A
Cruelty wrote:En ik durf voor 5 geld te wedden dat jij met een logitech set luistert met de subwoofer helemaal op max.
Ik ook, hoor
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 14 days ago
ooehh kijk mij ik wed met 5 geld. wtf is 5 geld >.<

ot:

Wel echt lekker plaatje, intro wel beetje langdradig en saai, maar de climax pwoaahh, en die outro klapt er ook lekker op!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Almighty wrote:
Cruelty wrote:En ik durf voor 5 geld te wedden dat jij met een logitech set luistert met de subwoofer helemaal op max.
Ik ook, hoor
Ik ook alleen heb ik mijn subwoofer op 0.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Haha nee net niet dit >.<
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Nog zo'n prachtige ontwikkeling van de laatste tijd.. elke succesvolle plaat MOET en ZAL geremixt worden. Of zo'n remix iets toevoegt aan of een leuke, nieuwe interpretatie is van het origineel.. dat maakt helemaal niets uit.

Daarbij worden de meest belachelijke termen gebruikt om aan zo'n slap aftreksel mee tegeven. Re-amp, Re-edit, Re-fix, Remux.. tyf een eind op met die bagger. :sleep:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
revbass wrote:Nog zo'n prachtige ontwikkeling van de laatste tijd.. elke succesvolle plaat MOET en ZAL geremixt worden. Of zo'n remix iets toevoegt aan of een leuke, nieuwe interpretatie is van het origineel.. dat maakt helemaal niets uit.

Daarbij worden de meest belachelijke termen gebruikt om aan zo'n slap aftreksel mee tegeven. Re-amp, Re-edit, Re-fix, Remux.. tyf een eind op met die bagger. :sleep:
Juist! Dat fancy gezanik elke keer..
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Skyche wrote:Hoorde de intro en dacht direct, dit wordt niks.

Dan kwam de climax, en ik moet zeggen, ben aangenaam verrast. Kan niet tippen aan het origineel maar toch een leuk plaatje :).
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Cruelty wrote:
MelodicArtDJ wrote:Snap niet dat iedereen hier zo zit t zeiken over Audiofreq, hele energieke stijl, goeie reverse kicks, en die pitchende kicks moet je van houden, verder toffe melodie. Zie dat album van m helemaal zitten.. En degene die zegt, ''klinkt als een remix van een amateur'', meen je dit serieus!!? omg dude, verdiep je eerst eens wat meer in de hardstyle. En mensen, koop betere speakers, want het is vrij logisch als de kick op je kleine computer boxjes er niet goed doorheen komt..
Reverse kicks idd we zullen ons allemaal meer gaan verdiepen in hardstyle. En ik durf voor 5 geld te wedden dat jij met een logitech set luistert met de subwoofer helemaal op max.
Niks mis met Logitech setje hoor? Z5500/Z906 doet het goed hoor.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Met betere kicks en een betere uitwerking/mastering had dit best een vette plaat kunnen zijn, maar nu is 't gewoon erg matigjes.

Al had ik om eerlijk te zijn een veel grotere ramp verwacht toen ik Audiofreq remix zag staan :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Het feit dat dit nummer niet op het NC album staat zegt genoeg over deze track >.<
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Totaal overbodig ook deze remix en dan heb ik nog niet eens over de uitwerking gesproken >.<
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 29 minutes ago
Maximum wrote:Het feit dat dit nummer niet op het NC album staat zegt genoeg over deze track >.<
Dat komt omdat hij op al op het album van Audiofreq komt.
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Die energie in de melodie van de climax! :love: Ik vind 'um heerlijk!
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Is hier al wat mee gebeurd inmiddels? Wil m hebben :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago
sjuul wrote:Is hier al wat mee gebeurd inmiddels? Wil m hebben :love:
Nope we zullen nog moeten wachten op het album van Audiofreq:
It will be out when its finished. Its not finished yet. I want it to be my magnum opus, bigger and more interesting than I have ever accomplished before. I want it to tell a story, for the listener to go through a journey while each track is complete while still being part of a greater puzzle. Its a real challenge to realise that vision.
J
Hopelijk komt deze plaat nooit .
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago
JEFSKIII wrote:Hopelijk komt deze plaat nooit .
Want maakt dat nou weer uit dan, als je deze plaat niet leuk vindt, so be it :')
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Dit had echt nooit gemogen, wat een verneuking van het origineel! Ben hier gewoon kwaad om. :thumbdown: :cry:
A
Hard Society wrote:Ben hier gewoon kwaad om. :thumbdown: :cry:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Oh gelukkig is het een bump, was al bang dat deze troep gereleased ging worden! :/
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Maximum wrote:Oh gelukkig is het een bump, was al bang dat deze troep gereleased ging worden! :/
Troep, kwalitatief zou dit een ijzer sterke release zijn.
Artiest
1973 posts member since 2009
Ik heb hier al aantal keer het eerste stuk van gedraaid, echt heerlijk!
Climax vind ik niet zo dus die skip ik gewoon :)
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Hoor 'm nu voor het eerst, maar vind 'm lekker hoor :drool:
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Wat een kut intro.
Melodie is best vet, maar die kicks verpesten het dan weer een beetje.
Doe mij het origineel maar :)