Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Had eerst nog mijn twijfels over deze track, maar door deze preview zijn die helemaal weggeblazen! :drool:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Mijn complimenten, echt 1 van de meest unieke tracks van de laatste jaren. Het gevoel in deze track is echt ongekent groot, en het geheel is gewoon super uitgewerkt. :worship:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Lyst wrote:Op de kicks na een fijn nummer :thumbup:
:')
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Filmpje is zeer vet :D
Climax ben ik nog niet kapot van, spreekt me nog niet echt aan.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Maximum wrote:
:lol: haha :D

Tuurlijk is het een fijn nummer met dikke kicks !
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
zit veel tijd in dat filmpje denk.
en de track is ook :bomb: :worship:
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Misschien wel het beste nummer van het jaar tot nu toe, wat een heerlijk geweld met veel gevoel! :loving:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nrgizer wrote:
Maximum wrote:
:lol: haha :D

Tuurlijk is het een fijn nummer met dikke kicks !
Die kicks zijn echt gaar.. zit helemaal geen kracht in.
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Geen kracht? :huh:
Naar mijn gevoel wordt ik gewoon bijna weggeblazen door die kicks, vooral als ze naar beneden pitchen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nja mischien een beetje overdreven wat ik zei want zo lelijk vind ik ze ook weer niet, maar ik vind ze nou niet echt bijzonder of keihard.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Jolle wrote:Nja mischien een beetje overdreven wat ik zei want zo lelijk vind ik ze ook weer niet, maar ik vind ze nou niet echt bijzonder of keihard.
De melo vind ik bijzonder en kei hard dus dan is het alleen maar mooi dat de kick iets meer op de achtergrond valt. (kick uit 'on the go' had hier mooi in gepast denk ik), maar het is altijd dezelfde die om de kicks loopt te zeuren... vind ik gewoon jammer, want dit is gewoon een pracht nummer! :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Tja ik kwijl niet direct weg als een melodietje goed is, ik beoordeel de track op alle elementen. En ik houd totaal niet van kicks waarbij de kracht niet in de punch zit maar in de tail.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Lyst wrote:Tja ik kwijl niet direct weg als een melodietje goed is, ik beoordeel de track op alle elementen. En ik houd totaal niet van kicks waarbij de kracht niet in de punch zit maar in de tail.
Dat doe ik volgens jou? Hahaha laat me niet lachen! Dat je een track op alle elementen beoordeeld is logisch, maar jij hebt het altijd over de kicks, vind ik gewoon nergens op slaan. Jij hebt het ALTIJD over de kicks, misschien heeft dat wel met jou smaak te maken (duh), maar ga er dan ook niet keer op keer over beginnen! :/
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Ik vind de kick ook het nadeel in deze plaat. Verder issie echt vet. Precies hetzelfde als Dead of the night eigenlijk.

Kicks moeten gewoon keihard klappen (Daar verschilt hardstyle van hardcore) en dan wil ik er toch wel een korte tail achter. Kicks uit Oldskool bijvoorbeeld :)
K
1 posts member since 2011
last seen Feb 2012
XtD wrote:Wow deze is echt heel dik :D Hij kan het dus ook zonder Ran-D :thumbup:
Jaja gelukkig wel :D
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Inno wrote:Ik vind de kick ook het nadeel in deze plaat. Verder issie echt vet. Precies hetzelfde als Dead of the night eigenlijk.

Kicks moeten gewoon keihard klappen (Daar verschilt hardstyle van hardcore) en dan wil ik er toch wel een korte tail achter. Kicks uit Oldskool bijvoorbeeld:)
Ieder zijn mening maar ik vind dit juist klappen en kicks uit Oldskool bv niet. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Lyst wrote:..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.
Als ik het goed begrijp vind jij dus die hele velle/vlotte kicks het vetst (om het zo maar ff te omschrijven).. als voorbeeld die kick in het outtro van 'Zatox - The Future', bedoel je het op die manier? ^^
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Maximum wrote:
Als ik het goed begrijp vind jij dus die hele velle/vlotte kicks het vetst (om het zo maar ff te omschrijven).. als voorbeeld die kick in het outtro van 'Zatox - The Future', bedoel je het op die manier? ^^
slecht voorbeeld xd
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Gister weer live mogen horen. Wat een geniaal nummer is dit toch :loving:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wootum wrote:Gister weer live mogen horen. Wat een geniaal nummer is dit toch :loving:
live is deze echt :bomb: ...hopelijk op volgende album sampler :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
WZY wrote:
Maximum wrote:
slecht voorbeeld xd
Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Ziek ziek nummer dit. Eén vd beste tracks van het moment, vooral live is dit echt een heerlijke beukert. Gisteren ook weer live mogen horen... ging nergens over :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Maximum wrote: Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:
View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Jolle wrote:
Maximum wrote: Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:
View on YouTube

View on YouTube
Dankje! :thumbup: