Zinlose reactie..Forbidden Phobia wrote:let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Forbidden Phobia wrote:Erg dikke track hoor herenWarface wrote:Even een reactie op de Loudness Tool,
deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remixlet maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Slijm slijm slijm
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Wat een lul ben jij.Forbidden Phobia wrote: let maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
Ik dacht al dat hij me ergens bekent voorkwam. Echt een superdikke kick.Warface wrote:en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferaturemix
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Hahaha wat zijn dit soort teksten toch altijd prachtig.Forbidden Phobia wrote:Erg dikke track hoor herenWarface wrote:Even een reactie op de Loudness Tool,
deze track is niet geplanned als release track maar als FREE, daarnaast is het ook in feite geen echt nummer maar een Tool die we voor ons zelf wilden houden, maar omdat er genoeg vraag naar is toch als FREE hebben weg gedaan. We hebben muziek van andere sources genomen zoals (Klassiek stuk) 2 steps from Hell en de laatste (Hardcore) kick komt uit Acid Rain remix van Meccano Twins & Nosferatu. Verder zijn de andere kicks gewoon uit andere platen van ons. The illusion (met Dark Pact) & Distorted Mind remixlet maar niet op die lui van hier... het is namelijk nooit goed
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jij bent ook wel vermakelijk. Gr.
Gister live gehoord, kicks kwamen totaaaaaal niet door. Niks voor mij helaas.
Illusion deed t dan wel weer prima.
Illusion deed t dan wel weer prima.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik had ze ook een stuk harder verwacht
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuke ava