Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 02:55 
 
Hardtraxxer

Artiest: Warface & Sefa

Track(s): ID

Sample/video:


Bron: Schoppen Aas 2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin nu echt wel sefa moe te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S E F A
E
F
A
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.

Klopt, dit is heel erg gaande naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.


Win win situaties he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Die chiptune geluiden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.

Hij is toch altijd de Dr. Peacock ghostproducer geweest? Dus het is slechts de naam die opeens populair is, zijn tracks waren dat al (via Dr. Peacock).

Maximumraver schreef:
Die chiptune geluiden :loving:

Ja, echt jammer dat dat niet meer gebruikt wordt. Past naar mijn idee prima in hardcore. Evenals acid lijntjes, mag best zo samen met een dikke hardstyle/hardcore kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.

Hij is toch altijd de Dr. Peacock ghostproducer geweest? Dus het is slechts de naam die opeens populair is, zijn tracks waren dat al (via Dr. Peacock).

Zit verder totaal niet in de Frenchcore scene maar dit had ik nog nooit gehoord! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
NotMegalodon schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij moet nu ook iedereen opeens een collab met Sefa hebben omdat hij plots enorm populair is.

Hij is toch altijd de Dr. Peacock ghostproducer geweest? Dus het is slechts de naam die opeens populair is, zijn tracks waren dat al (via Dr. Peacock).

Zit verder totaal niet in de Frenchcore scene maar dit had ik nog nooit gehoord! :P


Wou zeggen, bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja deze had ik ook nog niet gehoord, is dit weer een gevalletje "gaan veel met elkaar om en klinkt vergelijkbaar dus moet wel geghost zijn" of is hier nog een bron voor? want volgens mij loopt Sefa al sinds z'n 15/16e met DAWs te klooien, nog voordat ie echt releases had. Lijkt me ook superraar, aangezien a) Sefa op die leeftijd geen ghost kon betalen en b) peacock er niks aan had aangezien hij toch onder strenge voorwaarden zat qua optreden wegens minderjarigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ja deze had ik ook nog niet gehoord, is dit weer een gevalletje "gaan veel met elkaar om en klinkt vergelijkbaar dus moet wel geghost zijn" of is hier nog een bron voor? want volgens mij loopt Sefa al sinds z'n 15/16e met DAWs te klooien, nog voordat ie echt releases had. Lijkt me ook superraar, aangezien a) Sefa op die leeftijd geen ghost kon betalen en b) peacock er niks aan had aangezien hij toch onder strenge voorwaarden zat qua optreden wegens minderjarigheid

NotMegalodon bedoelt het andersom, dat Sefa de ghotsproducer was van Dr. Peacock. Nou, Peacocks eerste release was in 2011, toen was Sefa 11 jaar oud :lol:
Weet niet wie je dit verhaal heeft wijsgemaakt, maar dat was een beste grappenmaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zou inderdaad een beetje illegaal zijn, gezien hij pas vanaf zijn 15e/16e officieel zou mogen "werken" voor Peacock dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
NotMegalodon bedoelt het andersom, dat Sefa de ghotsproducer was van Dr. Peacock. Nou, Peacocks eerste release was in 2011, toen was Sefa 11 jaar oud :lol:


Dit klinkt erg ongeloofwaardig idd, die muziek van Peacock is max door iemand van 9 gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Chroman schreef:
NotMegalodon bedoelt het andersom, dat Sefa de ghotsproducer was van Dr. Peacock. Nou, Peacocks eerste release was in 2011, toen was Sefa 11 jaar oud :lol:


Dit klinkt erg ongeloofwaardig idd, die muziek van Peacock is max door iemand van 9 gemaakt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
broodjebeenham schreef:
Ja deze had ik ook nog niet gehoord, is dit weer een gevalletje "gaan veel met elkaar om en klinkt vergelijkbaar dus moet wel geghost zijn" of is hier nog een bron voor? want volgens mij loopt Sefa al sinds z'n 15/16e met DAWs te klooien, nog voordat ie echt releases had. Lijkt me ook superraar, aangezien a) Sefa op die leeftijd geen ghost kon betalen en b) peacock er niks aan had aangezien hij toch onder strenge voorwaarden zat qua optreden wegens minderjarigheid

NotMegalodon bedoelt het andersom, dat Sefa de ghotsproducer was van Dr. Peacock. Nou, Peacocks eerste release was in 2011, toen was Sefa 11 jaar oud :lol:
Weet niet wie je dit verhaal heeft wijsgemaakt, maar dat was een beste grappenmaker.


Nou dat klopt precies dan!

http://www.hardcorenews.nl/interview-se ... -beginnen/

Citaat:
Geheel toevallig kwam de jonge producer in contact met een pionier uit de frenchcore. “Ik was 11 toen mijn moeder opeens Dr. Peacock tegenkwam in de kroeg, zonder te weten wie hij was. Hij was toen groeiende, maar nog lang niet de artiest die hij nu is. Ze raakten aan de praat en mijn moeder vertelde dat ik als hobby muziek maakte. Peacock zei toen: ‘Leuk, dat wil ik wel eens zien.’ Een week later kwam hij langs, maar ik wist bij god niet wie Dr. Peacock was.” Sefa zocht hem dus maar op via Soundcloud en werd vervolgens omver geblazen door zijn muziek. “Jezus, dit is 10 keer vetter dan hardstyle.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staat dan dat Sefa de ghostproducer was van Peacock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Waar staat dan dat Sefa de ghostproducer was van Peacock?


Wou zeggen, hij zegt zelf dat hij toen nog lerende was.

Naast dat je een 11-jarige niet als ghost producer kan hebben om tig ARBO redenen en andere wetten :lol:

En laat je dan ook compleet het stuk weg dat Sefa later pas op de Soundcloud van Dr. Peacock keek en toen Frenchcore pas ontdekte? Toch vreemd dat een persoon als Peacock al produceerde terwijl Sefa nog nooit van hem had gehoord of uberhaupt het genre wat hij zou moeten ghost-producen. Of wil je zeggen dat iemand die bijvoorbeeld net 5 hardstyle nummers kent gelijk dat al kan produceren. We hebben top-producers al eerder gezien die dit probeerden en hopeloos faalden.

Peacock had al bekende platen zoals QLZMR en The Egyptian toen Sefa hem leerde kennen en Peacock is nou niet echt anders dan dat gaan produceren. Kortom, onzin en een complete aanname, dat ze wat van elkaar opsteken over die jaren kan prima, maar ghosten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik voel geen enkele drang om jullie te overtuigen, geloof lekker wat je zelf wil. De tegen argumenten slaan in ieder geval nergens op, wat heeft de arbo te maken met op je zolderkamertje muziek maken en verkopen :lol:

En platen als QLZMR en Egyptian zijn gewoon sample + kick(sample), dat kan iedere mongool maken, dat bewijst ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Ik voel geen enkele drang om jullie te overtuigen, geloof lekker wat je zelf wil. De tegen argumenten slaan in ieder geval nergens op, wat heeft de arbo te maken met op je zolderkamertje muziek maken en verkopen :lol:


Dat het illegaal is en niet mag misschien? Eveneens slaat jou aanname dat Sefa voor Peacock produceert nergens op, het enige wat je noemt is dat ze elkaar hebben ontmoet vroeger, nou dat staat zwart op wit hoor.

Citaat:
En platen als QLZMR en Egyptian zijn gewoon sample + kick(sample), dat kan iedere mongool maken, dat bewijst ook niks.


He, welkom bij de hedendaagse frenchcore/uptempo. Elke mongool kan dat inderdaad maken, waarom zou je dan een ghostproducer nodig hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah, de gebruikelijke 'ik roep eens wat zonder ook maar iets van een bron te noemen' opmerking die wel een paar keer per jaar voorbij komt. Ik geloof je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Lol daar heb je die Megalodonmongool ook weer :sleep:

Degene die iets als eerst claimt moet het bewijzen. En dan weer lekker cynisch doen als mensen zeggen dat het bullshit is, wat het ook is, wat denk je zelf, een ventje van 11 die iemand ghost die hij ten eerste nog niet kent, ten tweede zoek is wat Sefa spul op uit 2013 ofzo (toen hij ongeveer 13 was). En vraag je nog een keer af of hij toen Peacock had kunnen ghosten. :lol:

Verder was jij na een handjevol posts je geloofwaardigheid al kwijt.

Citaat:
Veel negativiteit hier; als het allemaal zo kut is, waarom luisteren jullie het dan? Duidelijk is Radical Redemption niet de stijl voor jullie. Zet dan lekker Headhunterz op ofzo. Ik vraag me wel af wat men hier dan wel vet vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga janken dan.

Driekwart van de hele hardstyle en hardcore scene wordt door (minder dan) een kwart geproduceerd, maar oh wee als je wat roept dat niet zwart op wit van buma komt. Geloof lekker wat je wil. Alsof het mij zal boeien.

Sterker nog, uiteindelijk boeit het mij uberhaupt niet, luister net zo graag naar ghostproduced muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Mij boeit het ook niet of iemand geghost is of niet maar iets roepen zonder enig vorm van bewijs is gewoon vermoeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 22:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Ga janken dan.

Driekwart van de hele hardstyle en hardcore scene wordt door (minder dan) een kwart geproduceerd, maar oh wee als je wat roept dat niet zwart op wit van buma komt. Geloof lekker wat je wil. Alsof het mij zal boeien.

Sterker nog, uiteindelijk boeit het mij uberhaupt niet, luister net zo graag naar ghostproduced muziek.


Sterk verhaal.

Vooral het stuk dat het je niet boeit maar toch stellig er over zijn en allemaal "bewijs" opzoeken.

Also, het is eerder driekwart voor een kwart, maar ik snap dat Discogs en Buma moeilijk te begrijpen zijn. Hmm, wat serieuzer te nemen, iemand die maar wat roept hier zonder bewijs of het harde bewijs, dat rechtsmatig er moet staan, van meerdere betrouwbare websites en zo nog vele andere bronnen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks