Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kwam dit ergens tegen is dit de synt van Bob?

http://www6.zippyshare.com/v/11767181/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:54 
 
Donateur

Delcone schreef:
Ik kwam dit ergens tegen is dit de synt van Bob?

http://www6.zippyshare.com/v/11767181/file.html

Ik zeg: Nee. :P Klinkt helemaal niet zoals een synth van B-Front en is ook nog is een heel lege synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:38 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd of 2-Sidez nog wel te pruimen valt zonder B-Front. Die jamy is een irritant kutkind zeg :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:15 
 
Hardtraxxer

deze plaat valt me beetje tegen, oke melodie is goed en tekst enz. Maar er had veel meer uitgehaald kunnen worden qua opbouw en qlimaxen , mja ieder zijn mening ;) (Als hier bv wildstylez een remixje van maakt is ie wel te pruimen denk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bump

hoorde dees in het trouwfilmpje gepost in off topic gedeelte

1e track die ik goed vind van 2 sidez en dan komt hij niet uit waarschijnlijk :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Probeer niet klaar te komen :loving:


Te laat :( :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:14 
 
Hardtraxxer

Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.


uhmm copyrights ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!


Wat heeft dat verder met het nummer te maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AACM schreef:
Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!


Juist niet! Hij is geniaal achter de draaitafels (qua houding/losgaan dan) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja waar stuitert die man in het begin opeens heen?

Deze track moet echt uitkomen, gail nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:37 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
Madbone schreef:
Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.


uhmm copyrights ???


uhmm free-release ???

Verder was het meer een uiting van mijn enthousiasme, gelukkig wordt het niet zo serieus genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
djpatt schreef:
Madbone schreef:
Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.


uhmm copyrights ???


uhmm free-release ???

Verder was het meer een uiting van mijn enthousiasme, gelukkig wordt het niet zo serieus genomen.


ik stel ook alleen maar een wedervraag ;) was geen attack. komt heus nog wel een keer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djpatt schreef:

ik stel ook alleen maar een wedervraag ;) was geen attack. komt heus nog wel een keer uit


Nee deze komt ook niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
djpatt schreef:

ik stel ook alleen maar een wedervraag ;) was geen attack. komt heus nog wel een keer uit


Nee deze komt ook niet uit

Pulse had tegen mij gezegt op Twitter dat het nog wel goed ging komen met deze plaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Whahaha

Maar wat een heerlijke euforie zit in deze track, geweldig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Ben benieuwd of 2-Sidez nog wel te pruimen valt zonder B-Front. Die jamy is een irritant kutkind zeg :thumbdown: .

Fucking vet dat gedrag achter de tafels, kan me niet idioot genoeg zijn. Toch veel beter dit dan de Prophet ofzo man, net of je naar een knotwilg staat te loeren.

Heerlijk nummer voor zover te beoordelen valt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:41 
 
Donateur

Mash-Up met de intro van deze en de climax van Pattern 2 en ik kom in het guinness book of records losgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:36 
 

deze track is gewoon perfect :love:
alles klopt aan deze track !! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 09:23 
 
Hardtraxx Newbie

frankhardenberg schreef:
Mash-Up met de intro van deze en de climax van Pattern 2 en ik kom in het guinness book of records losgaan!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

katamaran schreef:


Whahaha

Maar wat een heerlijke euforie zit in deze track, geweldig. :)


Haha idd, echt geniale bruiloft.
Hoop dat deze track nog een release krijgt, echt heerlijke melodie en passende break. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oma lekker aan het stampen hoppa :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks