Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hele nette eerste release Warface, ben benieuwd naar je producties in de toekomst.
Hardtraxxer
450 posts member since 2010
last seen Aug 2013
kipsaté wrote:Killer Itch lijkt wel heel erg veel op een Gunz 4 Hire track
Kick ligt goed vals in de climax jezus... :/ :x
Put it on.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Alledrie de previews staan nu in de OP :)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Soow de mastering van die tracks is toch wel een flinke vooruitgang. De tracks klinken nu stukken beter en de kicks komen nu veel beter na voren. Ook de verandering van de mid-intro van killer itch is erg goed!
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Heerlijke release zeg, Killer Itch vind ik wel de beste andere 2 vind ik wat minder.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind het wel een best gave release ondanks dat de kicks niet lekker uit de verf lijken te komen.
Het stijltje vind ik namelijk wel erg tof ^^ Maar zoals ik hierboven al zei, aan de kicks kan nog gewerkt worden naar mijn mening.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Jammer van de kicks indd
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Killer Itch is zo gaaf :worship:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Ben benieuwd wat voor materiaal deze knul nog gaat releasen in de toekomst :)
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Joykill wrote:Ben benieuwd wat voor materiaal deze knul nog gaat releasen in de toekomst :)
Ik hoop Liberation. (Bass Attack Anthem) :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
wat een bout release
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
DMW :D

Ik vind de kicks te dof klinken om het nou echt lekker te vinden. 't Is een beetje een bassbrij geworden.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Squid wrote:Soow de mastering van die tracks is toch wel een flinke vooruitgang. De tracks klinken nu stukken beter en de kicks komen nu veel beter na voren. Ook de verandering van de mid-intro van killer itch is erg goed!
Dan wil ik niet eens weten hoe t hiervoor was, want de mixdown is gewoon om te huilen....
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
TakkU wrote:
Squid wrote:Soow de mastering van die tracks is toch wel een flinke vooruitgang. De tracks klinken nu stukken beter en de kicks komen nu veel beter na voren. Ook de verandering van de mid-intro van killer itch is erg goed!
Dan wil ik niet eens weten hoe t hiervoor was, want de mixdown is gewoon om te huilen....
Idd, sound design vind ik ook totaal niet lekker..
Kicks hebben ook maar weinig kracht.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Deze tracks kunnen mijn aadnacht niet vasthouden om ze helemaal te luisteren, kicks zijn ook niet echt wat. Doe mij Liberate maar. Die is wel erg vet
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik vind de tracks maar dof klinken. Is volgens mij een kwestie van mastering. Volgens mij zijn die gasten van DMW daar niet zo goed in. Die duistere platen van Kodex klonken ook al zo dof.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Nog even allemaal beluisterd.. aan de ene kant klinken ze wel lekker, maar aan de andere kant komt het toch ook wel erg onprofessioneel bij me over.. alsof je naar tracks van een beginnend producer (met aanleg ervoor, dat wel) luisterd.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Eerste nummer klinkt echt als kicks van Radical als je het mij vraagt..
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote:Eerste nummer klinkt echt als kicks van Radical als je het mij vraagt..
Whahaha hoe dan?

Ik vind dit geen fijne kicks, maar toch altijd beter/anders dan die blaaskicks van RR -.-

Voor de rest vind ik 't wel fijne platen, steekt goed in elkaar. Maar missen wat power. Komt volgens mij door de mastering?
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Nando wrote:Nee, ik vind dit niks. Kicks zijn niet mooi, sounds zijn lelijk en klinken onafgewerkt en verder ook veel van hetzelfde. Snap eerlijk gezegd ook niet wat DMW hiermee aan moet.
Dit.
Is na mijn mening echt een beetje vage release, kicks klinken voor geen meter en dat geld ook voor de sounds :/
Alles klinkt nogal ongecontroleerd.. :P Killer Itch gaat nog wel maar daar is ook alles mee gezegt..
Nee deze laat ik mooi aan me voorbij gaan!