Filmpje is af haha!
Track blijft gewoon ZALIG! 
Related topics
- View the latest post: 2-Sidez - Noise (Sound Is Not Just Noise)
- View the latest post: 2-Sidez @ Intens Festival 2020
- View the latest post: 2-Sidez @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: 2-Sidez @ Ground Zero 2010 (03-07-2010)
- View the latest post: Ousiders - 99 Problems (2-Sidez From Tha Hood Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
D
het blijft een prachtig nummer 
Goed nummer hoor
snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch? 
Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!!
( liefste samen met Sound is not just noise
)
( liefste samen met Sound is not just noise
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
dat vind ik zelf dus juist niet. Voor mij persoonlijk valt het ook eigenlijk niet uit te leggen. een of twee keer per jaar komt er een plaat uit die mij helemaal pakt en waarbij je gewoon gelijk helemaal warm word van binnen. De ene keer is het een track als deze die toch ook nog wel redelijk stevig is, de andere keer is het een plaatje die veel minder hard is. Het is heel vaag en valt bijna niet uit te leggen omdat het bij mij vooral een gevoelskwestie is en daar zal ik vast niet de enige in zijn.Rawbin wrote:Goed nummer hoorsnap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch?
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
dat heb je helemaal juist! 
Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt!Nightmarez wrote:Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!!![]()
( liefste samen met Sound is not just noise)
Leuk plaatje, maar zo bijzonder vind ik hem echt niet. De kick klinkt heerlijk, melodie is goed te doen maar de break vind ik best wel cheesy en lang..
Nooit iets van gezegt dat die nooit gereleased gaat worden?dennis wrote:Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt!Nightmarez wrote:Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!!![]()
Want ze hebben hier nog wel plannen mee!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Misschien is een bron dan wel handig!Roells wrote:Nooit iets van gezegt dat die nooit gereleased gaat worden?dennis wrote:Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt!Nightmarez wrote:Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!!![]()
Want ze hebben hier nog wel plannen mee!
Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Had ergens meegekregen dat Pulse iets met deze track wou gaan doen.
Maar leg het even in het midden wat er met deze track gedaan word.
Blijft komende tijd gewoon promo.
2-Sidez is niet gestopt. De groep bestaat nu alleen uit Pulse en Rems. Hebben ook gewoon boekingen in de agenda staan. Wat er verder met de nummers gebeurd weet ik niet.Roells wrote:Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Ja oke omdat B-front weg is.wootum wrote:2-Sidez is niet gestopt. De groep bestaat nu alleen uit Pulse en Rems. Hebben ook gewoon boekingen in de agenda staan. Wat er verder met de nummers gebeurd weet ik niet.Roells wrote:Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.Rawbin wrote:Goed nummer hoorsnap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch?
En voor de mensen die de twitter van Pulse niet in de gaten houden.. Pulse twitterde vorige week dat we meer komen te weten over de 2sidez geleases. En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.
Jaimy berichtje op hyves gestuurd
Last edited by Soulless on 16 Mar 2011 21:41, edited 1 time in total.
2-Sidez - Godp-stylez wrote:Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.Rawbin wrote:Goed nummer hoorsnap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch?
En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.

Daveytl wrote:Mag-Niet-Fappen-PlaatjeEn aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kneiters fatsigDaveytl wrote:En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt.. het is misschien wel een lekkere break.. maar dikke koppie... zelfde als de melo... des al niet te plus een lekker plaatje!!
+1Struikrover wrote:Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt
Vind er sowieso niet veel aan, melodie klinkt niet lekker en lijkt niet helemaal de goede kant op te gaan, en zo mooi is die break nou ook weer niet. En er zijn zeker wel nummers met meer gevoel dan deze. Om maar ff een voorbeeld te noemen: The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut). Daar is dit echt niks bij.
Nightmarez wrote:Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!!![]()
( liefste samen met God)
-
A
Jup, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat B-front hieraan heeft meegewerkt ofzo :')Struikrover wrote:Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt