Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooruitgang is het vooruitzicht waar achteruitgang in het verschiet lag.

Overigens even een suggestie mbt bv het aanstellen van nieuwe mods, even duidelijkheid geven waarom iemand tot (nieuwe) mod gekozen is, in het verleden waren leden ineens mod zonder ook maar enige uitleg hoe of wat.
Om gewoon zo transparant mogelijk te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 00:22 
 
Hardtraxx Crew

Werd tijd dat er eens wat gedaan werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 01:21 
 
Hardtraxxer

Veel succes man !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 04:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Even ter informatie:
Aangezien Jor-D andere interesses gevonden heeft en hij niet meer actief genoeg is op hardtraxx hebben we besloten dat ik de nieuwe forum beheerder word.

dit houdt in dat ik het volgende kan:
- Namen van leden veranderen
- Leden bannen
- Leden verwijderen
- Nieuwe moderators toevoegen
- Moderators verwijderen
- etc.

Op den duur willen we weer 1/2 nieuwe moderators aannemen om het forum weer nieuw leven in te blazen.
Hiermee bedoel ik:
- actieve review sectie
- actieve interviews mits daar interesse/tijd voor is.
- beter nastreven van het beleid op het forum door de leden
- suggesties van andere leden, zie daarvoor het desbetreffende topic door Bouke (zal de link toevoegen zodra ik hem heb, kan hem niet vinden)
(Dit laatste punt betekent wel dingen die wij als moderators/beheerders kunnen doen, dus geen site aanpassingen, puur forum gerelateerd)

Vragen mogen altijd gesteld worden in dit topic.

zit er nu nog een mod van de oude garde bij? want iemand moet me even vertellen waarom Raven(Almighty) wel op het forum toegelaten is maar Teupie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 13:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber en bRt_ zitten er nog bij Ja.
Raven is terug omdat hij toen in overleg met jor-d een nieuwe account aan mocht maken. De ban die hij kreeg was onterecht waardoor (mede door slechte communicatie in eerste instantie) de mods naderhand de ban hebben opgeheven.

Onthoudt goed dat bans per gebruiker verschillend bekeken worden. Een Permaban voor het delen van tracks is gewoon duidelijk, diegene komt niet terug. Op wat voor manier dan ook.

Iemand met waarschuwingen bijvoorbeeld, kan op den duur wellicht een tweede kans verdienen mits de warns niet zwaar waren.

Misschien dat we de regels nog ietsjes aanpassen door 1 lijn te trekken in het vervolg. Dit betekent niet dat oude gebande leden terug komen.

De mensen die nu gebanned zijn, zijn dat ook definitief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Raven is terug omdat hij toen in overleg met jor-d een nieuwe account aan mocht maken. De ban die hij kreeg was onterecht waardoor (mede door slechte communicatie in eerste instantie) de mods naderhand de ban hebben opgeheven.

Haha Jor-D had mijn account grofweg verwijderd, niet gebanned. (Heb ik overigens via mods moeten horen) Had gewoon een nieuw account aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 14:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb geen flauw idee meer waar dit over gaat ^

Maar anyway, de regels zijn duidelijk, als je je daar niet aan kan houden ben je hier niet welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 14:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Raven schreef:
The Venator schreef:
Raven is terug omdat hij toen in overleg met jor-d een nieuwe account aan mocht maken. De ban die hij kreeg was onterecht waardoor (mede door slechte communicatie in eerste instantie) de mods naderhand de ban hebben opgeheven.

Haha Jor-D had mijn account grofweg verwijderd, niet gebanned. (Heb ik overigens via mods moeten horen) Had gewoon een nieuw account aangemaakt.


Ik weet het ook niet precies, dat was nog redelijk in het begin toen ik net mod was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 16:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Idd ergens wel jammer dat Hardist deze kans niet kreeg.

Hoop dat het forum wat nieuw leven in geblazen kan worden!


Als hij samen met The Venator deze taak op zich wil nemen is ie nog steeds welkom.

edit: ik begrijp ook als hij dat niet meer wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:11 
 

Jor-D schreef:
Joey schreef:
Idd ergens wel jammer dat Hardist deze kans niet kreeg.

Hoop dat het forum wat nieuw leven in geblazen kan worden!


Als hij samen met The Venator deze taak op zich wil nemen is ie nog steeds welkom.

edit: ik begrijp ook als hij dat niet meer wilt.

Top jongens, ben blij dat er nu iets mee gedaan wordt, en no hard feelings! Beter laat dan nooit he :thumbup:

En nee, denk dat het sowieso beter is zo, om ook de andere redenen dat ik hier geen mod meer ben, interesses en dergelijke.

Kees, maak er wat moois van met de mannen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf je ook niet actief in het offtopic of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 21:46 
 

Unknown schreef:
Blijf je ook niet actief in het offtopic of zo?

Haha ik? Nee daar ben ik nooit actief geweest :) Ik kom hier wel nog dagelijks hoor, maar vooral om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

In het kader van:

The Venator schreef:
Ook al staan onderschriften op het forum al jaren uit:
Afbeelding
Deze heb ik sinds 2010 als onderschrift, dit was de tijd dat deze man in mijn ogen een van de vetste eigen stijlen had.
Heb de petitie uiteraard getekend.


Is het niet mogelijk signatures weer in te schakelen onder andere voorwaarden? Als ik het me niet vergis was het overzicht hoofdzakelijk het probleem, dit kan natuurlijk aangepast worden door bijv. maximaal één afbeelding te mogen gebruiken o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 19:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Destination schreef:
In het kader van:

The Venator schreef:
Ook al staan onderschriften op het forum al jaren uit:
Afbeelding
Deze heb ik sinds 2010 als onderschrift, dit was de tijd dat deze man in mijn ogen een van de vetste eigen stijlen had.
Heb de petitie uiteraard getekend.


Is het niet mogelijk signatures weer in te schakelen onder andere voorwaarden? Als ik het me niet vergis was het overzicht hoofdzakelijk het probleem, dit kan natuurlijk aangepast worden door bijv. maximaal één afbeelding te mogen gebruiken o.i.d.


Dit moet ik met Jordy overleggen, ikzelf heb deze rechten niet.
Zal het voor je navragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Destination schreef:
In het kader van:

The Venator schreef:
Ook al staan onderschriften op het forum al jaren uit:
Afbeelding
Deze heb ik sinds 2010 als onderschrift, dit was de tijd dat deze man in mijn ogen een van de vetste eigen stijlen had.
Heb de petitie uiteraard getekend.


Is het niet mogelijk signatures weer in te schakelen onder andere voorwaarden? Als ik het me niet vergis was het overzicht hoofdzakelijk het probleem, dit kan natuurlijk aangepast worden door bijv. maximaal één afbeelding te mogen gebruiken o.i.d.


Dit moet ik met Jordy overleggen, ikzelf heb deze rechten niet.
Zal het voor je navragen.


Dank :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n signature lijkt me juist irritant als dat onder elk bericht komt. In je profiel oké, maar een plaatje kan beter in je avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 09:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die signatures gaan ook niet terugkomen, is alleen maar irritant en leidt af van de onderwerpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Was het proberen waard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is precies het nut van 11 moderators als er maar 2 actief zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Wat is precies het nut van 11 moderators als er maar 2 actief zijn?


11? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:

11? >.<


1 Jor-D 29-06-2008, 16:56
2 oostzaner 03-09-2008, 20:54
3 bRt_ 19-09-2008, 10:29
4 Khadber 09-10-2008, 17:10
5 freddyadu8 20-10-2008, 16:38
6 G1LL 28-02-2009, 20:45
7 Mr Lellebel 07-10-2009, 13:38
8 JorzoR 22-04-2010, 08:09
9 The Venator 19-08-2010, 20:16
10 Zenda 18-07-2011, 12:09
11 Magnetron 26-09-2013, 18:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kees heeft al aangegeven hiermee bezig te zijn.

mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637-200.html#p1573320
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn toch echt drie actief :whistle:

Op het feit na dat er inderdaad 3/11 actief zijn, gaan er dan zoveel dingen mis waarvoor, in jouw ogen zoveel nieuwe, mods nodig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, zenda dan in mindere mate. Ik vroeg alleen om het nut van 11 moderators waarvan het merendeel toch niks meer uitvoert. Er gaat ook niks mis maar er verandert ook niet zoveel hè? En dat nu we eindelijk een nieuwe beheerder hebben. En iedereen maar maandenlang zeggen dat dit forum een nieuwe beheerder zou moeten krijgen waardoor er weer een beetje leven in komt. Naast de artiestennaamkleuren en 1 review niks gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 21:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator heeft ook zoveel meer rechten gekregen >.< Vanaf het begin was volgens mij al duidelijk dat hij niet veel meer rechten kreeg en weinig grote aanpassingen kan doorvoeren. Achter de schermen zijn wij druk bezig, maar daarbij hebben wij toch de hulp van Jor-D nodig en dit gaat zoals je ziet niet zo snel als gehoopt.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates