Ik zeg: Nee.Delcone wrote:Ik kwam dit ergens tegen is dit de synt van Bob?
http://www6.zippyshare.com/v/11767181/file.html
Related topics
- View the latest post: 2-Sidez - Noise (Sound Is Not Just Noise)
- View the latest post: 2-Sidez @ Intens Festival 2020
- View the latest post: 2-Sidez @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: 2-Sidez @ Ground Zero 2010 (03-07-2010)
- View the latest post: Ousiders - 99 Problems (2-Sidez From Tha Hood Remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ben benieuwd of 2-Sidez nog wel te pruimen valt zonder B-Front. Die jamy is een irritant kutkind zeg
.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
deze plaat valt me beetje tegen, oke melodie is goed en tekst enz. Maar er had veel meer uitgehaald kunnen worden qua opbouw en qlimaxen , mja ieder zijn mening
(Als hier bv wildstylez een remixje van maakt is ie wel te pruimen denk)
bump
hoorde dees in het trouwfilmpje gepost in off topic gedeelte
1e track die ik goed vind van 2 sidez en dan komt hij niet uit waarschijnlijk
hoorde dees in het trouwfilmpje gepost in off topic gedeelte
1e track die ik goed vind van 2 sidez en dan komt hij niet uit waarschijnlijk
Te laatstefaneke wrote:Probeer niet klaar te komen
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.
uhmm copyrights ???Madbone wrote:Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.
Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!
Wat heeft dat verder met het nummer te maken dan?AACM wrote:Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!
Juist niet! Hij is geniaal achter de draaitafels (qua houding/losgaan dan)AACM wrote:Lekker nummer, vind wel Dj Pulse een beetje overdreven!!
Ja waar stuitert die man in het begin opeens heen?
Deze track moet echt uitkomen, gail nummer.
Deze track moet echt uitkomen, gail nummer.
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
uhmm free-release ???djpatt wrote:uhmm copyrights ???Madbone wrote:Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.
Verder was het meer een uiting van mijn enthousiasme, gelukkig wordt het niet zo serieus genomen.
ik stel ook alleen maar een wedervraagMadbone wrote:uhmm free-release ???djpatt wrote:uhmm copyrights ???Madbone wrote:Deze plaat MOET gewoon uitkomen .. Dat kan je niet maken om zoiets niet te releasen als je het hebt gemaakt.
Verder was het meer een uiting van mijn enthousiasme, gelukkig wordt het niet zo serieus genomen.
Nee deze komt ook niet uitdjpatt wrote:
ik stel ook alleen maar een wedervraagwas geen attack. komt heus nog wel een keer uit
Pulse had tegen mij gezegt op Twitter dat het nog wel goed ging komen met deze plaat...Titatovenaar wrote:Nee deze komt ook niet uitdjpatt wrote:
ik stel ook alleen maar een wedervraagwas geen attack. komt heus nog wel een keer uit
Fucking vet dat gedrag achter de tafels, kan me niet idioot genoeg zijn. Toch veel beter dit dan de Prophet ofzo man, net of je naar een knotwilg staat te loeren.H4rdstyleLova wrote:Ben benieuwd of 2-Sidez nog wel te pruimen valt zonder B-Front. Die jamy is een irritant kutkind zeg.
Heerlijk nummer voor zover te beoordelen valt!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Mash-Up met de intro van deze en de climax van Pattern 2 en ik kom in het guinness book of records losgaan!
-
D
deze track is gewoon perfect
alles klopt aan deze track !!
alles klopt aan deze track !!
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
- last seen Jan 2014
frankhardenberg wrote:Mash-Up met de intro van deze en de climax van Pattern 2 en ik kom in het guinness book of records losgaan!
Haha idd, echt geniale bruiloft.
Hoop dat deze track nog een release krijgt, echt heerlijke melodie en passende break.