Rawbin schreef:
Goed nummer hoor

snap alleen niet waarom mensen hier zo hysterisch van worden, er worden wel meer van dit soort platen gemaakt toch?

Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.
En voor de mensen die de twitter van Pulse niet in de gaten houden.. Pulse twitterde vorige week dat we meer komen te weten over de 2sidez geleases. En aangezien 2sidez nog altijd bij A2Records zitten, zou het me niet verbazen als deze track op het album komt.
Jaimy berichtje op hyves gestuurd