Mark With A Tarrel schreef:
Broken Balance schreef:
En een nutteloze bump
Ik reageerde op een bump van iemand anders, waar ook Rickzel weer op reageerde, maar die posts waren ineens geruimd toen mijn bericht gepost werd.
Omdat al een tijd geleden meermaals is gezegd dat dit zou worden gedaan bij nutteloze bumps. Dus dit zal uiteindelijk ook gewoon verdwijnen. In de producties/gratis tracks en waar tracks van afgeleid zijn topics kan je het alsnog kwijt natuurlijk.
Mark With A Tarrel schreef:
Ik post vrijwel nooit mijn tracks hier op Hardtraxx. Is het nu een keer iets wat bij de commuity hier past, begin je meteen te zeiken. Staat niet eens een artiestennaam oid bij, dus promotietechnisch is het niet eens interessant.
Ik vind het grappig. Waarom zou ik over dit boos worden en gaan zeiken

, dan heb je een brede definitie van zeiken.
Je gooit nogal snel referenties naar jezelf, je eigen spul of iemand die jij kent of wat mee hebt gedaan in je posts wat vaak uit een compleet onverwachte hoek komt of wanneer het compleet uit context is. Dat moet je zelf onderhand ook wel eens zijn opgevallen toch? Zo niet uit zelfkennis dan wel uit de reacties meerdere keren die je hebt gehad.
Het is gewoon een gevalletje eigen stereotype bevestigen, doe je ding verder vooral

.