Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom steeds vergelijken met Son Of Torture? ik ga toch ook niet elke rauwe plaat van fusion vergelijken met Psychedelic Trip :P
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarom steeds vergelijken met Son Of Torture? ik ga toch ook niet elke rauwe plaat van fusion vergelijken met Psychedelic Trip :P

Beetje raar inderdaad, deze platen hebben totaal niks met elkaar te maken. :P
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die screeches ook vanaf 1 minuut:
... dark.!!

.. weeuww.. weeuw weeuw!


Heerlijk! goed in elkaar gezet!
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is er nog nergens een betere sample? Wat een heerlijke plaat van Adaro! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tranen van blijdschap :$
Wat een goeie track man!!! (L)
:love:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

GEWELDIGE PLAAT! :thumbsup:
adaro is gewoon een held zowel als dj en als producer :yay:
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:59 
 

Daveytl schreef:
Tranen van blijdschap :$
Wat een goeie track man!!! (L)
:love:

Haha Davey kan vaak wel lachen om jou comments :P
Zie het ook helemaal voor me dat je gewoon zit te janken achter de pc hoe mooi het is xd
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Daveytl schreef:
Tranen van blijdschap :$
Wat een goeie track man!!! (L)
:love:

Haha Davey kan vaak wel lachen om jou comments :P
Zie het ook helemaal voor me dat je gewoon zit te janken achter de pc hoe mooi het is xd

Ja, ik heb onder mij ook een emmer staan, die alle tranen opvangt.
Litertje per dag komt er toch wel uit :P
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:22 
 

Haha, ja dat zal best ja :D
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stijf-geslachtsdeel-moment (L)
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk leip :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:45 
 
Hardtraxx Newbie

Hele vette track !
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat ging deze lekker op hardbass, heerlijke track (L)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergisteren voor het eerst gehoord op Scantraxx, wilde hem expres niet horen, blijft ie nog een beetje spannend :P

Maar tering, wat een track :love:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan niet wachten op het A2 Album.
Hit you with that bang shit, en deze track verschijnen daar ook op.
Rond de release van dit album zet adaro een preview op internet,
maar hij is bezig met de layout daarvan hij wil een speciale preview maken in de zelfde sfeer als het nummer.

Bron: Adaro
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel een beetje als dr macabre - poltergeist

maar die vond ik ook gruwlijk dus totaal geen probleem met deze track :D
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondekneiter :bomb: :love:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HEEEEEEEEERLIJK! :drool: En dat kleine stukje dat ie opbouwt naar de climax is geniaal. :worship:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt geweldig, wat een facking dikke release als deze met Hit You With That Bang Shit komt. :drool:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Dit is echt geweldig, wat een facking dikke release als deze met Hit You With That Bang Shit komt. :drool:

A2 Records tempo, zal wel eind 2015 worden denk ik met al die dingen die ook nog uit moeten komen.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
HEEEEEEEEERLIJK! :drool: En dat kleine stukje dat ie opbouwt naar de climax is geniaal. :worship:

Dat kleine stukje zing ik automatisch son of torture tussendoor hahaha
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
malle schreef:
HEEEEEEEEERLIJK! :drool: En dat kleine stukje dat ie opbouwt naar de climax is geniaal. :worship:

Dat kleine stukje zing ik automatisch son of torture tussendoor hahaha

Hahaha ja klopt :x maar was echt benieuwd naar dat kleine stukje :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Im the shadow reaper that coming after youuuuuuuuuuuuuuu bam bam bam the haunter of the dark
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks