo?


Je had hem zelf ook kunnen plaatsen als het je te lang duurt ;)

OT: Lekker nummertje, niet van die skippykicks maar gewoon goede bassline. Mag 'ie vaker doen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The R3bels - Keep The Rhythm vocals?

Hele lekkere plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

stond er al hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

solo sam valt me tot nu toe nog niet erg tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite

haha audiofreq tracks met veel pitchkicks:

iedereen: ja slecht geproduceerd , amateuristisch slecht nummer etc.


audiofreq tracks met weinig pitchkicks:

iedereen: best goed nummer


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
haha audiofreq tracks met veel pitchkicks:

iedereen: ja slecht geproduceerd , amateuristisch slecht nummer etc.


audiofreq tracks met weinig pitchkicks:

iedereen: best goed nummer


xd

xd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het zijn andere mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een nummer staat of valt voornamelijk door een bijbehorende kick. Deze valt dus keihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Bioweapon maakte ze echt leuke nummers. Maar Code Black heeft nog geen boeiend nummer uitgebracht dat niet in de Bioweapon-tijd gemaakt was en Audiofreq heeft alleen maar 13 in een dozijn nummers. Dit nummer ook... Geen gevoel, standaardvocals, pitchkicks (ja, zo erg dat ik het ook eindelijk kut vind), simpele synths, en een matige melodie. Volgens mij heb ik ongeveer alle elementen van het nummer gehad en ik vind het allemaal niets.

Vind WUW4, Bass Power en Visions veel unieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:43 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
Als Bioweapon maakte ze echt leuke nummers. Maar Code Black heeft nog geen boeiend nummer uitgebracht dat niet in de Bioweapon-tijd gemaakt was en Audiofreq heeft alleen maar 13 in een dozijn nummers. Dit nummer ook... Geen gevoel, standaardvocals, pitchkicks (ja, zo erg dat ik het ook eindelijk kut vind), simpele synths, en een matige melodie. Volgens mij heb ik ongeveer alle elementen van het nummer gehad en ik vind het allemaal niets.

Vind WUW4, Bass Power en Visions veel unieker.


Hij heeft een nummer gemaakt die (toevallig) dezelfde melodie als pillars of creation heeft. De melodie van pillars of creation wordt hier toch wel de hemel ingeprezen en dan ga jij beweren dat hij matige melodieën maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Hij heeft een nummer gemaakt die (toevallig) dezelfde melodie als pillars of creation heeft. De melodie van pillars of creation wordt hier toch wel de hemel ingeprezen en dan ga jij beweren dat hij matige melodieën maakt :P

Moet zeggen dat ik dat nummer even gemist heb, maar de nummers die ik wel gehoord heb, vind ik echt geen sterke melodie hebben. Je kent waarschijnlijk net als ik een paar nummers waarvan je maar 2 noten hoeft te horen en je het hele nummer kan meeneurieën of -fluiten. Maar de nummers die hij nu produceert hebben gewoon niet zo'n pakkende melodie. Wel leuk, maar niet onderscheidend.

Maar ik ken ook genoeg amateurproducers die een fan-tas-tische melodie neerzetten, maar de rest van de productie laat dan helaas te wensen over. Maakt niet uit, haal ik hem alsnog vanwege de sterke melodie. Maar dit nummer... sorry, het pakt me gewoon niet. En de melodie is slechts onderdeel van mijn ... afkeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
Hij heeft een nummer gemaakt die (toevallig) dezelfde melodie als pillars of creation heeft. De melodie van pillars of creation wordt hier toch wel de hemel ingeprezen en dan ga jij beweren dat hij matige melodieën maakt :P

Moet zeggen dat ik dat nummer even gemist heb, maar de nummers die ik wel gehoord heb, vind ik echt geen sterke melodie hebben. Je kent waarschijnlijk net als ik een paar nummers waarvan je maar 2 noten hoeft te horen en je het hele nummer kan meeneurieën of -fluiten. Maar de nummers die hij nu produceert hebben gewoon niet zo'n pakkende melodie. Wel leuk, maar niet onderscheidend.

Maar ik ken ook genoeg amateurproducers die een fan-tas-tische melodie neerzetten, maar de rest van de productie laat dan helaas te wensen over. Maakt niet uit, haal ik hem alsnog vanwege de sterke melodie. Maar dit nummer... sorry, het pakt me gewoon niet. En de melodie is slechts onderdeel van mijn ... afkeer.


ik begrijp je wel maar die artiesten die dan echt een pakkende melodie te pakken hebben, hebben dan ook altijd wel een dozijn mindere nummers hoor. Ik vind dat die een goede start heeft gemaakt als solo artiest. Beetje de kant van waverider gaat die op, vele hier vinden dat afschuwelijk maar ik vind dat een fijn stijltje. De melodieen die ik tot nu toe van hem heb gehoord vind ik overigens echt wel boven de standaard deuntjes uitkomen, niet dat ik ze gelijk onthoudt ofzo maar ze zitten wel goed inelkaar. (die track met die pillars of creation melodie heet trouwens: The Prophet - Recession (Audiofreq Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:24 
 
Hardtraxx Elite

Hij produceert gewoon teveel. Heeft hij een nummer klaar, gaat ie meteen weer aan een ander beginnen. Dat is kwalitatief gezien gewoon niet goed. Als je meer tijd neemt voor de tracks, heb je meer inspiratie. Ik zeg niet dat ie geen inspiratie heeft, want hij zet veel diverse tracks neer, maar het is het bij mij net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:54 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Hij produceert gewoon teveel. Heeft hij een nummer klaar, gaat ie meteen weer aan een ander beginnen. Dat is kwalitatief gezien gewoon niet goed. Als je meer tijd neemt voor de tracks, heb je meer inspiratie. Ik zeg niet dat ie geen inspiratie heeft, want hij zet veel diverse tracks neer, maar het is het bij mij net niet.


dat is nou precies wat ik zo chill vindt aan hem en wat ik zo vervelend vindt aan al die andere producers. Er zijn zo veel producers die echt gewoon nauwelijks iets maken lijkt het wel en bij hem is dat juist omgekeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
jambekkie schreef:
Hij produceert gewoon teveel. Heeft hij een nummer klaar, gaat ie meteen weer aan een ander beginnen. Dat is kwalitatief gezien gewoon niet goed. Als je meer tijd neemt voor de tracks, heb je meer inspiratie. Ik zeg niet dat ie geen inspiratie heeft, want hij zet veel diverse tracks neer, maar het is het bij mij net niet.


dat is nou precies wat ik zo chill vindt aan hem en wat ik zo vervelend vindt aan al die andere producers. Er zijn zo veel producers die echt gewoon nauwelijks iets maken lijkt het wel en bij hem is dat juist omgekeerd.

Tot nu toe wel hij stopt ook wel over een paar weken met massa productie :P
verder op dit moment geen boeiende producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
jambekkie schreef:
Hij produceert gewoon teveel. Heeft hij een nummer klaar, gaat ie meteen weer aan een ander beginnen. Dat is kwalitatief gezien gewoon niet goed. Als je meer tijd neemt voor de tracks, heb je meer inspiratie. Ik zeg niet dat ie geen inspiratie heeft, want hij zet veel diverse tracks neer, maar het is het bij mij net niet.


dat is nou precies wat ik zo chill vindt aan hem en wat ik zo vervelend vindt aan al die andere producers. Er zijn zo veel producers die echt gewoon nauwelijks iets maken lijkt het wel en bij hem is dat juist omgekeerd.

maar het is allemaal t zelfde, hij steekt er te weinig tijd in. Zelfde soort vocals etc. etc.. Divers op zijn Audiofreq alias kunnen we hem niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
maar het is allemaal t zelfde, hij steekt er te weinig tijd in. Zelfde soort vocals etc. etc.. Divers op zijn Audiofreq alias kunnen we hem niet noemen.

Dat kan ook de reden voor mijn afkeer zijn. Activator heeft eenzelfde soort streak gehad. De ene berg simpele producties na de ander. Ik kan het erg waarderen als men even de tijd neemt voor zijn producties en wat unieks neerzet. Ik val er heus niet over als je dezelfde sounds laat terugkomen in 3 producties, maar vanaf 5 wordt het vervelend.

Als voorbeeld: Josh & Wesz, Da Tweekaz en D-Block & S-te-Fan. Je hoort er tijden geen barst van en dan opeens staat er een dikke release klaar. Bij DBSTF was het de afgelopen jaren niet allemaal even dik, maar wat ze nu maken is gewoon weer leuk.

Ergo: neem gewoon even 2 maanden de tijd per plaat. Maak iets unieks, maak iets waar je hart in zit. Vier tot zes platen per jaar is ongeveer wat ik van een artiest verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 02:21 
 
Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
WZY schreef:
maar het is allemaal t zelfde, hij steekt er te weinig tijd in. Zelfde soort vocals etc. etc.. Divers op zijn Audiofreq alias kunnen we hem niet noemen.

Dat kan ook de reden voor mijn afkeer zijn. Activator heeft eenzelfde soort streak gehad. De ene berg simpele producties na de ander. Ik kan het erg waarderen als men even de tijd neemt voor zijn producties en wat unieks neerzet. Ik val er heus niet over als je dezelfde sounds laat terugkomen in 3 producties, maar vanaf 5 wordt het vervelend.

Als voorbeeld: Josh & Wesz, Da Tweekaz en D-Block & S-te-Fan. Je hoort er tijden geen barst van en dan opeens staat er een dikke release klaar. Bij DBSTF was het de afgelopen jaren niet allemaal even dik, maar wat ze nu maken is gewoon weer leuk.

Ergo: neem gewoon even 2 maanden de tijd per plaat. Maak iets unieks, maak iets waar je hart in zit. Vier tot zes platen per jaar is ongeveer wat ik van een artiest verwacht.


4 tot 6 ? denk dat je je daar toch op verkijkt een jaar is lang hoor. Van januari tot januari , 4 tot 6 is dan wel erg weinig. Meeste hebben er toch wel 10 ofzo in een jaar. Maar van mij mag hij op deze snelheid wel door blijven gaan ik vind ze allml goed tot nu toe :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:28 
 

Ben het helemaal met emmerick eens :P Het zijn niet mijn favoriete platen en af en toe worden die pitch kicks me iets te veel, maar ik hoop wel dat audiofreq ze sneller released dan in de bioweapon tijd! Doen duurde het me af en toe echt te lang :/ Wat dat betreft moet hij maar een voorbeeld nemen aan code black!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een bagger kicks. deze doet me niks. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:29 
 
Hardtraxxer

lekker sfeertje :D kan hem wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Kicks zijn veel te schel en bevatten echt te weinig bass.
De vocals vind ik wel vet, ze worden idd ook gebruikt in Keep the rhythm.
Melodie is me dan weer te standaard.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks