Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 10:53 
 

Almighty schreef:
Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt

Jup, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat B-front hieraan heeft meegewerkt ofzo :')

Ik vind die break hier helemaal niet storend, vind het goed bij 't nummer passen bij sommige nummers vind ik breaks gewoon overbodig maar dat is bij deze niet het geval.. hopen dat hij ooit nog uit gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
p-stylez schreef:
[Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.



2-Sidez - God :woot:


Ik vind God dan nog beter dan deze.

En ik ken genoeg nummers die mij zo´n gevoel geeft zoals jij dat uitlegd. Wildstylez - Revenge / Technoboy - Into Deep en zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Maar dit nummer wil mij maar niet pakken.

Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt


+ veel, dat dacht ik dus ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt

Jup, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat B-front hieraan heeft meegewerkt ofzo :')

Toen ik deze track kende wist ik nog niet eens wie B-Front was, dus bij mij is dit zeker niet het geval.
Lijkt me toch ook niet dat mensen het mooi vinden OMDAT B-Front er aan meewerkt?
Vind het originele nummer trouwens ook prachtig: The Kelly Family- Who'll come with me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

die break is echt heerlijk, kippevel momentje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Almighty schreef:
Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt

Jup, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat B-front hieraan heeft meegewerkt ofzo :')

Toen ik deze track kende wist ik nog niet eens wie B-Front was, dus bij mij is dit zeker niet het geval.
Lijkt me toch ook niet dat mensen het mooi vinden OMDAT B-Front er aan meewerkt?
Vind het originele nummer trouwens ook prachtig: The Kelly Family- Who'll come with me!


ik vind b front maar bagger dus redenatie slaat nergens op. de break heeft gewoon een sweertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik vind God dan nog beter dan deze.

En ik ken genoeg nummers die mij zo´n gevoel geeft zoals jij dat uitlegd. Wildstylez - Revenge / Technoboy - Into Deep en zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Maar dit nummer wil mij maar niet pakken.


Ik bedoelde trouwens pleasure, kwam ik achter :P was ff in de war
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier een hq versie :)

http://www.youtube.com/watch?v=hqUsnMeW ... re=related

KANKERVET !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

als ze hem ooit free geve, ik heb radio edit alleen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
KANKERVET !

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
KANKERVET !

Gelieve meteen een ban hieraan te verbinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 05:25 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
Vincent_ schreef:
KANKERVET !

Gelieve meteen een ban hieraan te verbinden!


Mee eens!!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:39 
 

Oneens, als kanker een ban is, is kut een warning
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
als ze hem ooit free geve, ik heb radio edit alleen :(


Stond hij ooit op een CD dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wildstylerz schreef:
als ze hem ooit free geve, ik heb radio edit alleen :(


Stond hij ooit op een CD dan? :P

Man die track is echt aan alle kanten doorgelekt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:53 
 
Hardtraxx Newbie

:love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto :')

Over rated dit nummer geef mij de andere 2 sidez releases maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wildstylerz schreef:
als ze hem ooit free geve, ik heb radio edit alleen :(


Stond hij ooit op een CD dan? :P

niet dat ik weet maar zelf heb ik een edit van 4 minuut nogwa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel hem! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn om deze weer onnodig te kicken. We weten onderhand wel dat iedereen em wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:39 
 

Rawbin schreef:
Fijn om deze weer onnodig te kicken. We weten onderhand wel dat iedereen em wil...

Ik niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel mensen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

Ja iedereen wil de 2 sidez releases! Ik in ieder geval wel :P Heb B-front al zo'n 10x gevraagd of die ooit deze tracks free wil releasen :P
Met name Sound Is Not Just Noise vind ik echt zo gruwelijk! :drool:
Denk alleen dat de kans dat hij ooit nog weggeven word echt 0.001 % is.. Mede dankzij de grote ontwikkeling van B-front wilt hij deze denk niet meer onder het publiek brengen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Ja iedereen wil de 2 sidez releases! Ik in ieder geval wel :P Heb B-front al zo'n 10x gevraagd of die ooit deze tracks free wil releasen :P
Met name Sound Is Not Just Noise vind ik echt zo gruwelijk! :drool:
Denk alleen dat de kans dat hij ooit nog weggeven word echt 0.001 % is.. Mede dankzij de grote ontwikkeling van B-front wilt hij deze denk niet meer onder het publiek brengen :(

Hoezo niet? Alsof hij naamschade zou lijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Analoxx schreef:
Ja iedereen wil de 2 sidez releases! Ik in ieder geval wel :P Heb B-front al zo'n 10x gevraagd of die ooit deze tracks free wil releasen :P
Met name Sound Is Not Just Noise vind ik echt zo gruwelijk! :drool:
Denk alleen dat de kans dat hij ooit nog weggeven word echt 0.001 % is.. Mede dankzij de grote ontwikkeling van B-front wilt hij deze denk niet meer onder het publiek brengen :(

Hoezo niet? Alsof hij naamschade zou lijden :P


Misschien denkt hij van wel ja? :O
Ik hoop ook gewoon dat het niet zo is en wat al die tracks nog eens een keer op Free krijgen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sound is not just noise, god en imagination :worship: Toen was het nog een baas :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks