Ben nog nooit zo hard in een plaat gestonken als deze, live
dat stukje opbouw is inderdaad geweldig, zo ontzettend onverwacht 
Related topics
- View the latest post: Adaro ''The Haunter Of The Dark'' | Vroeger Was Alles Beter Festival 2026
- View the latest post: Proficiat: The Dark Haunter (24), Slaughter (22), Jro_ (22), p4trickjuhhh (22), NMGN1989 (22), RoyGoorman (16)
- View the latest post: KWARTFINALE - VULPIX VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: LAATSTE 16 - EKANS VS HAUNTER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: Queenscore Warm-up mix • 2/4 • Mixed by Wish-Haunter
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Stukje voor de climax.
Daar was ik benieuwd naar.
Heerlijk dit!
Echt een meesterwerk!
Echt een meesterwerk!
Daveytl wrote:Heerlijk dit!
Echt een meesterwerk!
Maximum wrote:Daveytl wrote:Heerlijk dit!
Echt een meesterwerk!
Die set van A2 staat al de hele dag op repeat en na Hunter of the Dark spoel ik hem weer ff 3min. terug! 
-
M
Erg vette track!
Haha doe ik ook de hele tijd!Maximum wrote:Die set van A2 staat al de hele dag op repeat en na Hunter of the Dark spoel ik hem weer ff 3min. terug!
Hier nog een, maar ik pak Liberate ook nog even meeDaveytl wrote:Haha doe ik ook de hele tijd!Maximum wrote:Die set van A2 staat al de hele dag op repeat en na Hunter of the Dark spoel ik hem weer ff 3min. terug!
Hahahah jah ik ookMaximize wrote:Hier nog een, maar ik pak Liberate ook nog even meeDaveytl wrote:Haha doe ik ook de hele tijd!Maximum wrote:Die set van A2 staat al de hele dag op repeat en na Hunter of the Dark spoel ik hem weer ff 3min. terug!
Same Here, Echt een meesterwerk deze track!Maximum wrote:Die set van A2 staat al de hele dag op repeat en na Hunter of the Dark spoel ik hem weer ff 3min. terug!
Dit is echt een toptrack 
Dat stukje voor de climax
Ik hoop gewoon dat we niet zo lang moette wachte als bij feel my fire
Dat stukje voor de climax
Ik hoop gewoon dat we niet zo lang moette wachte als bij feel my fire
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
gisteren op rebirth live gehoord, wat een track 
Briljante sfeer zit in deze track. Gaat ook keihard door!Giel H wrote:gisteren op rebirth live gehoord, wat een track
-
DHardtraxx Newbie
- 37 posts member since 2009
- last seen Jul 2014
Kepro wrote:???westlife wrote:Freeloader!
plaatje van vroeger van adaro;)
toen nog driftwood hele vette plaat
Ja, dat weet ik ook wel, maar wat heeft dat met dit te maken?
Er komt ook een speciaal filmpje bij voor op youtube, waarin de sfeer uit de track ook in voor komt! Ben erg benieuwd! Zoiezo word het A2 Album echt heerlijk!Khadber wrote:Briljante sfeer zit in deze track. Gaat ook keihard door!Giel H wrote:gisteren op rebirth live gehoord, wat een track
T is op zich wel een leuk nummer, maar het kwijl-gehalte vind ik nou ook weer niet zo enorm bij dit nummer. Die screeches in de climax pakken me niet echt.
Enige wat ik over deze plaat wil zeggen: