Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Forbidden Phobia wrote:let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Zinlose reactie..
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Forbidden Phobia wrote:
Warface wrote:Even een reactie op de Loudness Tool,

deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remix
Erg dikke track hoor heren :thumbup: let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed

Slijm slijm slijm :drool:
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Forbidden Phobia wrote: let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Wat een lul ben jij.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hap hap hap.

Vette track.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Warface wrote:en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferaturemix
Ik dacht al dat hij me ergens bekent voorkwam. Echt een superdikke kick. :bomb:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Lekkere track :drool:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Forbidden Phobia wrote:
Warface wrote:Even een reactie op de Loudness Tool,

deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remix
Erg dikke track hoor heren :thumbup: let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Hahaha wat zijn dit soort teksten toch altijd prachtig.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Jij bent ook wel vermakelijk. Gr.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gister live gehoord, kicks kwamen totaaaaaal niet door. Niks voor mij helaas.
Illusion deed t dan wel weer prima.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ik had ze ook een stuk harder verwacht
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Leuke ava