Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Track(s): Warface - Show Me Your Warface (Loudness Dj Tool)

Download: https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 0904689418

Bron: FB

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Wat een plaat !! :drool:

Hier een zippy! ^^

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/2559423/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

Heel vet deze :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniale track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkeeeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

JA! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf idee maar ik vind deze kicks m.u.v. de laatste echt zoveel kracht missen, ontzettend zonde. De rest is namelijk wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:07 
 

Guido schreef:
Gaaf idee maar ik vind deze kicks m.u.v. de laatste echt zoveel kracht missen, ontzettend zonde. De rest is namelijk wel vet.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:28 
 
Hardtraxxer

WAAAAAAAH :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah nee, dit vind ik nou werkelijk waar niks aan. Enige zijn die kicks op het laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ik vind hem zeker vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defenders of The Earth. :worship: 1 van mijn favoriete muziekstukken ooit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick :( . Misschien is een betere mastering ook wel een idee. Vind het hele idee vet, hele track is leuk maar die kicks komen totaal niet door. Live ook niet, of ik heb dat op een hele verkeerde plek gehoord :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 02:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige plaat, blij dat ie uit is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer zo'n track waarvan ik niet begrijp hoe iedereen hier zo'n stijve van kan krijgen... Die kicks missen echt álles... Núl energie of drive á la Radical Redemption in wat voor vorm dan ook. Daarnaast zijn het gewoon licht getweakte rip-kicks van Stereotuners - Dangerous Beast... Even je oordoppen uit doen jongens.

Pas vanaf 5.39 wordt het interessant, alhoewel het daar gewoon afgekeken is van de oude Crypsis, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Kick :( . Misschien is een betere mastering ook wel een idee. Vind het hele idee vet, hele track is leuk maar die kicks komen totaal niet door. Live ook niet, of ik heb dat op een hele verkeerde plek gehoord :P .


Precies, kwalitatief gezien is dit echt pure bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Weer zo'n track waarvan ik niet begrijp hoe iedereen hier zo'n stijve van kan krijgen... Die kicks missen echt álles... Núl energie of drive á la Radical Redemption in wat voor vorm dan ook. Daarnaast zijn het gewoon licht getweakte rip-kicks van Stereotuners - Dangerous Beast... Even je oordoppen uit doen jongens.

Pas vanaf 5.39 wordt het interessant, alhoewel het daar gewoon afgekeken is van de oude Crypsis, maargoed.


Ik zelf vind de track ook matig. Slechte kicks, maar vocals zijn erg tof. Die kicks lijken trouwens totaal niet op Dangerous Beast, zijn typische Warface kicks. Niet best dus helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxx Crew

HEERLIJK :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Wat een rotnummer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:15 
 

Even een reactie op de Loudness Tool,

deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Heeeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 08:50 
 
Hardtraxx Veteran

Warface schreef:
Even een reactie op de Loudness Tool,

deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remix

Erg dikke track hoor heren :thumbup: let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed

Je mening geven is waar een forum voor is bedoeld toch? :aww:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks