Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh? Stellig? Ik noem het tussen neus en lippen door en jullie gaat helemaal power ranger op die uitspraak. Vervolgens geef ik een link naar een interview waaruit blijk dat Sefa weldegelijk al zo lang produceert, en dan ben ik bewijs aan het zoeken?

Ik heb geen keihard bewijs, maar dat is doorgaans ook lastig te vinden bij ghostproducing, anders heette het ook niet zo hè. Ik heb wel een betrouwbare bron, en ik geloof die. Jij/jullie kennen die bron niet, dus snap dat jullie het dan ook niet (meteen) geloven. Wat verder ook niet boeit.

Maar voor een stelletje doorgewinterde internetridders, vind ik jullie wel erg stellig in het feit dat het absoluut niet zo zou zijn (helemaal los van mij opmerking dus). Wat geeft jullie het volle vertrouwen in de produceerkunsten van dr. peacock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit gehoord hoe zijn productie klonk van toen hij 11 was? Een van zijn insta streams heeft ie dat eens laten horen. Nou kan je vertellen dat het niet heel best klink. inb4 peacock klinkt ook niet best grapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En wat als ik een bron heb en die vertrouw ik ook? Maakt jou dat niet eveneens een doorgewinterde internet ridder die per se het tegendeel wilt?

Het is namelijk een behoorlijk aantal dingen aan luisterbaar en leesbaar bewijs tegen jouw bron die wij niet kunnen zien of horen of bevestigen. Als de wetenschappelijke wereld ook zo zou werken zou het ook niet heel zuiver zijn niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2018 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed, ik laat het hierbij, dit ging al vanaf het begin al nergens naartoe.

Track heet trouwens Robot Gangbang, en deed het best leuk in de MOHTOP100 zag ik, nummer 72. Staat trouwens helemaal vol met Sefa, Dr. Peacock en diverse Warface en Radical Redemption tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Goed, ik laat het hierbij, dit ging al vanaf het begin al nergens naartoe.

Track heet trouwens Robot Gangbang, en deed het best leuk in de MOHTOP100 zag ik, nummer 72. Staat trouwens helemaal vol met Sefa, Dr. Peacock en diverse Warface en Radical Redemption tracks...

Die lijst is dan ook niet serieus te nemen, is dit jaar nog maar eens bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon: *just dropping some random speculations, they will believe me if i don't mention a reliable source*

*No one believes NotMegalodon*

NotMegalodon:

Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks