Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Prophet

Recession (Audiofreq Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik toch een tyfus hekel aan dit soort kicks. Sowieso is de hele track bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat heb ik toch een tyfus hekel aan dit soort kicks. Sowieso is de hele track bagger.


Aan dit te lezen gaat het dus niet over het origineel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het komt niet eens in de buurt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:26 
 
Hardtraxx Elite

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima plaat als je het mij vraagt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van dat Audiofreq alias, nu alweer verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is heel erg housy, maar zou wel bevallen als er gvd kicks in zaten. En dan gaat het niet eens om het soort kicks, want die van Tear You Down vind ik wel lekker. Moet gewoon harder.
Climax is overigens niet erg veel aan, en de energie die er in zat wordt door de kicks weggehaald. Typisch wel een plaat die live nog redelijk gaat klinken wss, gewoon omdat het geluid dermate hard staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een aardig plaatje, vind de sound van de intro wel wat hebben. De climax doet me nog niet veel. Maar wat een slappe kicks joh. Maar dat zal wel van de Prophet zelf hebben gemoeten :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was dit echt nodig? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:50 
 
Hardtraxxer

jammer dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is echt vet, maar dit niet. Wat mij betreft 1 in de categorie: Had niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 16:33 
 
Hardtraxxer

Vind hem wel vet! Lang niet zo goed als het origineel.
De kicks moeten ook veel beter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brrrrrrr.....
Die vocals passen totaal niet bij de rest van de sounds, die intro is complete bagger maar de climax is nog wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drama track tegenover het origineel die ik best wel lekker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf begin bijna te geloven dat Code Black het meesterbrein was achter Bioweapon. want dit is natuurlijk niet echt best, melo is best leuk, maar kicks kuynnen veeeel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk wanneer een origineel nummer wordt geremixed tot een 13 in een dozijn kutnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
wtf begin bijna te geloven dat Code Black het meesterbrein was achter Bioweapon.

dt dus, jeetje wat zijn de kicks slecht van alle audiofreq tracks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Authentic schreef:
jammer dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Authentic schreef:
jammer dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

vind m wel leuk alleen wat hierboven al is gezegd de vocals moeten eruit dan heb je een vette plaat noem het dan geen remix xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zouden hem moeten arresteren voor verkrachting! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
Ze zouden hem moeten arresteren voor verkrachting! :/


Ja hahaha, meervoudig verkrachting. Want dit kan echt niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt belachelijk slecht :sick: Die kicks zijn echt verschrikkelijk :x
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks