wootum schreef:
p-stylez schreef:
[Sorry, noem mij 1 nummer die net zo veel gevoel heeft als dit nr? Dan moet je toch heeeeeeeel ver zoeken, misschien dat Back 2 Basics in de buurt komt maar dan nog.. Dit nummer is 100% gevoel.. echt een meesterwerk. Je krijgt er een warm en vrolijk gevoel van binnen, dit soort nummers missen nog een beetje, nummers die puur met gevoel en achterliggende gedachte zijn gemaakt.
2-Sidez - God

Ik vind God dan nog beter dan deze.
En ik ken genoeg nummers die mij zo´n gevoel geeft zoals jij dat uitlegd. Wildstylez - Revenge / Technoboy - Into Deep en zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Maar dit nummer wil mij maar niet pakken.
Struikrover schreef:
Appart dat er over dit nummer niets over die elle lange break gezegd wordt
+ veel, dat dacht ik dus ook
