Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Filmpje is af haha! :D Track blijft gewoon ZALIG! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaal filmpje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke track dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:37 
 

het blijft een prachtig nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nummer hoor :thumbup: snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!! :loving:

( liefste samen met Sound is not just noise :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:46 
 
Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Goed nummer hoor :thumbup: snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch? :huh:


dat vind ik zelf dus juist niet. Voor mij persoonlijk valt het ook eigenlijk niet uit te leggen. een of twee keer per jaar komt er een plaat uit die mij helemaal pakt en waarbij je gewoon gelijk helemaal warm word van binnen. De ene keer is het een track als deze die toch ook nog wel redelijk stevig is, de andere keer is het een plaatje die veel minder hard is. Het is heel vaag en valt bijna niet uit te leggen omdat het bij mij vooral een gevoelskwestie is en daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:38 
 
Hardtraxxer

dat heb je helemaal juist! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!! :loving:

( liefste samen met Sound is not just noise :$ )

Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, maar zo bijzonder vind ik hem echt niet. De kick klinkt heerlijk, melodie is goed te doen maar de break vind ik best wel cheesy en lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Nightmarez schreef:
Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!! :loving:

( liefste samen met Sound is not just noise :$ )

Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt! :thumbup:


Nooit iets van gezegt dat die nooit gereleased gaat worden?
Want ze hebben hier nog wel plannen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Roells schreef:
dennis schreef:
Nightmarez schreef:
Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!! :loving:

( liefste samen met Sound is not just noise :$ )

Deze wordt nooit meer gereleased!! Is hier al heel vaak gezegt! :thumbup:


Nooit iets van gezegt dat die nooit gereleased gaat worden?
Want ze hebben hier nog wel plannen mee!


Misschien is een bron dan wel handig! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Had ergens meegekregen dat Pulse iets met deze track wou gaan doen.
Maar leg het even in het midden wat er met deze track gedaan word.
Blijft komende tijd gewoon promo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Had ergens meegekregen dat Pulse iets met deze track wou gaan doen.
Maar leg het even in het midden wat er met deze track gedaan word.
Blijft komende tijd gewoon promo.


2-Sidez is niet gestopt. De groep bestaat nu alleen uit Pulse en Rems. Hebben ook gewoon boekingen in de agenda staan. Wat er verder met de nummers gebeurd weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Roells schreef:
Ja omdat 2-sidez gestopt is, is dit tot nu toe gewoon een promo.
Had ergens meegekregen dat Pulse iets met deze track wou gaan doen.
Maar leg het even in het midden wat er met deze track gedaan word.
Blijft komende tijd gewoon promo.


2-Sidez is niet gestopt. De groep bestaat nu alleen uit Pulse en Rems. Hebben ook gewoon boekingen in de agenda staan. Wat er verder met de nummers gebeurd weet ik niet.


Ja oke omdat B-front weg is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Goed nummer hoor :thumbup: snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch? :huh:

Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.

En voor de mensen die de twitter van Pulse niet in de gaten houden.. Pulse twitterde vorige week dat we meer komen te weten over de 2sidez geleases. En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.

Jaimy berichtje op hyves gestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Rawbin schreef:
Goed nummer hoor :thumbup: snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch? :huh:

Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.



2-Sidez - God :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.

Mag-Niet-Fappen-Plaatje


:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:42 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Citaat:
En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.

Afbeelding


Kneiters fatsig :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt.. het is misschien wel een lekkere break.. maar dikke koppie... zelfde als de melo... des al niet te plus een lekker plaatje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt

+1

Vind er sowieso niet veel aan, melodie klinkt niet lekker en lijkt niet helemaal de goede kant op te gaan, en zo mooi is die break nou ook weer niet. En er zijn zeker wel nummers met meer gevoel dan deze. Om maar ff een voorbeeld te noemen: The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut). Daar is dit echt niks bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Wil deze zoooooooooo graag gereleased zien!! :loving:

( liefste samen met God :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:20 
 

Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt

Jup, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat B-front hieraan heeft meegewerkt ofzo :')
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks