Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
sound is not just noise, god en imagination :worship: Toen was het nog een baas :worship:

Wat een platen inderdaad! Die zou ik wel graag willen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

(L)


hier staat nog wel een redelijke kwali van God:
http://www8.zippyshare.com/v/79473011/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God is zo monsterlijk goed. :worship: Zou die veel liever in handen willen hebben dan Nomansland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon die 2 Sidez @ Ground Zero 2010 Liveset blijven luisteren haha ^^

5:05 :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

God & Nomansland :loving: Ik blijf hoop houden dat we ze nog een keer mogen ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
God & Nomansland :loving: Ik blijf hoop houden dat we ze nog een keer mogen ontvangen.

x2

Dat ze die maar eens weg gaan geven! Ik snap ook niet waarom. Ze draaien m zelf nooit meer (denk ik) en er komt geen release aan. Sowieso jammer trouwens dat dit project gestopt is. Fucking vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beste break ooit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heeft iedereen toch al lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Deze heeft iedereen toch al lang.

Ikke toch niet! Ik heb nog steeds de 2:38 versie xxD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Dakpan schreef:
Deze heeft iedereen toch al lang.

Ikke toch niet! Ik heb nog steeds de 2:38 versie xxD


beter zoeken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Ik had het gevraagt dat deze nog is uitkwamen & Kreeg dit als uitwoord: Nee zoals er het nu uitziet komen deze niet uit!!! Wie weet ooit in de toekomst...

Geld ook voor God!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Deze heeft iedereen toch al lang.


Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waarom het niet gewoon free gegeven kan worden. De tracks worden niet gedraaid en alsnog lopen veel mensen te schreeuwen dat ze deze moeten hebben. Zet het dan gewoon op internet en je bent er vanaf toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze track misschien voor mij in goede kwaliteit?
Echt een top nummer maar kan nergens een goede versie vinden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
Heeft iemand deze track misschien voor mij in goede kwaliteit?
Echt een top nummer maar kan nergens een goede versie vinden :cry:

Nog altijd deze stand van zaken:
Citaat:
Ik had het gevraagt dat deze nog is uitkwamen & Kreeg dit als uitwoord: Nee zoals er het nu uitziet komen deze niet uit!!! Wie weet ooit in de toekomst...

Geld ook voor God!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks